pondělí 22. srpna 2011

Luxury Beauty Box

Luxury je lifestylový časopis, který si například Talka se Zlatosféry moc pochvalovala. A který jsem se po přečtení jejího článku vydala hledat i do našeho Alberta a Kauflandu. Nic jsem nenašla, což mě velmi zklamalo, ale tak přežila jsem to...

Taky si možná vzpomínáte na moje hořekování nad Birchbox-, Luxebox- a Glossybox-situací. A vypadá to, že Talka měla prostě pravdu, protože první Beauty Box se objevil i u nás. A moc děkuji anonymní přispěvatelce /přispěvateli za upozornění. Opravdu to znamená, že se máme na co těšit?

Vypadá to, že ano. I když informací je opravdu pomálu. Beauty Box nabízí každý měsíc vzorky luxusní kosmetiky a časopis "zdarma", platí se pouze poštovné 139,-. V zářijovém vydání by měla být navíc přiložena micelární voda La Roche-Posey a řasenka Bourjois. A k tomu všemu slevová karta do FANN na 10%, což znamená, že Sephoraboxu jsme se sice nedočkali, ale FANNbox taky není od věci, i když zrovna FANN je můj nejméně oblíbený voňavý řetězec...

Celé se to má platit na dobírku, datum rozesílání 1.září. Nikde se ovšem nepíše, co se bude dít další měsíce, a nikde se také nepíše, že by objednávka takového Beauty Boxu k něčemu zavazovala (pouze: Objednáním Beauty Boxu se automaticky stáváte odběratelem Luxury Beauty newsletteru.). Takže co z toho můžeme odvodit? Určitě je to marketingová zaváděcí akce. Otázkou je, jestli cílem je uvést na český trh Beauty Box (předpokládám, že 139,- by byla v takovém případě pouze zaváděcí cena) nebo je důvodem jen marketingová aktivita časopisu Luxury a snaha zvýšit prodejnost a upevnit postavení na českém trhu (něco jako klasické lákání předplatitelů na dárky k novému předplatnému časopisu).

No uvidíme. Tak co těšíte se? A ještě jedna otázka: myslíte si, že bych měla vyzkoušet? Jako já jsem pro, ale vzhledem k tomu, že právě jedu na 20x kosmetiky-mám-doma-hodně-a-je-třeba-to-rychle-spotřebovat-ať-už-toho-doma-tolik-nestraší dno odvykačce, tak se pořád držím zpátky (dokonce ani Joy s Dermacolem jsem si nekoupila). Ale vzhledem k tomu, že jste moje taková velká rodina, máte právo poradního hlasu a vyjádřete se v anketě na postranním panelu.

A ještě jedna otázka: objednáte si?

39 komentářů:

  1. Ahoj, taky o luxury vím. Ale aktuální číslo se vzorečky mě nějak minulo. Chci se zeptat. Kde si to můžu objednat? našla jsem jen luxuryguide.cz, ale tam jsem se o vzorečcích nikde nedočetla.

    OdpovědětVymazat
  2. http://www.luxurybeautyguide.cz/cs/beauty-box/

    OdpovědětVymazat
  3. Luxury si sice můžu brát v práci, ale časopis úplně o ničem, jen vzorečky se hodí, nicméně díky za inspiraci, o tom balíčku ještě popřemýšlím :)

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. atigram: děkuji :)
    už objednávám :))

    OdpovědětVymazat
  5. Časopis taky znám, taky myslím, že je úplně na nic... Nicméně micelárky mám velkou spotřebu a řasenku bych stejně v nejbližší době kupovala, takže jsem objednala a uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  6. Akorát doufám, že v dalších číslech se objeví i něco od benefitu nebo vzoreček vůně prends moi..jak o ní psala Rendy :))) A Hani, ty určitě objednej. Vždyť přece neplatíš kosmetiku, ale poštovné a balné a to se nepočítá :D

    OdpovědětVymazat
  7. Asi neodolám a objednám :D Zní to lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě objednat, já to taky musím pořádně očekovat, kéž by to fungovalo i u nás.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak hádej coasi :) no jistě, že jsem objednala :) Uvidíme, co to bude zač. Ten časopis neznám, nicméně když už tyj iný cizo boxy nemůžem mít, tak si musím ucpat hubu aspoň tímto a uvidíme, co to bude zač :-) Docela se těším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já si to taky objednám...snad to není nějaká bouda :)

    OdpovědětVymazat
  11. já jsem přávě včera náhodou na stánkách luxury našla info o tomto balíčku a ak přemýšlím zda objedna nebo ne :D ale ten obsah mě láká :D

    OdpovědětVymazat
  12. ja jdu do toho, moc dekuji za info!

    OdpovědětVymazat
  13. Zase by se hodila nějaká věta o tom, jak tě nemáme rádi a týráš naše peněženky...ale stejně děkuju, já jsem objednala :-) A stejně se držim toho 20x dno projektu, protože tenhle balíček se ke mě dostane až tak na vánoce.

    OdpovědětVymazat
  14. neobjednám. tohle nic nic neříká, neláká mě to....
    radši si koupím nějaký jídlo :D

    OdpovědětVymazat
  15. luxury já právě vůbec neznám, ani jsem ho u nás nikde neviděla. takže vlastně ani neočekávám bůhvíjakou hodnotnou četbu... no ještě se to rozmyslím a objednám.

    blanche: ale já nikoho opravdu nenutím sem chodit, číst to a potom nakupovat...

    anonymní: no tak jako asi... dobrou chuť.

    OdpovědětVymazat
  16. A sakra, to mě nenapadlo, že bych měla koupit jídlo...jsem to ale ťuňťa, to mám jistě z té kosmetiky.... :-p

    OdpovědětVymazat
  17. no vidíš, teď budete doma o hladu a to všechno jenom kvůli mě a mému povrchnímu blogu...

    OdpovědětVymazat
  18. Bez mučení se přiznám, že komentář anonyma mi přiletěl do mejlu a asi za minutu už jsem měla objednáno:-D
    A jako porušení projektu to neberu, protože jsem si přece objednala ten časopis a že u něj něco bude za to přece nemůžu;-)
    Ale jsem blbá, to jídlo mě taky nenapadlo..ale co u, pár kilo dolů mi stejně nezaškodí, takže klidně sváděj k povrchnímu nakupování kosmetiky dál!

    OdpovědětVymazat
  19. Téda objednáno, jsem zvědavá, co přijde. Jinak díky za tip!!!

    OdpovědětVymazat
  20. Asi objednám, jen bych opravdu ráda zjistila, jestli se tím člověk nezavazuje k něčemu dalšímu :(

    OdpovědětVymazat
  21. Sice to ve mně nevzbuzuje nějaké nadšené očekávání, ale ze zvědavosti jsem si taky objednala, tak uvidíme co nám dorazí. A jelikož jsem zatím bez očekávání, tak mě to snad může překvapit jen příjemně.

    OdpovědětVymazat
  22. Prosím vás a k čemu by Vás to tak mělo zavazovat? Snad jen k tomu, že Vám budou posílat newstelerry a trochu Vám zahlcovat maily!

    OdpovědětVymazat
  23. Abych o něco nepřišla, tak jsem si to taky objednala :-D Ale jsem fakt zvědavá co z toho bude, jestli je to jednorázová akce nebo to má nějakou naději na každoměsíční pokračování...

    OdpovědětVymazat
  24. Prosím, přišel vám nějaký potvrzovací e-mail nebo něco?

    OdpovědětVymazat
  25. ne, nepřišlo mi nic... ale tak zatím jsem nic neplatila, takže se nechám na začátku září překvapit...

    OdpovědětVymazat
  26. :D vzhledem k tomu že kapesný spořím tak počkám až přijde maminka a odsouhlasí mi to :D :D :D jen doufám, že mi to v říjnu nepřijde a nebudou po mě chtít 500,- :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  27. no jasně, tak uvidíme :) docela se těším :D

    OdpovědětVymazat
  28. Taky jsem si objednala... :) moc díky za tip, rozhodně se to vyplatí... Vůbec jsem nevěděla, že něco takového funguje, je to fajn věc... hned je "den krásný" :). Petra

    OdpovědětVymazat
  29. tak jsem teda taky právě objednala a nezbývá než se nechat překvapit... :-)

    OdpovědětVymazat
  30. ja mam uz tiez luxury objednané ... tak dik za tip :)

    OdpovědětVymazat
  31. Také jsem objednala, díky za tip. Jen doufám, že nevyčerpají zásoby a nepošlou mně něco, co vůbec nechci ("V případě vyčerpání zásob budou produkty nahrazeny").

    OdpovědětVymazat
  32. Už by měl boxík pomalu dorazit, že? Dorazil už k někomu?

    OdpovědětVymazat
  33. Dneska ráno ho přinesl pošťák.
    hečhečheč :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Dorazil ve čtvrtek :)

    OdpovědětVymazat
  35. Hmm došel vám už boxík? Já už ho mám objednaný měsíc a stále nic :(

    OdpovědětVymazat
  36. mě došel asi před dvěmi týdny.

    OdpovědětVymazat
  37. já už mám objednaný druhý..z prvního jsem nadšená a těším se záás :D

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj holky, chystáme se spustit obdobný systém příští rok, budu moc ráda, když se zapojíte do diskuze na FB a dáte nám co nejvíc tipů, co byste rády ve svých krabičkách objevily. Chtěli bychom udělat projekt na míru přímo vám, našim zákaznicím
    https://www.facebook.com/pages/Cute-Box/485182014901386

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...