sobota 27. srpna 2011

MT letní

Strašně se mi líbí podzimní trend mix&match všechno... Synchronizované barvy očních stínů, tvářenky, rtěnky a nehtů. Případně barvy na vlasy, odstínu spodního prádla a vzorků ponožek... Pěkně to předvedla Kristýna, sofistikovaně a žensky, já na to ale půjdu humpolácky, jednoduše a líně. Nehty vynechám, to není moje parketa. A moji parketu-tvářenku už spáruji s čímkoliv, takže mě čeká podzim následných variací:
  • tvářenka jako linka
  • tvářenka jako oční stín
  • rtěnka jako tvářenka
  • víceúčelové minerální pigmenty jako všechno.

Skvěle se k tomu hodí Eyeko Fat Balm, Mae Minerals MVP a všechny další pigmenty, které vlastním. No a můj první pokus byl letní, takže s bronzerem. Jen tak mimochodem zrovna tento H&M Body Bronzer používám jako oční stín často, protože se vůbec neslévá. Teda jako on se slévá, ale až tak po šesti hodinách (i v největším horku) a vlastně ani potom se nesleje, ale spíš tak jako odteče... No a tento bronzer jsem nosila ve středu, v poledne mi pak přišlo, že i když mám na sobě bronzer, tak stejně tak nějak nedostatečně barevně oslavuji probíhající horké léto, tak jsem přidala zlatou linku.



Tak a teď ještě, co jsem vlastně ve středu dělala. Ve středu bylo horko, tomu se říká panečku léto... I přes takové teplo jsem se rozhodla, že potřebuji osladit těžký život dobrodruha a upekla jsem si v poledne šalamouna. (Toto opravdu není blog o jídle, takže pokud toužíte vědět, co je to šalamoun, použijte Google.) Zas ale jako, abych se šetřila, tak šalamoun byl k obědu jako hlavní chod a zákusek v jednom. Stejně, kdo by v takovém horku jedl svíčkovou se šesti, že ano... Mým plánem bylo šetřit se i nadále, ale odpoledne jsme pak jely na návštěvu k mým rodičům, ujel nám autobus a v největším horku jsme musely čekat půl hodiny ve výhni plechové zastávky. A když jsme večer jely zpátky, tak to vypadalo na bouřku, nakonec zapršelo asi pět kapek, takže jsem byla nervózní, že nám naprší střešními okny do postele, naprosto zbytečně...

Jo a na hlavě jsem měla celý den šátek, protože se bojím ztráty vlasového pigmentu a zdravého rozumu při prudkém slunci, jen máma mi pak řekla, že vypadám jako pankáč. To jsem moc nepochopila, ale jen tak mimochodem si můžete všimnout ladící linky a žluté aplikace na vzoru šátku (plavky ve žlutém odstínu už nevidíte, nakonec tady není žádný fashion blog). Tak tomu se říká mix&match, pánové a dámy.

A ještě by mě zajímalo: taky se těšíte, až budou v Kostících zase magnetky? Já už nějak nemám volné místo na těle pro další otetování.

17 komentářů:

  1. Moc krásné... Jemné, jednoduché.... Nemá to chybu :-)
    A závidím ti tak krásnou plet!!!
    A šátek vypadá pěkně... Musím říct, že tady v ČR mi ty vlasy nějak neblednou, ale až v září přijedu od moře, to zas budu blondýnka... :-/

    OdpovědětVymazat
  2. tak to první je přesně podle mého gusta...přirozené. linky nemám ráda a už vůbec né barevné, ale musím říct, že je to opravdu hezky letní...ale nic pro mě.
    já jsem se dřív líčila docela dost, ale přišla jsem na to, že není nad přirozený vzhled, takže si ted každý den jedu v tomhle:

    http://www.youtube.com/watch?v=rxdOYn2GWb4

    nebo tomhle

    http://www.youtube.com/watch?v=1r8KG5_P4D8&feature=channel_video_title

    ps: nějak jsem na tvém blogu závislá :D hned jak vstanu, zapínám pc a čekuju ...den je krásný :D a pixiwoo :)))

    P.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takové líčení je na léto ideální, nic se alespoň nerozmazává.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten šátek nemá chybu! Moc ti to sluší a linka je taky super. Já asi dneska vytáhnu tyrkysovou, když už jdeme na tu "garden party" :)

    OdpovědětVymazat
  5. I když to není nic pro mě, tak se mi moc líbí ta zlatá linka, která ti dokonale ladí s šátkem:)

    OdpovědětVymazat
  6. Opět moc povedené. :)
    Palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jsem z toho matching makeupu takove nejaka nejista. Na tvare si vzdycky davam ruzovou nebo fialovou a to kdyz si dam na oci tak vypadaji desne unavene :-(

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji moc za komentáře.

    yarisse: dneska na garden party? tak ať nezmoknete.

    plumfoolery: taky jsem neměla růžovou na očích ráda, přijde mi to takové prasečí, ale v poslední době tomu nějak přicházím na chuť.

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné!!! :)
    Tip na tvůj blog mám od kamarádky a máš ho fakt moc pěkný, projela jsem ho celý... V úvodu píšeš, že je ti 30. :-O Podle fotky vypadáš tak na 19-náct!!! :))
    Karolína

    OdpovědětVymazat
  10. Nemyslela jsi náhodou že jsi měla na oběd Šmakouna?:-)Já teda znám jenom šmakouna je to z vaječných bílků,taková bílá kostka.Jinak s šátkem ti to sekne a linky k tomu vypadají stylově,super....

    OdpovědětVymazat
  11. nikol: ne, nemyslela.

    karolíno, děkuji moc a věř mi, že tedy na devatenáct už dávno nevypadám. to jen fotky zkreslují...

    OdpovědětVymazat
  12. Prosím tě když nakupuješ kosmetiku O'slee a UNT, tak musíš platit DPH? Slyšela jsem, že něco zasílají z UK a tak...Pokud teda nenakupuješ na ebay, to je pak jiná.

    OdpovědětVymazat
  13. L.A.N.Y: nikdy jsem neplatila, protože si vždycky hlídám ten limit 22 euro.

    OdpovědětVymazat
  14. Jůůů, super design! Hlavně to záhlaví!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Kostíci magnetky jsou fajn, ale uz máme pokrytou plochu lednice, kam to teď dávat?? Ann

    OdpovědětVymazat
  16. Ta žlutá linka Ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...