čtvrtek 21. července 2011

Mae Minerals

Mae Minerals byl můj úplně první nákup na Heartsy. A byla to naprosto úžasná výhra v loterii aneb $30 nákupů za pouhých $9. Teda alespoň takto to ze začátku vypadalo, pak se ale pokazilo, co jen mohlo.



  • Mae Minerals mají svůj vlastní e-shop a tak nějak asi nepočítali s velkým zájmem, protože stránky se pomalu načítaly, příležitostně padaly, až nakonec byly krátkodobě uzavřeny.
  • Hned na úvodní stránku si vyvěsili oznámení, že přijali snad 300 objednávek za dva dny. Upřímně mi to až tak velké číslo nepřijde a myslím, že ostatní Heartsy obchody taky určitě zaznamenaly zvýšený zájem zákazníků, přesto mi od nich pošta došla mnohem dříve. 
  • Objednala jsem o 95 centů víc, než kolik byla hodnota kupónu. Já jsem to opravdu chtěla zaplatit hned, ale tak nějak mi trvalo asi dva týdny než jsem z Mae Minerals vydolovala fakturu. 
  • A na každý můj email, kterým jsem se dožadovala faktury, mi pokaždé odpověděl robot, že Mae Minerals byli požehnáni velkým zájmem zákazníků, ale že mi odpoví brzy... 
  • Další tři týdny trvalo, než odeslali zaplacenou objednávku.
  • A po měsíci a půl jsem se konečně dočkala a objednávka dorazila. Koupila jsem si peelingový krém, který ještě čeká na vyzkoušení, a pak ve vzorku všechny tvářenky, které prodávají, a některé z jejich MVPs (Mae Versative Powders), které jsem plánovala používat jako tvářenky.
  • Po rozbalení jsem byla hodně zklamaná, protože ty odstíny vůbec nejsou barevné. A taky vůbec nejsou hezké. Jsou takové nijaké, všechny tvářenky jsou prostě hnědé, bez jakékoliv invence a fantazie. Některé MVPs jsou opravdu krásné, dokonce mám mezi nimi i barevného favorita, ale ze všech vzorků, které jsem si koupila, mě opravdu potěšily jen tři odstíny. Prostě slabota.
  • Navíc odstíny nafocené na stránkách naprosto neodpovídají tomu, co mi přišlo domů. 
  • Dva MVPs ve vzorku jsem dostala jako dárek a tyto odstíny mě taky moc nepotěšily.
  • Tak nějak zatím doufám, že barevné zklamání mi bude vynahrazeno peelingovým krémem. No tak uvidíme časem.
  • Jinak fotografie i text jsou dneska úžasně nudné, takže tak nenápadně ladí s touto nudnou objednávkou od nudných a pomalých Mae Minerals. 
  • A taky jsem dostala kartičku se slevovým kódem, kterou Vám naprosto nezištně daruji, protože já si od Mae Minerals objednávat určitě nebudu... (... a kdo dřív přijde, ten dřív bere, takže jestli ten kód použijete, tak to prosím oznamte v komentářích, aby se už ostatní nesnažily.)

10 komentářů:

  1. Tyjo....už jsem se bála, otvírat zas článek s názvem něčeho, co neznám....nicméně jsem tak trošku ráda, že to nechválíš, aspoň má peněženka na chvíli klid... :))
    Customer service teda koukám, nic moc... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já pořád čekám až mi dojde zásilka s green mountain soapwork, což mě prozatím odradilo od nakupování.

    OdpovědětVymazat
  3. No já na heartsy furt koukám na crushed botanicals a ono se to ne a ne vyprodat, já tam snad budu muset nakoupit nebo co... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rena, aj ja som na nich kukala, ale nakoniec som si povedala, ze sa musim krotit :-D
    Inak tie kody z heartsy su platne 3 mesiace, takze ja mam jeden kupeny, ale este som si neobjednavala, snad ma teda ta najvacsia nakupna horucka u dotycneho predajcu minie.
    Ja sa stale neviem spamatat, ze mi VIP vypredali WillowTree este skor, nez sa to otvorilo pre nas, beznych smrtelnikov. Nechapem, preco, ked si chcem kupit na heartsy VIP (ano, az tak daleko som zasla), chce to odo mna linkovat kreditku na moj PayPal. Tito Americania sa snad nevedia bez kreditky uz ani vycikat asi... Ja kreditku nemam a ani nechcem, vsak preto platim Paypalom. No nic, srdce som si (opat) vyliala.

    OdpovědětVymazat
  5. víte co, tak já si taky vypíši srdíčko, willowtree jsem si jako vip samozřejmě koupila...
    crushed botanicals taky... a už je to všechno dokonce na cestě.
    a dneska mi skončilo vip, už teď se mi stýská...

    dashulko, jako tady může být tvá peněženka klidná. jako ten můj nákup za $30 určitě nestál, vlastně i za těch devět dolarů mi to možná přijde jako zbytečnost, kterou si mohla nechat ujít.

    day, však to ještě dojde...

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, já doufala, že třeba napíšeš, žes někde četla, že to je hrozný shit nebo tak něco....sakra.. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Toto je důvod proč nezkouším nové značky. Od Mae Minerals jsem neobjednávala, protože jsou to podvodníci (přeprodávají ingredience od TKB Trading a tvrdí, že jsou to jejich výrobky), což je většina neznámých minerálních značek. Bohužel ne vždy je to tak snadno poznat jako u Mae Minerals.

    OdpovědětVymazat
  8. marion, já jsem věděla, že to budou jen přesypané micy, mě to nějak nevadí, sice to není úplně košér, ale tak co už. za plnou cenu bych si to určitě nekoupila. a stejně hlavní důvod, proč jsem mae minerals kupovala, byl ten peeling. ty micy byly tak nějak navíc... a stejně mě zklamaly.

    rena, na mě nedej. jako to, že já si něco koupila, nic neznamená, já úplně běžně kupuji naprosto neznámé značky, na které si ani nehledám recenze.

    OdpovědětVymazat
  9. Aha. To mně to zase vadí dost, když lžou v něčem, jak jim můžu věřit, že třeba mají v pořádku seznam ingrediencí apod.

    OdpovědětVymazat
  10. marion, já úplně chápu takový postoj, ale já asi nejsem až tak důsledná... zamávejte mi před očima slevovým kupónem a je naděláno...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...