sobota 30. července 2011

Morgan Street: Peppermint Foot Salve

S tímto typem hojivých balzámů nemám moc zkušeností. Kdysi jsem měla plechovku od Burt's Bees, kterou jsem asi dvakrát vyzkoušela, a pak se ztratila (tedy já vím, který člen rodiny si ji pro sebe přivlastnil, ale nebudu to tady na ni bonzovat). Takže berte to prosím na vědomí při čtení této oslavné recenze, protože možná tak skvělá není jen a pouze tato plechovka, ale možná i všechny další všudemožnědostupnéjiné hojivé balzámy.



O Morgan Street (obchod je momentálně zavřený, doufám, že jen kvůli dovolence) jsem tady už psala, vlastně to byl můj první zmíněný nákup přes Heartsy. Takže, co jsem napsala v předchozí předrecenzi, naprosto platí. Voní to jak sněhulky, je to v tuhém skupenství, nasekaná tráva se naštěstí po několik použitích vyšudlala a je to zabalené v pěkné stříbrné plechovce s jednoduchou přelepkou. A používám to už asi měsíc na nohy a ruce při vhodných příležitostech.



Krém je opravdu tuhý za normálních podmínek, prstík do něj snadno nezaboříte, při zahřátí se mění na skupenství olejové. Ovšem přiznám se, že něco takového jsem ještě nezkusila. Zahřátím celé plechovky, např. pobytem v podkroví při třicetistupňových vedrech (taková byla teplota venku, vevnitř pod střechou bylo minimálně pětačtyřicet) a tropických nocích, se obsah neroztopil v olej... Vše zůstalo v pevném skupenství, jen na povrchu se vytvořila olejová hladina, která ovšem překvapivě nikam nestékala a tak na dně plechovky nevznikalo malé jezírko hojivého oleje... Nevím, je to normální? A nejsem si jistá, jsem já normální, že jsem o něčem takovém dokázal sepsat celý odstavec souvislého textu?



Nanést tento hojivý balzám na nohy není otázkou několika okamžiků. Při aplikaci totiž na prstech zůstává velmi malé množství produktu, takže já už každý večer počítám s minimálně třemi minutami pro každou nohu. Nejdříve mažu patu, pak svůj mozol na palci, pak mažu pořádně nehty a okolí a nakonec i zbytek šlapky. Pak se přesunu na druhou nohu, nasadím ponožky a jdu spát. Taková má malá předspánková lázeňská procedura. Ponožky by ani nebyly potřeba, protože olej se celkem rychle vsakuje (vezmeme-li v úvahu to, že jde o olej, pak míra mastnosti je opravdu překvapivě minimální, je to díky tomu, že dávkování je možné opravdu v minimálně potřebném množství). Ale s ponožkami jsou účinky prostě lepší. Ráno se pak budím a mám hladké paty, dokonce i částečně změkčené.



Po asi dvou týdnech použití jsem si všimla, že mám strašně pěkné nehty na nohách. Nebo ani ne tak nehty, jako spíš nehtovou kůžičku. Byla hladká a hydratovaná... Takže jsem začala balzám používat i během dne na nehty a ruce. Naprosto ideální spojení. Velkou výhodou je to, že při přejetí prstem po balzámu mi na prstu zůstane to správné množství pro namazání jednoho nehtu. Balzám se celkem rychle vstřebá, žádná reziduální mastnota mi neotravuje život. A přijde mi, že je to snad to nejlepší, co jsem kdy na nehtovou kůžičku zkusila...




Já už ty oslavné ódy trošku zkrátím a jen doufám, že Morgan Street obchod brzy otevře, protože se obávám, že tento hojivý balzám na nohy je silně návykový. No mezitím zkoumám další možnosti, včetně Burt´s Bees a Badger Balm. Nebo máte i jiný typ na hojivé plechovky?

3 komentáře:

  1. To vypadá moc dobře. Je to i pro lenochy (jakože by stačilo třeba jednou, dvakrát týdně...)? Já nohy mažu děsně nerada.

    OdpovědětVymazat
  2. yarisse, hele já už si to na sebe mažu jen tak každý třetí den. a nohy pořád pěkné, ale tedy střídám to se cien foot balm.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten se mi líbí moc. Něco takového by si moje nožky zasloužily.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...