středa 13. července 2011

Dárkomat: Green Mountain Soapworks UKONČENO

Víte co? Já jsem vyhrála svou první giveaway... u Maizy. Jste rády? Doufám, že jo, protože pro Vás taky něco mám.

Možná už Vám došlo, že ve svých soutěžích se převážně zbavuji kosmetických přebytků, nevhodných dárků a věcí, které jsem v zápalu nákupní horečky koupila dvakrát. A taky strašně ráda dávám dárky. A pokud jste nečetly včerejší článek, tak si to rychle přečtěte, ať víte, o čem je řeč.



V této soutěži můžete vyhrát jeden pevný parfém nebo jeden balzám na rty od Green Mountain Soapworks. Čestně prohlašuji, že toto není sponzorovaná giveaway. Při nákupu kupónu na Heartsy se naštěstí nabízela možnost znovupoužití nevyčerpané hodnoty kupónu, čehož jsem ráda využila, protože jinak byla silná pravděpodobnost, že za objednávku ještě zaplatím DPH českým strejcům celnických. Takže nabízím zbylou hodnotu svým skvělým čtenářkám. (Stejně by mě zajímalo, jestli sem chodí i nějací kluci...) (A právě teď, když píšu tento článek, sleduje tento blog 111 GFC čtenářů, začínám cítit odpovědnost za své písemné projevy...)

A mám pro Vás jednu dobrou zprávu: hodnota kupónu vystačí na tři ceny!!! Takže budou tři vítězové!!! Tou špatnou zprávou je, že musím nejdříve já hromadně objednat a pak teprve budu moci ceny rozeslat. Pokud Vám vadí měsíc si počkat na doručení výhry, tak se prosím nezúčastněte.

Tak a teď už snad k pravidlům:
  1. Soutěž je otevřená všem, kdo mají zájem.
  2. Musíte komentovat pod tímto článkem. 
  3. Pokud jste anonym, podepište se.
  4. Pro účast musíte být starší 18ti let.
  5. Musíte zanechat email.
  6. Napište mi, co chcete: balzám nebo parfém.
  7. Napište mi, jakou příchuť nebo vůni. Pro inspiraci navštivte ArtFire.
  8. Dejte si za mě panáka. 
  9. Navrhněte mi, o čem bych měla víc psát.
  10. Odpovězte na otázku: Je současná kvantita uveřejněných článků na úkor jejich kvality?
  11. A co si myslíte o mých fotografických schopnostech?
  12. Máte mě rádi?
  13. Poraďte mi, jak a co za nový design. 
  14. Odpovězte: Máte už dost Heartsy?
Prvních sedm pravidel je povinných. Dalších sedm pravidel je velmi nepovinných (pravidlo číslo osm je silně doporučováno), i když nějaká fundovaná zpětná vazba je vždy užitečná, takže přijímám i konstruktivní kritiku. Ale znáte to, na net každý chodí, jen aby se mu dostalo chvály...

Soutěž bude ukončena v neděli 17.7.2011. O vítězích rozhodne random.

12 komentářů:

  1. Já bych ráda parfém, protože bych se snad konečně naučila používat tuhé parfémy a tyhle mají naprosto boží obaly. A chtěla bych tu japonskou třešni, co máš ty.A teď už popořádku :-)
    Panáka si nedám, ač bych velmi ráda :-)
    Piš, co tě napadne, zatím mě bavilo všechno.
    Zatím nemám pocit, že by kvantita byla na úkor kvality, nicméně stejně raděj upřednostním kolísavou kvalitu a víc článků než jednou za deset dní nějaké veledílo. Až budu chtít Dostojevkýho, přečtu si ho :-)
    Tvoje fotografické schopnosti jsou asi o milion procent lepší než moje a i když asi nejsi nejlepší fotografka v blogovým světě, pak aspoň pro moji potřebuju jsou naprosto dostačující.
    Mám tě ráda, jsi sympatická osoba.
    Jsem už staršího data, takže nesnáším změny - design bych tudíž nechala, jaký je. Je jednoduchý a líbí se mi.
    Heartsy dost nemám, ještě jsem nic nenakoupila (nemám tak pevnou vůli, ale tak málo času :-) )
    Tak to by bylo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mi to nedá, včera jsem tady tiše obdivovala tuhé parfémy a říkala si, že by nebylo od věci jednou parfém vyzkoušet:)
    Takže ano, brala bych parfém - Water Blossom Ivy. 18 už mi bylo....dávno dávno, ach jo:(
    Email-Noogeta@gmail.com
    Včera jsem si dala s manželem na zahradě whisku:) Baví mě o čem a jak píšeš, takže směle říkám, jen tak dál, navíc jelikož jsem konzervativní a změny až tak nemusím, tak design neměnit.Fotky mi přijdou v pořádku, nejsem žádná odbornice a pro představu mi to vždy stačí. Kdybych Tě neměla ráda, tak sem nechodím:)A Heartsy mě baví, neznala jsem:(

    OdpovědětVymazat
  3. Balzámů mám spoustu, ale tuhý parfém žádný, takže bych ho moc ráda vyzkoušela. Projela jsem to 2x tam i zpět a vybrat vůni bylo dost těžké... takže namátkou volím Water Blossom Ivy.
    mail: viennettka@centrum.cz
    Panáka si dám až o víkendu a ne panáka, ale koktej, dostala jsem k narozeninám láhev Pina Colady, mňam!
    Nemůžu ti navrhovat o čem máš psát, piš prostě o tom, co zajímá tebe, co sis z nějakého důvodu koupila a vyzkoušela.
    Ne, zvýšené množství článků kvalitu neovlivnilo, ta je stále velmi vysoká.
    Tvé fotografické schopnosti jsou dostačující.
    Ano, mám ráda tebe i tvůj blog, ráda tě čtu i komentuju, tohle je jeden z blogů, kde nevynechám žádný článek i když mi třeba téma zas až tak blízké není.
    S designem radši radit nebudu, sama nevím co se svým a mám ho od začátku stejný... Tohle jednoduché bílé je OK, jen bych šoupla ten panel na druhou stranu, nevím proč ale u všech kdo ho mají vlevo na mě působí rušivě. Jo a ještě jedna poznámka, i když se to tak úplně netýká designu - zrušila bych ověřovací slovo, můj názor je, že je to naprosto zbytečné, zdržující a otravující (za skoro 2 roky existence mého blogu se mi tam spamový komentář dostal jen jednou).
    Heartsy ještě dost nemám, v posledních dnech ani nestíhám koukat co je tam v nabídce, natož abych si něco koupila, takže jsem ráda, že mi jejich akce zprostředkováváš :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Soutěž je otevřená všem, kdo mají zájem.
    prvykrat sa teda zucasnujem a dakujem!

    2. Musíte komentovat pod tímto článkem.
    dam si zalezat

    3. Pokud jste anonym, podepište se.

    4. Pro účast musíte být starší 18ti let.
    to som veru

    5. Musíte zanechat email.
    schamka zavinac yahoo bodka com

    6. Napište mi, co chcete: balzám nebo parfém.
    parfem by ma veru potesil! :)

    7. Napište mi, jakou příchuť nebo vůni. Pro inspiraci navštivte Artfire.
    neviem si vybrat medzi China Rain, Enchanted a Japanese Cherry

    8. Dejte si za mě panáka.
    toto az vecer, som v praci :-O

    9. Navrhněte mi, o čem bych měla víc psát.
    mna strasne bavi citat si o roznych handmade znackach prirodnej kozmetiky z etsy, artfire a podobne. o mineralnych makeupoch, licenkach a rozjasnovacoch. a o vychytavkach proti akne. takze pis, prosim, o tomto :)
    a tiez tie navody pre nas neznale - skvely bol serial o rozjasnovacoch, najma kam to na seba teda dat; prihovarala by som sa za podobne clanky o licenkach, bronzeroch, celkovo o konturovani tvare a tak.

    10. Odpovězte na otázku: Je současná kvantita uveřejněných článků na úkor jejich kvality?
    pokial si zachovas doterajsi styl pisania, ktory ma bavi, a pokial to bude najma o kozmetike (a najma o tej handmade, resp. o malych znackach), tak jeden clanok denne bude super! rada to tu citam. len nie preboha clanky "Co som dnes mala na obed" s fotografiami rostenky a receptom k tomu :-D

    11. A co si myslíte o mých fotografických schopnostech?
    v pohode, fotky su podla mna vzdy dobre nazorne.

    12. Máte mě rádi?
    ako sa to vezme - na jednej strane ta mam rada, lebo skvele pises, na druhej strane na teba hromzim, lebo ma palia prsty nieco z toho, o com pises, ihned vyskusat :-D ...a castokrat aj vyskusam....

    13. Poraďte mi, jak a co za nový design.
    mne vyhovoval aj ten stary. toto tiez nie je zle, nakolko je to jednoduche. a za mna cim jednoduchsie, tym lepsie. pokial sa da, zorad, prosim, tie odkazy pod "vyberte si..." podla abecedy

    14. Odpovězte: Máte už dost Heartsy?
    nie, ved ja som len zacala!!! ;-D

    ked sme uz pri heartsy - ak chcem kupit viac veci od jedneho predajcu - mozem si kupit na heartsy viac ako jeden voucher? nevies?

    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Líbil by se mi balzám Margarita.
    Jsem abstinent, ale dám si sklenici domácí citronády.
    Piš o čem chceš, všechno mě baví.
    Nepřijde mi že by byly nekvalitní.
    Rozhodně lepší než moje.
    Strašně :)
    Nelíbí se mi sloupec napravo, ale jinak přehledný.
    Ne, klidně více.

    OdpovědětVymazat
  7. 2.) právě na tom pracuju:)
    4.) Jsem stará páka :)
    5.) ala.kasparkova@gmail.com
    6. + 7.)Já bych ráda ten Japanese Cherry parfém, miluju třešinky :)
    8.)Panáka si nedám, bo nepiju, ale udělám si mrkvovou domácí šťávu :)
    9. + 10.)Mě se líbí o čem píšeš, je to zase takový jiný blog, né jen o nákupech v HM, takže spokojenost, a stejně je to s tou četností článků - rozhodně nejsou nekvalitní. Já mám ráda, když články přibývají hodně.
    11.)Já asi nemůžu hodnotit ničí fotografické schopnosti, protože jsem na focení úplně levá a nepoznám rozdíl mezi dobrou a špatnou fotkou.
    12.)Kdyby ne, tak Tě nemám ve sledování :)
    13.) Mě by se líbilo, kdyby to bylo více barevnější
    14.) Nee, v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Parfem! :) Konkrétne Japanese Cherry Blossom alebo Summer Strawberry.

    Panáka si dám! :D

    Recenzie, takto často prosím. A myslím si, že u teba to nejde na úkor kvality.

    Fotogr. schopnosti? To čo na fotke treba vidieť, to vidím, viac mi netreba:)

    Jasné, že ťa máme radi, preto tu chodíme - často a teším sa na každý článok.

    Nový design? Som spokojná s týmto a budem spokojná aj s novým, takže je to len na tebe.

    S Heartsy sa ešte len zoznamujem a preto si len poprosím VIAC :D

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  9. jsem balzámový fanatik, takže balzám Watermelon :)
    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. 1)Jo, zájem pochopitelně mám
    2)splněno :)
    3)nejsu anonym :)
    4)Jo, je mi 19 :D :D :D
    5) dashulka87 gmail com
    6)balzám
    7)coconut lime
    8)Neblázni, je devět ráno :)
    9)nadále o věcech, co neznám a jsou zázračný, sice to pak bolí moji peněženku, ale objevuju ráda.
    10) Zrovna před pár dny jsem přemýšlela, jak to, že dokážeš každej den vypotit článek, co má hlavu patu a smysl? Vyfotit každej den co mám na sobě je ještě relativně pohoda, nebo nafotit nějakej lak, ale napsat každej den smysluplnej článek o kosmetice, to už není jen tak :)
    11) Popravdě asi nic. Fotky mě nepohoršují ani nijak zvláště neuchvacují. Prostě normálka :)
    12) Já ano, ale moje peněženka tě nenávidí a chce krvavou mstu!
    13) Nemám ráda výrazný motiv na pozadí, potom mi dost ruší článek. Zvolila bych vybrat si barvu, co se ti líbí a celý blog do ní vyladit a na pozadí vybrat něco skoro jednobarevnýho, příp. decentní nerušivej motiv. A do záhlaví klidně nějakou hezkou výraznou fotku, malůvku....
    14)Ne nemám, ale zakázala jsem si tam klikat.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj! Zvolila bych si tuhý parfém Water Blossom Ivy. Žádný totiž nemám a vypadá dost lákavě.
    Můj mail je kejtymail@seznam.cz
    Tvoje články jsou skvělé. Tvůj blog se hodně dobře čte. Mám to tady ráda. Divím se, že publikuješ tak často ;).
    Pokračuj v tom dále!

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Jasně, že má, takovej skvělej dárkomat se hned tak nevidí!
    2. Komentuju;-)
    3. Nejsem.
    4. To bohužel jsem už dlouho:-(
    5. dejnicka@volny.cz
    6. Prosím balzám, tam je větší šance, že se trefím do vůně.
    7. Tééda, jedle vypadaj úplně všechny, ale nejvíc mě zaujal asi Pink lemonade.
    8. Zítra, ju?;-)
    9. Nechci ti do toho kecat, protože se mi čte super všechno, i když mě to téma vůbec nezajímá:-D Ale mě by se hodně líbily i jinak než kosmeticky zaměřené články, jako byl např.ten cestovní. Ale zase chápu, pokud si chceš zachovat soukromí, že asi zůstaneš u kosmetiky...
    10. Myslím, že to máš super vyvážené.
    11. Upřímně nemáš tak dechberoucí fotky jako jiné blogerky, ale na zdokumentování to bohatě stačí a textem je vždy nejen doženeš, ale i dalece předeženeš.
    12. Jasně:-D
    13. Nechci nový design, jsem konzerva a štve mě, když mi lidi mění něco na co jsem zvyklá.
    14. Ne, klidně dál nakupuj ať nám máš o čem psát:-D Já mám zatím pevnou vůli, ale nevím jak ještě dlouho:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...