úterý 23. srpna 2011

20x: 4/20 péče z Asie

Tak tento týden (nemyšleno samozřejmě kalendářní, ale posledních sedm dní) jsem se držela. Nákup čehokoliv nula celá nula celá nula nula desetin. Nebo tak nějak. No jo, ale pak přišel ten svůdný Beauty Box a já si to sice nějaký ten čas promýšlela, ale nakonec jsem objednala, protože přeci taky musím poznat, o čem tady píšu. Tak si mě za to kamenujte. Jen tak mimochodem... velmi děkuji milým anonymům, kteří mi připomínají, že jsem jen normální obyčejná mladá holka, která nemá na rozhazování, a že existují i jiné důležitější věci než kosmetika. Jídlo. Pití. Rodina. Oblečení. Boty. Dostatečný spánek. Sluníčkové léto a světový mír.

3/20 UNT Roses at Dawn Toner
... bylo nejspíš to nejvíce nejjemnější tonikum, které se už do toho vatového tampónku vsakovalo tak jemně a nesměle, jako pětiletá holčička klepe na dvířka baletní přípravky. Sice si myslím, že tonikum je to nejméně podstatné v denní péči, ale i tak už mám adekvátní náhradu: O´slee Beauty Solution, které má pověst vlajkové lodi tonika všech toniků. No jsem zvědav.



4/20 UNT Aqua Fortis (už se neprodává)
... mi došlo trošku překvapivě, čekala jsem ještě tak měsíc používání. No nevadí, zrovna séra od UNT jsem si nasyslila během poslední akce 2+1, takže náhražku jsem našla v závěsném šuplíčku: UNT Q10 Essence, mimochodem (pokud si někdo dělá poznámky) můj první protistárnoucí přípravek pro denní použití.


A jen tak mimochodem ještě povím, že se mi moc líbí, jak je kosmetika z daleké Asie vždy zabalená s přelepkou a dokonce se špuntem. A to je dneska vše... tadadadadadadaaaaa.




19 komentářů:

  1. To je dobře, že se takhle držíš. Já jsem neukázněná, vždycky si řeknu, že más všeho dost a pak někde na něco natrefím, ach jo:) Zrovna včera mi dorazilo 5 laků na nehty, takže jsem manželovi prozíravě ukazála pouze jeden. A pozítří mi taky zase jeden dorazí. I dnes tu bude zvonit pošta, jooo prostě parádní týden.

    Jo a včera jsem se neudržela a taky si objednala "Beauty box" tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  2. oprava: más=mám, no dneska jsem samej překlep...

    OdpovědětVymazat
  3. Beauty Box objednan=) Vyuzivam toho, ze mi projekt 5ox dno jeste nezacal, ale paradoxne uz se na nej zacinam tesit=) ten pocit uspokojeni, ktery nastane pri kazdem spotrebovanem vyrobku...=)

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla bych prosím vědět, jak to máš s vlasovou kosmetikou?
    Protože jsem tady nic o vlasech nenašla... Šampony, kondiše, masky... atp...:-(
    To nějak neřešíš nebo máš nějaký šampon co používáš už roky?.... Děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. anonymní: vlasy moc neřeším. nechávám si narůst, takže nestříhám, barvím hennou každé asi dva měsíce (častěji jsem líná), myji šamponem, co máme doma, mám ráda šampuky od lush (ani ne tak kvůli účinku, ale kvůli tomu, že je to v pevném skupenství a je s tím ve vaně sranda.). kondicionér (zrovna teď jungle, lush) používám, jen když se mi chce, asi tak jednou týdně. masku (zrovna gliss kur) používám, jen když si vzpomenu a pamatuji na to, takže asi tak jednou měsíčně. moc se nečešu, vlasy si nefoukám, ani nežehlím... no začíná to být trošku delší, asi to sesmolím do článku...

    OdpovědětVymazat
  6. talka: jj, taky jsem uspokojená.

    noogeta: ha, a já že jsem balíčková královna???...

    OdpovědětVymazat
  7. trb: děkuji, článek o vlasech by byl super!!!

    OdpovědětVymazat
  8. No já bych asi potřebovala nějakou anonymní demostraci před barákem nebo tak...dnes mi dorazily dva balíčky zaráz (samo, že v den, kdy je zrovna doma muž a já jsem zrovna napůl nahá, takže ho pošlu otevřít) - parfémy Baroque (heartsy) a to africký mýdlo, který mimochodem vypadá jak psí exkrement a voní jak mýdlo s jelenem, tak jsem fakt zvědavá... :-)
    A plánuju nakoupit ještě nějaký bachovy esence, ale to se nepočítá...i když vážně uvažuju, jestli nevzít i ten krém, co mají a to už se jaksi do kosmetiky počítá... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zkoušela jsi někdy jako tonikum klasickou růžovou vodu, co používají ženy v arabských zemích? Jinak ta Aqua Fortis se vyrábí, ale přejmenovali ji.
    Měj se
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  10. Chci se zeptat, jestli vám po objednání beauty boxu přišlo na mail nějaký potvrzení, nebo cokoliv...mně totiž vůbec...tak jestli to mám zkusit znovu...

    OdpovědětVymazat
  11. rena: můžeš si tady podat inzerát a třeba se nějaký ten anonym na demostraci najde...

    rejčko, nezkoušela. a děkuji za upozornění s aqua fortis, já jsem ji právě hledala a nenašla.

    adél: nepřišlo mi potvrzení, myslím, že nikomu nepřišlo.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, prosím ťa mohla by si spraviť nejakú mini recenziu s fotkami liniek a tieňov z The all natural face? Tie farby sú dosť rozdielne oproti stránke a rada by som si nejaké objednala, v rámci tejto akcie:) Inak už mám vybraných asi 5 tieňov (podľa vzoriek), ale linky som donedávna nepoužívala a chcem nejakú vyskúšať:)
    Ozaj a keď si s Crystal v kontakte, nevieš prečo zrušila sadu 10 vzoriek očných tieňov?
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. leni, nevím, proč to zrušila (snad, že jí to nic nevydělávalo???). recenze na linky je v plánu brzy. na stíny ti toho moc nemůžu slíbit, protože mám doma jen asi šest odstínů a stejně je vůbec nepoužívám. ale zkusím to nafotit.

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj, to som ja, PS 1 , PS 2...
    prosim ta, co to je za ten toner, kral vsetkych tonerov, co mas na foto?
    inak, tie, co mate doma muzske exemplare, ako to robite, aby nepindali, ze stale chodia balicky? lebo mne chodia ako naschval vtedy, ked je muz doma, ale teda okolo tej 10 tej, ked chodi postarka- ja som na MD, tak ho posielam von :)) nech sa nestretnu :))
    PS1 aqua fortis som mala, mne to stahovao tvar. a vobec ma nejak UNT mania neoslovila.
    PS2 co planujes, myslim z pletovej kozmetiky na sezonu jesen zima? lebo ja hladam daky krem a neviem sa rozhodnut...

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, pri tých tieňoch TANF úplne stačia fotky:) S kvalitou som spokojná a našla som tam úplne úžasný odtieň pre modro-zelené oči Metallic Antique Gold http://www.theallnaturalface.com/index.cfm?fuseaction=product.details&ProductID=117613

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. dnes mi prisiel balicerk z lurebeauty, poslali mi vzorky body butter jahodove a taka detska pudrova vona a asi 4 vzorky miner. ocneho tienu, juj, take ja milujem, tiez sa vam tak rozbucha srdce, ked zazvoni postar? :))
    PS

    OdpovědětVymazat
  17. PS: toner je o´slee rosehip beauty solution, zatím jsem použila dvakrát a můžu odpovědně říct, že je hodně navoněný...
    balíčky si nechávám posílat domů k rodičům, chodíme tam na návštěvu jednou týdně... a srdíčko mi pak bouchá, když jdu s lístky na poštu.
    na zimu mám zatím: vitacreme b12, fleur de santé jakýsi krém proti vráskám a to unt q10 essence, u kterého jsem zjistila, že až je to sérum, tak je pořádně hutné...

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, jen tak úplně mimo téma, musím říct, že mě bavíš, čtu Tě asi přes měsíc a .. já to prostě žeru, Tvůj humor, nadsázku, sarkasmus, sebeironii, je vidět, že když dva ( a více lidí) dělá totéž, není to v závěru totéž. Jestli Ti to udělá aspoň malou radost, protože Ty mi děláš taky radost, tak jsi bloggerka number one na mém seznamu. Máš talent na psaní.

    Přeju hodně dobrých nápadů do budoucna, ať máme co číst, mír celému světu a slunce v duši! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. anonymní: strašně děkuji. a ano, udělala (udělal?) si mi moc radost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...