středa 6. července 2011

Eyeko Fat Balm

Tyto tlusté balzámy od Eyeko mám doma už víc než půl roku a doteď jsem je úspěšně ignorovala. Vlastně ani nevím proč, líbí se mi balení, líbí se mi barevné odstíny, které jsou matné, vítám i multivariabilní použití. Před půl rokem jsem si je akorát vyfotila, zahrabala ve skříni a teď konečně nadešel jejich čas a ukážu je světu.





Eyeko Fat Balm jsou krémové tyčinky s variabilním použitím pro rty a tváře, cena €7,50, já jsem kupovala v sadě tří kusů za €15, s 20% slevou. Původně jsem zamýšlela používat to jako krémové tvářenky, takže cena zhruba stovka za jednu tvářenku mi přišla jako úžasná. V sadě byly tři odstíny: Toffee, Cherry a Frosting. Jinak Eyeko nabízí i další tři odstíny: Strawberry, Minty a Raspberry, které jsem plánovala taky dokoupit. Zrovna teď ale v Eyeko zrušili ty tříkusové výhodné sety a já jsem lakomá platit plnou cenu, takže zatím nic...




Fat Balm je zabalený v šedém velmi jednoduchém obalu se známým Eyeko logem. Balení drží zavřené, k otevření je nutno určitě síly, takže nějaké nehody v kabelce nehrozí. Samotný balzám je sametové konzistence, která naprosto odpovídá pojmenování "fat", je hutný a při aplikaci na rtech je vyživí, přitom není mastný v tom původním slova smyslu, takže i použití na tváře je možné naprosto bez problémů. Balzám se snadno roztírá do ztracena. Pigmentace je velmi dobrá, stačí jedna vrstva na rtech pro plné krytí a lehké poťupkání na tvářích pro dostatečnou barvu.



Nevýhodu vidím v celkem velkém průměru tyčinky. Chápu, že je to nutné vzhledem k multiúčelnosti, a při tvářenkovém použití s tím nemám problém. Ovšem pokud chci Fat Balm použít jako rtěnku, tak přesná aplikace není zrovna světlou stránkou a je nutná korekce přetahů. (Jo a jen tak na okraj: jsem dostatečně líná pro použití štětečku na rty... Možná to bude ten problém.) Výdrž je nadprůměrná, na rtech vydrží určitě déle než hodinu, přežije i hrnek čaje. Na tvářích zafixované pudrem Fat Balm vydrží celý den.


Toffee je velmi přirozený nahatý odstín, na mých rtech vypadá právě teď naprosto neviditelně, jen mi rty trošku zjemní a zbéžoví. Cherry a Frosting jsou hodně agresivní křiklavé barvy, Frosting je lehce signální růžová, Cherry je to samé jen o pár tónů tmavší, ideální odstíny pro nulové líčení očí, tyto dvě růžové mi krásně přidají trošku glancu, i když vlastně jsem se vůbec nenamalovala.



Na závěr ještě malé srovnání s dalšími tyčinkami, které vlastním. Velikosti můžete porovnat na fotografii. Fat Balm se z těchto tří nejsnáze aplikuje a nejdéle vydrží. Tvářenka od alverde je hodně hutná a je nutno opravdu přitlačit pro dostatečné barevné výsledky. Tyčinka od e.l.f. mě osobně přijde také hodně hutná a nemám ji moc ráda a nepoužívám, protože barevné výsledky nejsou až tak barvité a výdrž tohoto All Over Color Stick je minimální.



Celkově jsem s Eyeko Fat Balm velmi spokojená, rozhodně víc než s leskem na rty. Skvělá pigmentace, matný vzhled, jednoduchá aplikace, variabilní použití, praktické balení, přijatelná cena... co víc si přát.

A kdybyste si objednávaly, tak můj ambassador kód je E13943 a dostanete k objednávce dárek. Ovšem jak se ukazuje, tak obdržení dárků je hodně diskutabilní záležitost, někdo dostane, jiná nedostane, pravidla a návod k použití jsou tajné...  

8 komentářů:

  1. Tak dlouho bych je ignorovat nedokázala:) Vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám přesně ty odstíny, co ty zatím nemáš :) Jsem s nimi taky naprosto spokojená, jen u Minty se mi nějak moc nelíbí ta mentolová vůně, která se mi zdá málo mentolová. Ale jinak naprosto souhlasím s recenzí, ta aplikace na rty je poněkud složitější (vlastně na tvář ani nikam jinam jsem nezkoušela).

    OdpovědětVymazat
  3. Toffee bych brala všemi deseti! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tyhle tři taky mám (Frosting mi hrozně pěkně voní!) a moc mi vyhovují. Už jen čekám na nějakou výhodnou akci nebo nějaké ty novinky, abych měla ještě větší důvod objednat si i ty zbylé tři :)

    OdpovědětVymazat
  5. toffee je zrovna teď můj nejoblíbenější. ze začátku se mi vůbec nelíbil, přišel mi takový tmavý a moc hnědý, ale teď ho mám opravdu ráda.

    mína: a nechceš je třeba nafotit, to jen abych viděla, o co přicházím. minty si chci koupit moc, ale ty ostatní dva mi přišly moc červené.

    LC.: taky čekám na něco podobného...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle vypadá hodně dobře. Obzvlášť mě zaujala ta část "Na tvářích zafixované pudrem Fat Balm vydrží celý den." Asi je budu muset blíž prozkoumat! Díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...