sobota 13. srpna 2011

alverde: Anti-Aging Vitamin-Lifting-Liquid Gojibeere

Přiznávám se, že o tomto protivráskovém séru jsem vůbec nechtěla psát. A to přesně z těchto důvodů:
  1. Nevěřím na účinnost čehokoliv protivráskového. Věřím na prevenci, ale ke slibům vyhlazení, vyplnění a omlazení jsem silně skeptická. (No zatím se mi to snadno říká, však počkejme v padesáti, to moje koupelna bude asi přeplněná samými kolageny, revitalifty a dalšími Q10 preparáty.)
  2. Toto sérum jsem si ani nechtěla koupit. Šla jsem do drogérie, protože jsem potřebovala oční krém. Šla jsem k alverde regálu, protože alverde mám ráda. A řada pro pleť starší třiceti let mě zaujala, v mém věku se není čemu divit. A pak se stala někde chyba a doma jsem byla opravdu překvapená, co jsem si to vůbec koupila.
  3. Sérum jsem vlastně běžně nepoužívala, takže nemůžu podat objektivní reference. Byla jsem nakonec líná si vyhlížet nový oční krém, ten, který jsem chtěla, byl všude vyprodaný a jiná alternativa mě nenapadla. Takže jsem sérum používala dvakrát denně na oční okolí. Nebyl to žádný problém, sérum se celkem rychle vstřebává, velmi lehce se roztírá /vklepává (vidíte, to je ta protivrásková prevence, na kterou věřím... nikdy nevtírat cokoliv do očního okolí, pouze jemně vklepat) a naštěstí oči vůbec nedráždí.

    No a teď přichází ten zvláštní moment, kdy Vám povím, že to sérum nejspíš funguje. Jako já sama si tím nejsem úplně jistá, cítím se velmi pošetile, že se k něčemu takovému přiznávám, a když teď přijdu k zrcadlu, tak žádnou omlazující změnu asi neuvidím. Ale můžu přísahat na fakt, že během asi čtyř měsíců používání jsem měla několik momentů, kdy jsem se podívala do zrcadla a najednou jsem zjistila, že ty vějířky kolem očí jsou nějaké menší, méně viditelnější a mladší. Věřte si tomu nebo ne. Já si snad budu muset koupit ještě jedno balení a vyzjistit to.




    Nevýhodou ovšem je, že vůbec nepůsobí proti kruhům pod očima. Několikrát jsem z nouze sérum použila i na celý obličej a nějak extrémně ohromená jsem nebyla. I přesto, že sérum se rychle vstřebává a nezanechává žádný reziduální pocit na obličeji, ráno jsem se budila mastná jak můj nákup od Sweet Anthem, rozsvícená jak sluníčko a naolejovaná jak dívka měsíce v Playboyi. Pod makeup bych to sérum určitě nedoporučila, ale možná jako noční krém pro někoho se sušší pletí by to vůbec nemuselo být špatné.



    Jo... a taky mám ráda pipetová dávkování.

    13 komentářů:

    1. ha! tohle sérum teď používám a taky vlastně nevim co bych k němu řekla. já nějak jako obecně věřim na céčkový séra jako prevenci, no a když je to prevence tak je těžký teď posoudit výsledky žejo. jednu dobu jsem to nějak intenzivnějč studovala a od tý doby sem trochu posedlá tim mít každý ráno pod krémem nějaký céčkový sérum (chystám se zkusit i domácí). a nedávno mi došlo moje oblíbený garden of wisdom a...a tohle bylo dostupný a s goji jako to starý a já byla líná a kdesi cosi. ale nevim no. dávám ho teda jenom na den a na celej obličej i kolem očí a mejkap mi nestejká, ale tak já mezi ně dám eště milion dalších vrstev takže se to asi ztratí.
      hmm...nenadchlo neurazilo ale to gow sem měla radši.

      OdpovědětVymazat
    2. Když píšeš, že pro sušší pleť by to nemuselo být špatné, tak to musím vyzkoušet. Zrovna jsem dneska v DM byla - škoda, že jsem to nečetla dřív. Musím tam zaskočit v pondělí.

      OdpovědětVymazat
    3. mína, noogeta: já jsem tak ráda, že nakupujete se mnou.

      anniething: gow chci tak strašně moc a tak strašně dlouho vyzkoušet, že se bojím, že si ho asi nikdy neobjednám. vždycky si naskládám košík a pak mě odradí to vysoké poštovné.

      OdpovědětVymazat
    4. Já ho taky používám, jen mi nejde prostě tou pipetou vůbec nabrat, možná vadný kousek, či co...tak se matlám tou venkovní částí pipety, no...ale je fajn:-)

      OdpovědětVymazat
    5. To zní hodně dobře. Já jsem teď pořídila mamce sérum od Burt's Bees, zatím ho používá asi týden a výsledky jsou už znát (maminka je 50+).

      OdpovědětVymazat
    6. "...nikdy nevtírat cokoliv do očního okolí, pouze jemně vklepat" PROČ? Šetrnější kvůli očím? Předcházení vrásek?

      OdpovědětVymazat
    7. anonymní: je to šetrnější a nenapíná to kůži kolem očí, a tak se předchází vráskám.

      OdpovědětVymazat
    8. Tak co? Koupila jsi ho znovu? Pořád kupuješ od Alverde? Já tu kosmetiku teď objevila a jsem nadšená. :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. zatím jsem si ho nekoupila. ale asi předevčírem jsem si na něj vzpomněla, protože teď hledám nové denní sérum... a pak jsem si řekla, že zatím si nic nekoupím a budu používat pai krémy, co mám ve vzorku a uvidíme za měsíc a za den.

        Vymazat
      2. Děkuji za odpověď, já jsem teda dnes neodolala :) a koupila jsem si oční sérum (balení s pumpičkou, krém, cca 75,-) a je mi příjmené, tak jsem zvědavá, co to udělá (taky nevěřím na zázraky) a případně si koupím i tohle sérum. Chci Ti opravdu poděkovat za užitečné recenze nejen na tuhle kosmetiku. Opravdu na Tebe dám a zatím se mi nestalo (jako v minulosti), že bych něco posílala dál.

        Vymazat
      3. jaj, moc děkuji za důvěru...

        Vymazat
    9. Jé, tohle jsem si včera koupila :-D. Tak testuju, na oční okolí mám jiné sérum od Alverde a spokojenost, toš jsem zvědavá na účinky za 139 Kč....trochu jsem se bála Tvou recenzi přečíst, ale oddychla jsem si - asi jsem zatím neprohloupila :-D

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...