sobota 6. srpna 2011

Bioderma Solution Micellaire a pět důvodů, proč si ji nikdy nekupuji

Ten název je trošku zavádějící, takže to uvedu na pravou míru, a povím Vám, že tato micelární voda vůbec není špatná. Sice jsem moc nepostřehla rozdíl mezi Biodermou a micelárními vodami jiných značek, takže nechápu, proč jedině tato je všude tak vychvalovaná, když dobrou micelárku vyrábí třeba i Avéne (a pro mě i v hezčím obalu). Viním za to propracovaný marketing Biodermy... A i když Bioderma micelárka je opravdu dobrá, tak si ji pravděpodobně ve svém životě nikdy nekoupím z těchto důvodů:



  1. Jednou ročně je přiložená u nějakého časopisu. Takto jsem ukořistila Biodermu letos i loni. Proč taky utrácet 300,- Kč v lékárně.
  2. Není to nejlepší odličovač, který jsem kdy vyzkoušela. Prostě Silk Naturals Apricot Cleansing Oil vede na plné čáře. Teď když mi olej došel, tak odličuji Biodermou a každý večer mě rozčiluje, že potřebuji použít dva až tři tampóny na odlíčení, když mi s meruňkovým olejem stačil jen jeden.
  3. Nemám ráda lahvičku. Ten design je sice celkem povedený, jednoduchý a v koupelně mě nijak neruší. Ale pokud si balím kufřík na cesty, ta bachratá lahvinka je strašně neskladná, baculatá a krátká, nic praktického.
  4. Je spousta jiných odličovacích přípravků, které jsem ještě nevyzkoušela. Tak tento důvod snad ani není třeba komentovat, prostě někdo má rád své jisté, jiný vidí smysl svého života v očuchání a ohmatání nepoznaného. A každý má nějakého koníčka.
  5. Bioderma je nudná. Tak tenhle bod souvisí s tím předchozím a ještě s tím dalším předchozím. Proč bych si měla kupovat něco, co vypadá obyčejně a stojí to v každé druhé koupelně... Myslíte si, že bych se měla jít léčit?

31 komentářů:

  1. V ktorom časopise jen priložená? Skúsila by som juu, keď je už toľko vychvaľovaná :D

    OdpovědětVymazat
  2. girlienamedz: letos byla u moje psychologie někdy na jaře... zrovna teď není s žádným časopisem.

    OdpovědětVymazat
  3. akurát, že na slovensku som si to v časopisoch ešte nevšimla (a podľa mňa, aj keby to tam dali, tak za nehoráznu cenu) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já vidím rozdíl třeba mezi touto micelárkou a Vichy, ta Vichy odličovala mnohem hůř, proto je pro mě tahle jednička. Ale je fakt, že Avéne jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  5. anonymní: dobrá, já to zvážím...

    nina: no tak to je ale smůla...

    viennettka: tak vichy jsem nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi příjde, že je tahle Bioderma na každém blogu a každej si ji řetězově na to kupuje .... A já taky ráda zkouším nové .... A nějak se mi furt nechce za ty prachy zkoušet zrovna tuhle vodu :) i přes svou vychvalovanost

    OdpovědětVymazat
  7. Netroufám si tvrdit, kdo s tímhle způsobem čištění pleti přišel první, ale je fakt, že Bioderma byla první, kdo to takhle masově rozšířil a zpropagoval jako alternativu klasických odličovačů. Protože primárně jde vlastně o způsob čistění pro pleť, která nesnese jiné přípravky a/nebo vodu. Něco o tom jako atopik vím - voda je asi tak to nejhorší, co si na ekzém můžete dát... Ty ostatní značky se tak trochu svezly na té vlně. Já kupuju hlavně tu dětskou, protože se tím myjeme všichni. Bioderma je taky jediná, kdo má víc druhů a ty, co jsou určené pro dospělé (sensibio a sébium) opravdu asi odličují nejlíp že všech, co jsou na trhu, při zachování všech vlastností, které tu micelárku odlišují od běžného odličovače - jemnost a maximální snášenlivost pro citlivou pleť. Nevím o nikom, kdo by měl na ni nějakou reakci, na takový ty víc odličovací (třeba ji má i Lancome) se to občas objeví. Já teď mám dětskou Klorane (500ml za 300) a jsem trochu na rozpacích, protože mi docela vadí, že je parfemovaná. Odličuje rozhodně hůř, ale jinak je fajn. Ale stejně si myslím, že pokud někdo nemá pleť citlivou na vodu, tak je pro něj micelárka celkem zbytečná, jako odličovač na oči není dost silná (mívám ekzém i kolem očí a jsou daleko lepší odličovače, které naprosto v pohodě snáším), jako tonikum taková trochu o ničem nebo aspoň já mám ráda, když to tonikum má ještě k čištění nějakou přidanou hodnotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když mi bylo 15 a měla jsem akne, tak mi kozni taky doporucila sebium od biodermy a ja jsem se z toho osypala, kosmetiku za 1500 kc jsem hodila do zachodu, uz ji nikdy nechci videt a nikdy si ji nekoupim. Ale jsem rada, ze ostatnim pomaha. mne teda vubec. mam hodne citlivou plet, i kdyz vlastne mastnou a stipe me i nivea. pouzivam vichy normaderm na stridacku s avene a jsem spokojena. nela

      Vymazat
  8. :D:D tie tvoje dôvody ma veľmi pobavili :D

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Je pravda,že ta masáž neustálého chválení blogerek a vizážistů člověka ovlivní... Já jsem se zatím rozhodla vyzkoušet micelárku od Bourjois... Ale jsem si jistá, že tuhle taky jednou zkusím, zvědavost je zvědavost!

    OdpovědětVymazat
  10. :) Já jí ještě nezkusila, ale jestli se mi naskytne možnost a ulovím jí někde k časopisu. Tak jí vyzkouším zatím sem spokojená s tím co používám. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzkoušela jsem už hodně odličovačů a Bioderma je pro mě stoprocentně nej. Nejlépe odličuje, nevadí mi ani když jí neopláchnu, nejsem červená ani mi nic nenaskáká :DD je to prostě moje královna no.1, ale nemusíš se chodit léčit. :DD Každý jsme nějaký a každýmu i vyhovuje něco jinýho:)

    OdpovědětVymazat
  12. ja som ju pouzivala, potom sa narodil syn a kupovala som pre nho detsku variantu, pol litra stalo tolko, kolko 250 ml tej cervenej. a ked mi raz dosla klasicka, vyskusala som jeho a bum, zdala sa mi lepsia, aj cenovo vyhodnejsia. ale minule kukam ako puk v lekarni, lebo nejak zdvihli cenu tej detskej. chcela som vyskusat klorane, paci sa mi flasa aj cena, ale u nas stiahli o obehu, ako nebezpecny vyrobok, ale koli baleniu, nie obsahu.

    OdpovědětVymazat
  13. To ja to ma uplne naopak :D - pote, co jsem vyzkousela Biodermu uz o zadnej jinej odlicovac nestojim a nezkousim, ona je proste idealni, tak proc se v tom dal stourat ... staci, ze u ostatnich veci se delaji tuny druhu na vyber, to by se z toho musel clovek zblaznit, jsem rada, ze alespon odlicovac mam z krku :DD

    Jinak bych si taky ale mohla dat jako nadpis, "proc si ji snad nikdy v CR nekoupim" - protoze si ji koupim pokazde ve Francii, kde me 2 baleni po 500 ml prijdou na to, co u nas stoji 250 ml :DDD

    Jo a zkousela jsem i tu detskou ABCDerrm a prislo mi to stejne a cena byla polovicni vzhledem k tomu, ze ona ma 500 ml, jenomze na to uz asi v lekarnach prisli a pekne ji napalili, ze ted stoji stejne, zmetci.

    OdpovědětVymazat
  14. souhlas! všude jsou četla jak je úžasná a tak jsem ji chtěla vyzkoušet ,ale nechtělo se mi za ni tolik utrácet a tak jsem si počkala až bude u časopisu ušetřila jsem několik stovek svůj účel splnila a toť vše :) jinak bioderma pořádá na svých stránkách různý soutěže právě o menší baletí takže to občas zkuste vyhrává tam snad každý ;)

    OdpovědětVymazat
  15. rena: já tedy vůbec nezpochybňuji použití micelárky při kožních problémech. jen prostě to prvenství v odličovacích přípravcích mi přijde přehnané... obyčejný olivový olej mě odlíčí rychleji a efektivněji.

    malltynka: elvie: bí: zas jako za vyzkoušení určitě stojí...

    mia: tak já teda k tomu doktorovi nepůjdu. zatím.

    cernamoora: jé francie. už strašně dlouho (už si ani nepamatuji, jak dlouho) chci vyzkoušet micelárku natessance.

    anonymní: taky jsem ji používala na děti. a to, co teď cenově udělali s tou dětskou biodermou, je velmi uživatelsky odrazující...

    winnie: tak děkuji za tip, asi si půjdu zasoutěžit.

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se nejvíc líbí poslední argument - je nudná:-D Naprosto s tím souhlasím. Jsem jedna z těch, co se nechá nalákat na obal a popis výrobku, takže obyčejná micelárka s obyčejnou lahví mě vůbec nebere:-)

    OdpovědětVymazat
  17. No já totiž právě to šílenství kolem ní jako odličovadla moc nechápu. Mně přijde, že skoro všechno čistí líp. Já ji začala vozit z Francie ségře, která nesnese vodu skoro vůbec a zjistila jsem, že mně příložitostné vynechání vody taky dělá dost dobře. Takže se myju večer vodou, ráno micelárkou. Ale kdybych snesla vodu 2x denně, tak se bez ní rozhodně obejdu (samo, že zadarmo k časáku ji beru :-) ). na ty děcka mi to přijde super, protože umývat je třeba po každým jídle vodou mi přijde fakt moc, když máme v rodině těžký ekzematiky, ale jinak to šílenství fakt moc nechápu .

    OdpovědětVymazat
  18. A k té dětské - mně řekli v lékárně na rovinu, že když se to tu začalo prodávat, tak to nikdo na děti nebyl zvyklý používat, tak to dali za nižší cenu. No a když si už lidi zvykli, tak to zdražili. To mě fakt docela nakrklo, proto mám tu klorane, i když ta parfemace mi tam fakt vadí... :-(

    OdpovědětVymazat
  19. ja ju pouzivam na odlicovanie oci a je moja top, zatial sa jej nehodlam vzdat a to uz mame doma asi tretie balenie:)))

    OdpovědětVymazat
  20. Ja som mala aj tuto aj zelenu a ani o jednej by som nepovedala, ze uz nikdy ziadnu inu, vo vseobecnosti ich striedam tuto vichy, clinique, garnier, co pride pod ruku:) A co sa mi osvedci a vyhovuje. Citala som na nu ale strasne vela recenzii od ludi co maju realne problemy a je super ze si nasli daco co im aj realne pomaha.
    Ale v podstate si to zhrnula! A potlesk za to ako uzasne vystizne a vtipne vo svojich bodoch!

    OdpovědětVymazat
  21. Já měla micelárku vichy a ta mi seděla jen, dokud měla ten starý obal. Po přebalení museli změnit složení, protože mě po ní pak štípal obličej. Pak jsem měla lancome a tam mi vadila parfemace a taky mě pálila. Ale pleť po ní vypadala hezky, to jo. Bioderma je pro mě nej. A narozdíl od Reny používám hlavně na odličování očí a jsem nejspokojenější (na obličej mám ubrousky a mycí gel) - nepálí, nedráždí, skvěle odlíčí. A kupuju jednou za rok a půl v akci 1+1 a vydrží neuvěřitelně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  22. Pokud si dobře vzpomínám, kdysi ta obliba začala mimo jiné proto, že nějaká blogerka napsala, že Bioderma je velmi oblíbená mezi japonskými topmodelkami. Měla to z nějakého jap. časopisu. Já ji používám denně, ale párkrát jsem si všimla, když jsem pleť pozorovala zcela zblízka, že jsem i po odlíčení měla jakoby lehký barevný film - zbytek makeupu rozmazaný do jemna. Potvrdila jsem si to, když jsem pleť přejela nehtem a za nehtem byl lehce barevný nános.
    Zajímala by mě nová micelární voda od Yves Rocher, nikdo jste nezkoušel?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  23. cernamoora: jojo, přesně tu. ta se mi taaak líbí.

    rejčka: yves rocher vyzkoušený nemám. a s tou biodermou to mám stejně - přijde mi, že snad pokaždé je tam co doličovat.

    OdpovědětVymazat
  24. Mám to jako Yarisse, vyzkoušela jsem na oči už všechny možné odličovače i micelárky a Bioderma vede- odlíčí rychle, pohodlně, neštípe, nedráždí a používala jsem jí už před "blogovým šílenstvím". Občas mám roupy a zkusím něco nového, ale zase se k ní pokorně vrátím.

    OdpovědětVymazat
  25. Já teda na Biodermu taky nedám dopustit. Mě tenhle způsob odličování vyhovuje nejvíc, nemusim moc krémový odličovače ani oleje. Ale když jsem si teď před odjezdem kupovala do zásoby, málem mě ta cena položila.

    OdpovědětVymazat
  26. Me pali a docela hodne, a to i tehdy, kdy mam mastnejsi plet a ne tak citlivou jak v zime.

    OdpovědětVymazat
  27. já mám po ní navíc šíleně ulepený, červený a podrážděný xicht (po te zelene ne, ale ta cervena je mor)

    OdpovědětVymazat
  28. Mě hlavně trochu irituje odličovat se "vodou" i když micerální, ve škole nám pořád vštěpovali odličovat se odlič. mlékem až pak vodou, takže radši sahám po dvoufázovce od Ryoru, kterou používám už leta letoucí :D

    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...