sobota 20. srpna 2011

MT : růžovo bronzově

No, tak jste si to odhlasovali. Ukážu Vám některé ze svých nalíčení. Měla bych si udělat tady novou rubriku FOTD (Face of The Day), ale tak to by na mě bylo asi moc. Zaprvé nepřipadám si dostatečně cool na to, abych sepisovala FOTD nebo NOTD nebo OOTD nebo EOTD nebo jakékoliv jiné xOTD. Zadruhé kdybych Vám tady ukázala svůj makeup každý den, tak se asi unudíte. A tak tímto zahajuji novou rubriku MDDJZDKNČTTZJT (makeup dnešního dne, jednou za delší konkrétně nespecifikovaný čas, třeba to zvládnu jednou týdně). No asi to raději trošku zkrátíme na MT (makeup týdne).


Prostě jednoduše a nenápadně. Pokusím se být příště trošku nápaditější a třeba ještě něco vymyslím. A abyste se moc nenudili, tak ještě přidám vyprávění o dni, kdy jsem tento makeup nosila. No tak to bylo v pondělí... a to jsem měla svátek. Čokoládu a podobné jsem dostala už v neděli a taky jsem to v neděli všechno snědla. Překvapivě jsem v pondělí ráno vážila o 100 gramů míň než v neděli ve stejnou dobu. Jen tak mimochodem, myslíte si, že je to romantické dostat od přítele k narozeninám digitální váhu, která ukazuje s přesností na 100 gramů? Jo a co se ještě stalo v pondělí... si už tak nějak moc nepamatuji. Odpoledne jsem měla výjimečně volno, takže jsem mohla vytvořit toto skvělé líčení, uspořádat menší sebeegoistickou fotosession a všechno slepit do úhledné fotomontáže... Určitě jsem snědla nějaký oběd, uvařila něco k večeři a šla jsem spát v čase mé obvyklé večerky. A slibuji, že příští týden se polepším a budu si ty činnosti zapisovat, včetně jídelníčku, takže příští MT nebude jen snůškou já-nevím-co-jsem-vlastně-ten-den-dělala keců.

10 komentářů:

  1. Sluší Ti to! Působí to jemně, přirozeně...
    Dlouhá zkratka nové rubriky mě fakt dostala:)
    Jo a víš, že mě ta váha přijde jako bezva dárek, no asi proto, že po ní taky toužím a nějak furt nic...

    OdpovědětVymazat
  2. ja by som ťa ešte aj tromfla počtom použitých vecí :D :D u mňa je to výnimočne makeup, stále korektor, hnedá ceruzka, riasenka, rúž.. koniec hlásenia :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento článek se mi líbil nejvíc ze všech!
    Nebylo by na škodu, kdyby jsi občas sepsala něco o sobě, o svém dni,... Jsem ráda, když alespon něco málo vím o autorce blogu, který ráda čtu.
    A klíčení - krásné!
    Moc se mi líbí... Takové jemné, ženské...Akorát by bylo lepší, kdyby fotka byla větší :-(

    OdpovědětVymazat
  4. souhlas! potěšilo by mě pár informací o tvém dni atp. :)
    líčení je parádní, akorát já bych už nedávala tu linku na oči, stačila by bohatě řasenka a bylo by to dokonalé:)
    jo a chtěla jsem se zeptat jestli plánuješ fotky nejen z profilu, ale i normálně ze předu a taky by mě zajímalo jak to máš ty s účesy? jaký nejraději nosíš účesy a jaký jsi třeba měla k tomuto líčení??? děkuji Vally

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek, trochu i ze života. Taky bych uvítala více takových!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta barva je úžasná!A tvůj článek mě pobavil :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem taky hlasovala pro fotky s líčením a tak jsem ráda, že tu konečně něco takového je :-) Ale kdyby jich bylo víc a detailnější, nezlobila bych se :-) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji moc za komentáře.

    jako já s tím focením ještě pořád bojuji. takže občas udělám krásnou fotku, ale není tam barevně nic vidět. nebo udělám barevnou fotku, na které vypadám jak stoletý debil, takže s tím na veřejnost opravdu nepůjdu. taky nedokážu vyfotit tvářenku zepředu. ale zkusím se zlepšit...

    vally: nechávám si dorůst dlouhé vlasy. takže jsem už asi rok nebyla u kadeřnice a moje každodenní klasika je drdol... a jak vyfotit účes netuším už vůbec... ale zamyslím se a vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  9. Juhůů, konečně tě taky vidím :-) A hlasuju taky pro víc povídání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...