pátek 8. července 2011

TheBalm TimeBalm Anti Wrinkle Concealer podruhé

Recenzi na korektor TimeBalm jste si tady na blogu už mohly přečíst. Jak se ale ukázalo, recenze toho moc neosvětlila a velkou část čtenářek spíše naprosto zmátla. Velmi se za to omlouvám, na svou obranu snad jen přidám, že já sama jsem z toho byla taková zmatená a pomatená, snad i nametená, takže jsem v té recenzi jen popsala své pravdivé vnitřní pocity. No ale už se mi v hlavě opět rozjasnilo, takže ještě přidám pár zkušeností do kotle. A znovu si to přeberte.



  • Tak nejdříve si snad pěkně shrneme výhody. Tento korektor opravdu efektivně kryje kruhy pod očima. To je prostě fakt a za tím si stojím. Odstín Lighter than Light na mě funguje opravdu zázračně a každé ráno mi efektivně rozjasní pohled, omladí mě a vyspí mě do odpočata.
  • Korektor nezalézá do vrásek pod očima, dokonce mám pocit, že je lehce zjemňuje. 
  • Pokud ovšem máte ve zvyku si dávat korektor i na oční víčka, tak TimeBalm Vás v tomto ohledu zklame, protože na víčku se slije do čárky asi během dvaceti minut po aplikaci. 
  • A tímto lehkým přechodem se dostáváme k nevýhodám. Hlavní nevýhoda je, že zalézá do vrásek ve vnějším koutku očí. Jsou sice naprosto mikromini a také se objeví až v pozdních odpoledních hodinách, ale pravidelně mám každý večer zhruba tři čárečky vějířku zalezlého korektoru.
  • Výdrž by mohla být delší, jestliže Time Balm používám jako klasický korektor na nedokonalosti pleti, nevydrží déle než čtyři hodiny. To je mi trošku líto, i když uznávám, že pod očima je to o dost lepší, vzhledem k tomu, že tam se nemastím, korektor podává celkem slušný výkon celý den. 
  • Balení by mohlo být větší a aplikace lehčí, i když je pravda, že jsem si na ten miniaturní aplikátor už zvykla a přiznávám, že nanesení je takto velmi jednoduché a efektivní. Ta velikost mi sice pořád trošku vadí, ale není to nic, co by stálo za větší zmínku.
Korektor jsem kupovala na feelunique.com, měla jsem slevový kupón, takže mě ta sranda vyšla zhruba na tři stovky (což jen tak mimochodem je nejspíš moje finanční hranice pro nákup korektoru). Levně můžete nakoupit, ale i na jahodě.

5 komentářů:

  1. Mě by docela lákal skrz ten pečující aspekt, ale jelikož na kruhy pod očima netrpím, tak mám hranici za korektor ještě níž, takže asi nic. A na jahodu jsem momentálně mega nasr..., takže by ho museli dát asi tak za stovku, abych tam měla chuť ještě nakupovat... Ale feelunique má takový akce celkem často, tak uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  2. no, já si teda žádného pečujícího efektu zatím nevšimla, ale doufám, že se třeba časem ukáže...

    OdpovědětVymazat
  3. já bych ho ráda zkusila..ale po všech zklamáních nevím nevím..nechci zase vyhodit peníze oknem...mám doma barevné korektory od elfu...jednoznačně děs..pak korektor od alverde..ten je mnohem lepší, ale ty moje monokly mi nezakryje dokonale..a o zakrývání začervenání po akné ani nemluvím :/

    OdpovědětVymazat
  4. to "na jahodě" myslíš cz.strawberrynet.com? máš s nakupováním přes tento web nějaké zkušenosti??

    OdpovědětVymazat
  5. daniela: ano myslím a je to možná zvláštní, ale já tam nikdy nic nekoupila, vždycky jsem našla jinde levněji. ale nakupovat bych se určitě nebála... i když teď pozor na celní řízení! objevilo se spousta stížností zrovna na zásilky z jahody, jsou špatně deklarované a tak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...