pátek 1. července 2011

Jen tak...

Víkend před námi a já se chystám na výlet. Nebude to daleko a nebude to na dlouho a brzy se mě znovu dočkáte. Na druhou stranu to nebude do civilizace a online nejspíš nebudu zatím neurčený počet dní... Takže implikace pro blog jsou následující:
  • Soutěž bude ukončena v neděli, ovšem výhra a vítěz budou vybráni nejspíše až v pondělí, možná i o nějaký ten den později.  Nebojte se, já na Vás nezapomenu.
  • Abyste se přes víkend nenudily, přednastavila jsem Vám nějaké články. Naprosto určitě nezapomenu si projít všechny komentáře, takže nebojte, Váš názor nezůstane nepovšimnut.
  • Během mé nepřítomnosti počet GFC ( Google Friend Connect = pravidelní čtenáři přicházející přes Google účet) nejspíše přesáhne 100. K tomu 15 čtenářů sleduje tento blog přes Bloglovin. A zatím nezjištěný počet čtenářů pouze pravidelně přichází odnikud (těch si možná vážím nejvíc, protože na mě musí pamatovat). Každému svému čtenáři moc děkuji za přízeň a také děkuji za každý komentář zanechaný na mém blogu, opravdu si toho vážím. 

A aby tento článek nebyl trapně krátký a trapně děkovný, tak Vám ještě něco napíšu. Možná jste si toho všimly... V poslední době žiji svůj kosmetický život na Heartsy, takže Vám povím tři důvody, proč Heartsy miluji:
  • objevila jsem kosmetiku, kterou jsem nečekala,
  • nakupuji strašně levně,
  • pro Den Nezávislosti Heartsy slibuje 80% slevy... vypadá to, že v pondělí budu zpátky doma před pátou. 
Má to i stinnou stránku, aneb proč Heartsy nesnáším:
  • utrácím za věci, které nepotřebuji,
  • utrácím častěji než by bylo vhodné,
  • žere mi to čas, teď už i vybírám, jaké slevy mají běžet příště, jako VIP chodím do Heartsy  obchodů, nakupuji slevy ze dvou dnů. 

Jo a v právě skončené anketě jsem se Vás ptala, jestli čtete se zájmem svůj vlastní blog. Jsem moc ráda, že tuto úchylku nemám sama, a kromě mě se další tři osobnosti přiznaly k tomuto malému egoistickému koníčku...

6 komentářů:

  1. Ha, já jsem tu anketu přehlídla! Mno čtu, teda ten dánskej ne, já se pak za svůj projev nějak stydím, ale fotky si prohlížím ráda, to jo. Užij si cestování :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mně v té anketě chyběla možnost "nemám blog, ale kdybych ho měla, tak budu svým nejzanínějším čtenářem". Takže asi tak :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se, nejzanícenějším čtenářem tam mělo být. Kdybych měla blog, musela bych se naučit neodesílat příspěvky předtím, než si je po sobě pořádně přečtu kruci! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ha a já si bláhově myslela, že jsem jediná, kdo se čte své vlastní výtvory a kochá se svou vlastní genialitou...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem ráda, že nejsem sama, kdo s nadšením čte své vlastní výtvory :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...