pátek 5. srpna 2011

GingerLuvs

Tento nákup u GingerLuv je živý důkaz toho, proč ráda nakupuji přes Heartsy. Prostě ten balíček má vše. Vezmu to pěkně od začátku:


  • Za celou objednávku jsem zaplatila jen 8 babek. Věřili byste tomu? A dostala jsem tři rtěnky, jeden rozjasňovač, jednu tvářenku, vzorek a poštovné. Prostě i kdybych se sebevíc snažila, tak za stopadesátkáčé bych toho tolik ani u našich menšinových prodejců (kteří jsou ovšem všude) nenakoupila. Prostě cena byla příjemná... víc než příjemná.

  • Objevila jsem dalšího malého prodejce, se kterým jsem byla opravdu spokojená. Balíček přišel poštou za dva týdny, tak to je v dnešní době už skoro nadstandard... a během Heartsy prodeje víc než nadstandard.

  • Balení jsou jednoduchá, naprosto netypicky indie (přijde mi, že spousta výrobců na svá balení načmárá cokoliv bez estetického cítění k věci). Balení je prostě čirý plast, jen na zadní straně je nálepka se složením, informacemi o výrobci a číslem odstínu. Hmotnost balení je 2 gramy (řekla bych, že v desetigramové nádobce). Rtěnky jsou balené oválně, v záplavě balzámů a rtěnek v obyčejných kulatých tubičkách je toto příjemná změna... víc než příjemná změna.

  • Dostala jsem i vzorek "zdarma". No a dostat vzorek zdarma v objednávce, za kterou jsem už tak zaplatila strašně málo, je prostě dobré... víc než dobré. (Celková sleva Heartsy kuponu přesahovala 70%.)

  • Odstíny jsou krásné. Tvářenka je taková lehce oranžová, vypadá hodně podobná mojí letní hitovce číslo jedna od Coastal Scents (Bellini), jen Peachy Keen je trošku víc do oranžova a trošku míň metalová. Rozjasňovač je univerzální bílá, neobsahuje takové ty hele-podívejte-se-já-jsem-rozjasňovač třpytky a udělá úplně nádherný efekt, je to hodně podobné Spotlight od e.l.f.u, jen ten efekt je jemnější... a upřímně Vám povím, že tak pěkný efekt jako s tímto Highlight White jsem s jakýmkoliv minerálním rozjasňovačem ještě nikdy nedosáhla. Ve vzorku jsem dostala zlatý rozjasňovač, odhaduji odstín Golden Dust, který udělá úplně stejný efekt, jen jako... kdo by chtěl používat zlatý rozjasňovač, že ano. (No asi ty, co mají teplý odstín pleti, což ale já nejsem.) Jo a barevné balzámy jsem ještě nerozbalila, mám tak pocit, že se mi nebudou kazit, a taky mám doma spoustu jiných už dávno otevřených rtěnek a balzámů. Ale i tyto odstíny vypadají skrz balení opravdu... víc než krásně.

12 komentářů:

  1. Teeeda, takové nadšení :-) Já jsem zjistila, že mám asi nějaký blok nakupovat od značek, které neznám a zároveň jsem moc líná si třeba vygůglit nějakou recenzi, takže na Heartsy asi moc nenakoupím...

    OdpovědětVymazat
  2. já myslím, že to není blok, ale naprosto normální... já to mám bohužel naopak, jakmile vidím něco, co neznám, tak to musím mít. čím míň recenzí, tím víc to chci. nezastaví mě ani negativní recenze... to si potom musím ověřit, jestli je to opravdu tak špatné. (stejně jsem už líná si ty recenze vůbec googlit.)

    vzhledem k této úchylce mi je jasné, že si to tady sepisuji pro velmi ale opravdu velmi specifické publikum...

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, třeba pro mě :-) Už teď mě mrzí, že jsem tam nenakoupila a brouzdám po shopu... :-) Samo, že hlavně skrz ten rozjasňovač...na jednom oblíbeným blogu si teď dotyčná koupila nový rozjasňovač a komentovala to slovy, že sice další rozjasňovač potřebuje jako třetí prso, ale... :-) Jsem na tom podobně... :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní nákup! Já bych chtěla používat zlatý rozjasňovač, pač jsem poslední dobou na zlatou barvu ulítlá:)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá recenze,ještě jsem neslyšela o téhle značce.
    Zvu tě ke mě na giveaway :)!
    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. reno, to o tom třetím prsu jsem taky četla. no já osobně potřebuji nový rozjasňovač asi jako páté prso.

    noogeto, já jsem věděla, že se tady někdo najde. a jestli ho opravdu chceš, tak ti ho věnuji.

    kockando, děkuji a giveaway si asi nechám ujít...

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla bych se zeptat jak funguje ta sleva na iHerb mam na to jen kliknout nebo tam i někam zadat ten kód? Díky (sorry za o OT ale nevim, kde bych se tu zeptala)
    Plus dá se nějak zjistit jak často se objevují slevy na konkrétní výrobce na Heartsy? - zajímal by mě The Morbid The Merrier a Morgan Street. A nevím zda má smysl čekat na slevu nebo ne (záleží jak často se objevují čekat půl roku se mi nechce).
    A ještě jedna otázka pokud s minerálním kosmetikou začínám co bys mi poradila pro začátek. Dík a sorry za blbé dotazy

    OdpovědětVymazat
  8. jee tebe sa podarilo roztiahnut blog na celu sirku, ako sa ti to podarilo, ja uz nad tym maturujem riadnu dobu a podla navodov na nete sa mi to nepodarilo...

    OdpovědětVymazat
  9. anonymní: iherb- můžeš kliknout na ten odkaz a pak nakoupíš, dostaneš se až k checkout. když se ti zobrazí nákupní košík, tak ten kód by tam už měl být vyplněný (pokud jsi šla přes odkaz). kdyby se tam neobjevil, tak tam místo toho budeš mít řádek, že prý pro new customer, if you have a refferal code or email please enter here (nebo něco podobného).
    heartsy- podle mě se nevyplatí čekat na něco konkrétního. protože aby se prodejce dostal do heartsy musí o to on sám stát a udělat s heartsy dohodu, určitě to není nějak dopředu naplánované, že každého půl roku bude morgan street... vlastně za tu dobu, co sleduji heartsy, se objevila jediná věc dvakrát - crazy rumours (i když možná jsem si jen něčeho nevšimla.)
    minerální makeup- vyber si nějakou levnější společnost, která zasílá vzorky jak mmu tak i tvářenek a dalšího. můžeš vyzkoušet lily lolo, the all natural face, sassy (těma jsem tak jako plus mínus začala já, protože mají nízké poštovné.) nebo zkus i silk naturals, teda jestli ti nevadí si ten pravý odstín namíchat...
    a klidně se ještě zeptej, to vůbec nevadí, však od toho tu taky jsem. a tvoje dotazy nebyly vůbec blbé.

    OdpovědětVymazat
  10. evie: ale to už má celkem dlouho, minimálně dva týdny. no a já to udělala takto: design - upravit html - vybrat šablonu rozvržení (skoro úplně dole) - a pak jsem si vybrala minima stretch

    OdpovědětVymazat
  11. mne sa tieto nezname znacky tiez pacia. tento rozjasnovac musim mat, lebo ten od elf mam fest rada. urcite po dovolenke vyskusam!
    Jana Samalik

    OdpovědětVymazat
  12. Fakt jo?? No páni, já bych ho klidně od Tebe i zakoupila:)Můžem se domluvit po emailu?
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...