pátek 26. srpna 2011

MAC Magically Cool Liquid Powders

* vzorek darovaný za účelem recenze, odsypaný

Pokud čtete tento blog pečlivě a delší dobu, asi Vám nejspíš už došlo, že MAC není moje nej nej nejoblíbenější, nejnakupovanější a nejobdivovanější kosmetika všech dob a všech vesmírů.  No ale, když mi Rena nabídla vzorek Magically Coll Liquid Powders, však to znáte, darovanému koni... a host do domu... no co dodat, byla jsem šťastná blecha, že jsem vůbec něco dostala. Ale zase MACu já vůbec nerozumím, pudry nejsou moje parketa a pudry od MACu mě nechávají naprosto ledovou, takže toto bude asi značně zmatená, subjektivní a vůbec špatná recenze.  



No a tento pudr je takový ledový. Aneb nějak magicky studeně se ten pudr přemění na ledovou vodu, chvilku chladí, vyznívá to trošku srandovně, trošku kouzelně, trošku příjemně a vlastně to není špatné. Aneb ten pudr opravdu funguje, opravdu je chladivý a je to opravdu srandovní. Čím víc si toho napudrujete, tím víc to chladí. Vlastně to chlazení bych měla trošku upřesnit, nechladí pudr, ale chladí štětec s pudrem. Jak kdyby se ten štětec zrovna vytáhl lehce zamražený z mrazáku.

Jako jo, je to sranda, něco takového se hned tak na štětci neusadí. Ale co jinak, funguje to jako pudr? Je pravda, že výdrž je dlouhá (minimálně šest hodin, testováno včera v tropických třicítkách), problémem ovšem je ten rozjasňující efekt, který je celkem silný. Takže jsem trošku zahledala v truhlách internetu a dočetla jsem se, že je to spíš rozjasňovač než rozjasňující fixační pudr. V tom případě, ale moc nechápu proč ten chladící efekt, protože na co taková technologie laboratoří MAC, když to potom líznu jen na lícní kosti a nazdar bazar? A jako rozjasňovač je to na mě až moc decentní...  

Pudr je opravdu jemný a to je další problém. Při nanášení mi dráždí v očích, což je celkem špatná vlastnost. Jsem si pak ještě přečetla, že tento pudr je nejlépe používat jako fixační. On je to sice pudr, ale pak se přemění magicky na tu studenou tekutinu, ta se jakoby vsákne a s tím se vsákne i ostatní makeup a všechno drží jak čerstvě vybetonované základy pankráckých mrakodrapů. A vůbec to nevypadá špatně. Letmé rozjasnění a opravdu hladká pokožka. Pak ale nastal během dne okamžik, kdy jsem si pomyslela, že by nebylo od věci trošku se osvěžit minerální vodou ve spreji. No a voda k vodě sedá, ale nějak to nefungovalo a najednou jsem byla nastříkaná vodou a v perličkách minerálky Avene se jiskřilo milióny zlatých MAC třpyteček a vypadalo to všemožně, jen ne přirozeně. 



Nevím přesně, jaký odstín jsem dostala odsypaný. Podle Temptalie odhaduji Truth & Light, což je béžová s broskvovými stříbrno-růžovými odlesky. Jako ten odstín sedí, jen já tam vidím odlesky zlaté. Asi špatné oči nebo špatně vytipovaný odstín? Ale já tam ty zlaté třpytky opravdu vidím, čestné pionýrské. A vlastně nevím, co víc bych k tomu dodala. Ten chladící efekt překvapivě funguje, ale zase, že bych se z toho okotila... tak to ne. A ta cena taky nic moc, ani si nechci představovat, kolik za to chtějí v Česku.
 

8 komentářů:

  1. Tak, tak, truth and light. A zlatou taky vidím :-) Taky ho používám jako fixační, jako rozjasňovač mi nefunguje. Zkusila jsem víc štětců a nejlíp mi funguje duofibre z coastalscents (zkusila jsem stejný typ a tvar z mac a fungoval hůř, pudr asi propásl nějaké lekce korporátní etiky :-) ).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten chladící efekt by mě fakt zajímal :). Zatím mě tedy mac taky nějak nebere ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Ledový pudr musím mít ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Ja se musím Macu a jeho cen trochu zastat, protože úplně PŘEKVAPIVĚ, to není zase tak napálené, jak by člověk v Česku čekal ;) Kolik stojí tenhle pudr nevím, ale co si kupuji od Macu pravidelně, tak v cizině v kamence to stojí zhruba stejně - české ceny bývají cca pár desetikorun nad zahraničím.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ještě dodám, nad evropským zahraničím :) Ta záležitost, že cena v dolarech rovná se to samé číslo v eurech, je samozřejmě nepříjemná :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, potěšilo by mě, kdyby jsi v udělala nějaký článek o svých vlasech, jak se o ně staráš, jak a co používáš atd. atd.
    Nemáš to ted někdy v plánu? :-)
    -Hanča

    OdpovědětVymazat
  7. hančo: článek o vlasech někdy bude, mě to jen dlouho trvá, než to sesmolím...

    cernamoora: aha, to jsem teda vůbec nevěděla... ovšem ten převod ceny dolarové a eurové musí být opravdu potěšující

    OdpovědětVymazat
  8. MAC pro mě taky není adorovaná značka...podle mě se dají sehnat výrobky obdobné kvality za lepší cenu. Ale to máš jak se všema značkama, lidi si to kupují nejen kvůli kvalitě.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...