pondělí 18. července 2011

Pravidla krásy, která dodržuji

Piji hodně čisté vody.
Nikdy v životě jsem nešla spát neodlíčená.
Každý večer si vyčistím zuby.
Zubní kartáčky měním často.
Myji si ruce pokaždé, když jdu ze záchodu.
Pokud mě nový makeup pálí, už nikdy ho nepoužiji.
Pravidelně si stříhám nehty.
Pravidelně si mažu ruce, asi tak patnáctkrát denně.
Nejméně třikrát denně používám nějaký balzám na nehty.
Svědomitě si mažu i nohy (=šlapky).
Jednou týdně používám masku na obličej.
Starám se o pokožku krku a dekoltu.
Ráda nosím šátek na hlavě.
Nikdy si nečešu mokré vlasy.
Za všech okolností (někdy i v hustém dešti) nosím sluneční brýle.
Každý den používám deodorant /antiperspirant.
Důsledně hydratuji pleť.
Jím zdravě, v rámci možností.
Chodím často na dlouhé zdravotní procházky do přírody.
Používám parfém.
Pedikúru a lakování nehtů na nohou mám už vychytané.
Vytrhávám si ten solitérní chlup, který mi roste na levé tváři.
Každý den se sprchuji.
Nechodím do solária.
Nechodím se ani pravidelně opalovat, mě se moje bílá pleť líbí.
Svědomitě používám opalovací krém, kromě okamžiků  kdy zapomenu.
Kosmetiku skladuji na suchém a temném místě.
Některou kosmetiku skladuji dokonce v ledničce.
Chodím spát před půlnocí (i když často jen o pár minut a pak stejně ráno vstávám v pět).
Nepiji kávu, nekouřím.

... přiznám se, že vymyslet třicet věcí, které dodržuji ohledně své krásy, mě stálo mnohem víc úsilí, než na sebe napráskat své hříchy. Může to znamenat dvě věci. Buďto mám prostě těch hříchů mnohem víc, a tak se mi i rychleji plní seznam. Nebo mám pravidla tak zažitá, že už prostě si je nepamatuji, ani když se opravdu složitě snažím. Nevím, jak vy, ale já volím tu druhou možnost.

Doufám, že jsem si dnes alespoň trošku napravila svou pošramocenou pověst

4 komentáře:

  1. Docela ti závidím, že to všechno dodržuješ, já z toho docela dost věcí nedodržuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Téda takových pravidel najednou. Jsi dobrá jestli je dokážeš dodržet :).

    U mě na blogu je giveaway o kosmetiku elf, kdyby měl někdo náhodou zájem :).
    http://kejtyna.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ó, tak ty musíš být moc krásná, dodržuješ-li takovýhle režim. ;-)
    Tleskám!
    Príma den přeje Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...