úterý 5. července 2011

Kdo vyhrál?

Někdo si zasoutěžil, někdo ne a jedna z Vás vyhrála. Já vím, že jsem stanovila nějaká pravidla, tak jak to nakonec dopadlo?

Výhrou se staly Edna James Soaps aneb mýdla od staré Edny. Prostě mi to přišlo jako nejhodnotnější (a pro mě také nejlacinější) varianta z pondělní nabídky. Slevový kupon vystačí na dvě mýdla nebo dva krémy nebo jeden krém a jedno mýdlo z nabídky. Dalším krokem bylo určení kvalifikovaných soutěžících. Vzhledem k tomu, že většina z Vás velmi prozřetelně chtěla vyhrát mýdlo nebo krém (a to jsou přesně dva artikly, které Edna nabízí), na vyřazení jsem měla pouhé dvě soutěžící. Trošku se mi jich zželelo a nechala jsem je v soutěži.

Dalším pravidlem bylo veřejně sledovat tento blog. No vyskytly se nějaké anonymní účasti... a to pravidlo přece jen nebylo přesně specifikováno jako nutná podmínka, takže trošku poskočíme a vyskočíme... já na to mám... a vítězem se stává....




Vítězce moc gratuluji a prosím, ať si prosviští Etsy s nabídkou Edniných mýdel (tady) a ozve se na můj email terebe0@email.cz a specifikuje, co by si přála a kam to mám nechat poslat...

7 komentářů:

  1. zase jsem nevyhrálka :D jak jinak. ale gratuluji))

    OdpovědětVymazat
  2. elle: nic si z toho nedělej. já jsem taky nikdy nic nikde nevyhrála.... třeba příště.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já ovíkendu vyhrála na místní chovatelské výstavě slepici, tak je jasný, že nemůžu chtít všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  4. aha... tak vlastně já asi před pěti lety vyhrála na matějský medvěda, takže říkáš, že mám štěstí už vybráno?

    OdpovědětVymazat
  5. to som ja :D pááni, hneď idem vyberať :) ďakujeem

    OdpovědětVymazat
  6. To totiž nebyla ledajaká slepice, ale hedvábnička, kterou jsem jako malá vždycky hrozně chtěla, takže to je jistě nějaké znamení :-) Medvěd před pěti lety se určitě nepočítá... No ale stejně jsme ji tam nechali, jelikož naši psi mají na slépky dost vyhraněný názor...

    OdpovědětVymazat
  7. radost z toho mám, co ti má povídat :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...