pondělí 25. července 2011

The All Natural Face: Relaxing Healing mask

Relaxing Healing Mask je prášková maska od The All Natural Face, v nabídce jsou i jiné druhy než tato relaxační, kterou jsem si vybrala, protože mi přišla taková pěkně neutrální, a přiznejme si, kdo by si nechtěl jen tak klíďopíďo neutrálně relaxovat.




Maska je hnědozelené barvy, při smíchání s vodou a nanesení na obličeji vypadá khaki zeleně, po uschnutí je spíše světle (lehce trávově) zelená, při umývání vodu barví čistě hnědě. Maska je velmi jemná, lehce se nanáší a úžasně voní. Jako heřmánkový čaj... úplně ve mě evokuje hromadu vzpomínek na babiččinu domácí bylinkovou laboratoř. Už jenom ta vůně samotná mě úžasně uklidní a zrelaxuje, taky mám naprosto zvláštní nutkání tu masku vzít, nasypat do hrnečku, zalít horkou vodou a vypít.




Maska usychá zhruba během deseti až dvaceti minut, záleží na tloušťce nanesené vrstvy. Mě to usychá docela rychle, protože toho nanáším málo. Maska se lehce smývá a zaneřádění koupelny je více než v mezích normy, vše napraví dotek pramenité vody. Účinky nejsou až tak ohromující, maska lehce zklidní obličej, zredukuje začervenalá místa, nečistí ani neregeneruje spíš jen tak lehce prozáří obličej.


Balení je takové standardní, běžný TANF design... takže vlastně docela ošklivé. A když ta maska přišla poštou, tak mě úplně překvapilo, jak je nádobka malá. Nevím proč, ale čekala jsem mnohem větší balení. Každopádně i tak mi jedno balení vydrží asi delší dobu, množství, které vidíte (nebo vlastně nevidíte) na první fotce mi stačilo asi na tři použití. Takže předpokládám, že tak minimálně na desetkrát mi to ještě vystačí.

Jinak tato maska není nic speciálního, kvůli ní určitě nebrakujte svůj už i tak tenký účet na PayPal. Jestli si ale od The All Natural Face někdy objednáváte, tak není na škodu přidat nějakou variantu masky do košíku. Práškovou masku přeci jenom v drogérii nepotkáte na každém kroku, výhodou této varianty je snadná přenosnost, opravdu malé a praktické balení, rychlá příprava a dlouhá trvanlivost. A jako bonus získáte tu úžasnou vůni, která je vlastně pro mě tím pravým důvodem, proč tuto masku používám.

1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...