neděle 7. srpna 2011

essence kajak pencil: 11 cool breeze

Po takovém odstínu jsem toužila od té doby, co Lisa Eldridge natočila video Beach Brights. No dobře, tak to nebylo tak dlouho... a pak jsem stejně našla řešení u Nikol. A věřte mi, že tato tužka je prostě úžasná, a pokud ji ještě nemáte, tak byste měly utíkat do Rossmanna a rychle nakoupit, ať si to letošní léto ještě užijete. (No pravopisně jsem tady pominula své mužské čtenáře, ale tak předpokládám, že pánové asi tento nákup vynechají.) (Nebo alespoň doufám... víte, že už i muži si vedou blogy o kosmetice a recenzují, případně točí video o svém denním makeupu?)



Jednu tužku na oči od essence už doma mám a upřímně mě nijak nepřesvědčila. Odstíny (tužka je oboustranná) jsou takové nevýrazné a navíc tužka opravdu špatně maluje, je moc tvrdá a málo pigmentovaná. No ale investice zrovna u essence je minimální, takže nakonec jsem neodolala a koupila jsem si i tuto. A byla jsem opravdu velmi překvapená. Tužka je měkká, možná až příliš, krásně pigmentovaná, nanáší se lehce a intenzivně už v prvním tahu.



Tužka tak jako drží - nedrží. Je částečně odolná proti vodě, ale bohužel není doteku odolná. Pokud si ovšem nesaháte na víčka, tak opravdu drží celý den. Další problém pak nastává večer, protože linka jde opravdu špatně odlíčit. Jako jo, ten hlavní nános zmáknete dostat dolů prvním tahem, ale zůstane reziduální linka těsně u řas a ta už jde dolů opravdu špatně.


Odstín 11 cool breez je nádherná tyrkysová barva, sytá, výrazná, letní. S takovou linkou budete nepřehlédnutelné, tyrkys nádherně zvýrazní jakýkoliv odstín očí, hnědé jsou s tyrkysovou sametové, šedé získají modrý nádech, modré jsou mořské, zelené jsou hlubinně hluboké. Tyrkysová je letní barva, je to barva koupaliště a podvečerního posezení na letní zahrádce. Ano, všimla jsem si, že to je výrazná barva, ale v létě se toho opravdu nebojte. Je pravda, že v zimě budu s tímto odstínem asi opatrnější, ale teď si ho dopřávám na plné koule.

Tak co, máte taky rády výrazně barevné linky?

16 komentářů:

  1. Jj, tuhle barvu taky miluju:)
    Já si kdysi pořídila tužku od Essence duo-z jedné strany černá, z druhé bílá a byla to jedna z nej tužek, které jsem měla, držela, krásně se s ní pracovalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,

    mohla bys prosím konečně vyfotit nějaké svoje líčení? Protože se mi zdá, že pořád něco kupuješ, ale jen to odzkoušíš na ruce a pak se ti na to doma práší... Zajímalo by mě, zda všechnu tu dekorativku umíš vůbec používat? ;) Tím nemyslím vůbec nic zle, ale, když už si všechno tak kupuješ a doporučuješ, neuškodily by i fotky líčení.... Jana

    OdpovědětVymazat
  3. jano, tak zrovna tuhle linku jsem na oku zkoušela pro blog vyfotit, ale ta fotka se mi vůbec nelíbí, špatné světlo. jinak je pravda, že třeba oči já si moc nelíčím, stačí mi jen ta linka... a dávat sem pořád jen líčení očí s linkou mi nepřijde moc produktivní. ale můžeš se těšit, asi zítra ukážu, jak vypadám zmalovaná...

    noogeta, a zrovna a oboustranná mě teda moc neohromila.

    OdpovědětVymazat
  4. Já na léto tyrkysovou taky můžu. Strašně jsem chtěla tyrkysové gelové nebo krémové linky, pořád jsem čekala že k nám dorazí ta limitka Essence, ve které měly být, ale léto skoro v háji a ona nejde, tak jsem si je objednala od Zoevy a už se nemůžu dočkat až přijdou.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tip, krásná barvička:o)
    viennettka: Krémové tyrkysové linky má ELF, jestli pořád sháníš :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jí kupovala ještě na vejšce, už je to tak 4 roky nejmíň zpět a byla jsem příjemně překvapená. Od Essence jsem si už nic nekoupila 100 let, pač když už něco chci tak to buď není nebo je to hned fuč:(

    A těším se na Tvoje zmalování, taky jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  7. Zmalování jsem samozřemě mínila pouze v uvozovkách:)

    OdpovědětVymazat
  8. noogeta: tak to počkej na tu zítřejší fotku, já bych tam ty uvozovky nedávala...

    viennettka: jaká limitka? tu už si nepamatuji, tyrkysové gelové linky od essence taky chci!!! nakonec jsem neodolala a koupila si the all natural face. sice ne tyrkysové, ale zelené a už se taky nemůžu dočkat, až mi to dojde domů.

    paní méďová: díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, měly to být tyto, z Bondi Beach Collection http://www.essence.eu/rs/artikli/trend-editions/weiterleitung/sun-club-bondi-beach-collection/product/1.html

    Paní Méďová, já také děkuju, o těch elfích vím, ale jednak se mi ta barva zas až tolik nelíbí a pak mám jiný odstín a moc spokojená s nimi nejsem, takže Elf už ne.

    OdpovědětVymazat
  10. No tak ten kluk na tom videu je mazec.Víš že toto je nová cool breeze,já mám doma i tu starší verzi a ta je tmavší Teal a je třpytivá,ale taky moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  11. viennettka, tak tahle kolekce šla nějak mimo mě, ani jsem nevěděla, že existuje /existovala. no škoda, že to u nás nebylo.
    nikol, tak to jsem nevěděla. ovšem vysvětluje to ten odstín na oficiálních stránkách http://www.essence.eu/cz/vyrobky/oci/tuzky-na-oci/kajalova-tuzka-na-oci.html, který vůbec neodovídá tomu, co jsem si koupila...

    OdpovědětVymazat
  12. Barevne cokoli v liceni nepouzivam, nicmene zrovna tahle linka mi pripomnela zanovni kolekci od MUFE, kde jsou i ruznobarevne linky na oci, a presne takovahle tyrkysova (ale jeste vic syta a zariva) me tam zaujala natolik, ze jsem ji malem koupila, byla naprosto nadherna - fakt jsem se musela presvedcit, ze bych ji asi nevyuzila, a vubec by to vypadalo asi blbe - ale stejne na ni prilezitostne myslim :D

    OdpovědětVymazat
  13. Podobnou barvu mám taky od essence. :) A s těma recenzema od mužů vím koukala sem na jednoho brita a jeho video o kosmetice. :)

    OdpovědětVymazat
  14. To video od Lisy je super, taky mě nalákala na tyrkysový linky. I když linky nenosím a s tužkami s nerozumím. Ale nevzdávám se :) A díky za super tip, tu tužku určitě pořídím.

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám "jen" tyrkysové krémové stíny od Estee Lauder Bronze godess (taky jsem je kdysi viděla poprvé u Lisy)

    Ty MUFE jsem v Sephoře zničila tester, jen jsem na něj šáhla, začala barva vytékat vrchem a fakt drží.

    videa-muži: já koukám na Wayne Gosse, ale toto video mě fascinovalo, respektive mě vdycky fascinuje někdo, kdo má pevně daný proces aplikace makeupu.

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mam tyrkysovou Essence z rady Sun Club, ktera je podle me srovnatelna s MUFE atd., jak barvou, tak vydrzi. Moje oblibena tyrkysova na leto. Ale nevim, jestli je maji stale v nabidce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...