pátek 19. srpna 2011

Nakupuji - nenakupuji???

Včera jste mi některé gratulovaly a jiné obdivovaly, no a dneska mě asi zase pošlete léčit se. Protože i když jsem právě na odvykací kůře, tak přece jenom dodací lhůty ze zámořských destinací jsou trošku delší, takže pošťák u nás stále zvoní dvakrát celkem pravidelně. Vlastně si tak jako říkám, že ještě dva týdny ty balíčky chodit prostě budou a abstinenční příznaky asi nebudou zatím žádné... Na poštu chodím jednou týdně a počet balíčků se výrazně kumuluje... Ovšem množství v tomto týdnu překvapilo i mě, protože balíčků mi přišlo šest.

1. The All Natural Face
Věděli jste, že pokud vlastníte blog a napíšete recenzi na cokoliv od TANF, můžete získat $10 kredit pro další nákup? No tak teď to víte. Stačí jen napsat tu recenzi a link poslat na jejich email (já to ovšem posílám rovnou crystal, už spolu máme přeci jen vztah, který má leccos za sebou, takže se neupejpám) a čáry máry... já si za svých deset dolarů pořídila dvoje gelové linky a dva vzorky stínů, tři vzorky stínů jsem dostala navíc a poštovné jsem platila dva dolary. (Tak jen doufám, že tady moc nebalamutím a ta nabídka pro blogy pořád platí...)


2. Cosme-de
A toto je naprosto seriózní, odůvodnitelný a nutný nákup. Oční krém mi už dochází a tonikum mi došlo včera. Maska byla zdarma k nákupu.


3. Asos
Žeprý šaty v žeprý krémové barvě... to je oblečení a ještě ve slevě, tak to snad ani nebudeme rozmazávat.


4. e.l.f.
Jen tak trošku z 50% slevy a děkuji jedné z mých čtenářek za provedení objednávky. Jinak dosáhla jsem toho, že vlastním všechny odstíny tvářenek ze základní řady (řada Studio mi asi ještě chvilku potrvá). Teda jako chybí mi odstín Blushing, což jsem zjistila právě teď... ale když zrovna tento odstín v UK neprodávají, asi budu muset poprvé nakoupit i v českém eshopu. Takže klidně si ze mě dělejte dál srandu, já to nějak unesu.


5. eBay, rubyruby76
Toto byl prostě nákup pro radost. Čistící gel chci vyzkoušet od té doby, co znám Etude House, a to už je opravdu dlouho. Balení kosmetiky Tony Moly si chci taky ošahat už nějaký ten měsíc a rozjasňovač už pak byl jen taková milá náhoda v jedné-tak-trošku-víc-než-za-levno aukci.


6. Bourjois, mini blush
Bylo to poprvé, co jsem dostala tak malinkatý produkt ve velké krabici, obalený třemi vrstvami bublinek. A také to bylo poprvé, co jsem otevřela tvářenku a vevnitř... nebyla žádná tvářenka. No nic náhrada z FrangranceDirect je už na cestě.

Chtělo by to napsat ještě nějaký závěr. Žádný nemám. Snad jen, že tento týden nepřišel ani jeden balíček nákupů přes Heartsy.

14 komentářů:

  1. Páni, ty jsi opravdu balíčková královna:)
    Oční krém vypadá tuze dobře.Uvítala bych vyfocenou základní řadu Elf tvářenek, zajímalo by mě, jak některé odstíny vypadají mimo krabičku.
    A k Bourjouis-to mě pobavilo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děvče, ELFa v UK už nenakoupíš, přestali včera posílat do ČR... Takže už jedině v českém e-shopu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Z Asosu jsem objednavala pres prazdniny uz asi 4x, vzdycky me zlaka postovny zdarma :-)

    OdpovědětVymazat
  4. z toho co píšeš mám zatím jen zkušenost s E.L.F., miluju jejich sadu na obočí a bronzer ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kde na to bereš? :D To fakt není možný.
    Jako ono se to nezdá, ale kosmetika není zrovna nejlevnější, když si přičteš, že tobě chodí domů pořád něco+množství+poštovný...
    Vůbec to nemyslím zle, ale psala jsi tu že momentálně nepracuješ, vážně nechápu kde bereš na nákupy.

    OdpovědětVymazat
  6. Jak píše Katie z UK elfu už nenakoupíš. Já jsem z toho ale dost...hm..mrzutá.

    OdpovědětVymazat
  7. noogeta: neboj, někdy se na ně dostane...

    katie: tak tohle se tak nějak už delší dobu čekalo, takže nejsem překvapená. jen mi přijde vtipný, že zároveň taky v českým eshopu zvedli ceny.

    anonymní: neboj, děti mi doma hlady nepláčou. nakupuji výhodně, nekouřím, nepiji, nechodím do kina ani nikam jinam, sedím doma a nakupuji kosmetiku na netu. a myslím, že trošku silnější kuřák za měsíc prokouří víc než já utratím za kosmetiku.

    maizy: mrzutá je krásný výraz pro vzniklou situaci...

    OdpovědětVymazat
  8. Téda a právě dneska mi přišel balíček od Elfu z UK. Tak to jste mě naštvaly :/.

    OdpovědětVymazat
  9. Jako nic ve zlým, ale já zas moc nechápu, proč má kdokoliv potřebu se pozastavovat nad tím, kde dotyčná blogger/ka bere prostředky na nákupy. Jednak to je asi každýho věc, jednak blog, kde bude jednou za měsíc recenze na indulonu, bude fakt moc super.... A vzhledem k tomu, že pokud člověk jednou týdně zapaří s kamarádama, párkrát si dá někde kafe a občas pizzu, tak utratí za měsíc víc (a ani nemusí kouřit) a nikomu to divný nepřijde, ani kdyby šlo o studenta bez příjmu, tak mi to přijde i dost mimo mísu. Žádný defilé chanelů a diorů jsem tu zatím neviděla a kdyby, tak za to budu jenom ráda. Napsat, že kosmetika není zrovna nejlevnější je totální pitomost, kosmetika je záležitost od několika centů do několika set dolarů, takže asi trochu záleží na tom, co a kde člověk kupuje. Neskromně si myslím, že přehled o cenách kosmetiky mám nadrůměrný napříč světovými trhy , takže zrovna tenhle blog je asi poslední, kde bych se pozastavovala nad vynaloženými prostředky...

    OdpovědětVymazat
  10. Rena: No a co?
    A co, že je bloggerka? To je povolání? :D
    Je to normální mladá holka, troufnu si říct jako já a já osobně nemám peníze na to, abych si každý měsíc kupovala tolik kosmetiky. A co se týče čajovny, kafe atp. tak chodím max. 2x do měsíce, což mě výjde asi na 70 korun.
    Asi mám jiná měřítka než ty, ale pro mě kosmetika levná není. Levný jsou rohlíky nebo banány.

    OdpovědětVymazat
  11. anonymní: tak nevím, levný je chleba, rohlíky zrovna moc ne... a ty banány občas s cenou taky nic moc. a nebude ti ke štěstí stačit, že teď nebudu nakupovat vůbec? a jinak moc děkuji za tu normální mladou holku, opravdu mi to zvedlo k večeru náladu.

    rena: jééé já bych tady chtěla mít defilé chanelů, diorů, lancomů a tak...

    kejtyna: asi se s tím budeme muset smířit.

    OdpovědětVymazat
  12. No a co? Prostě mi to přijde trochu za hranicí dobrého vkusu (trochu dost). Když potkám na ulici holčinu se dvěma dětmi (tudíž na mateřské a nejspíš nepracuje), která exhibuje kabelku za 40 tisíc, tak k ní taky nepřijdu a neřeknu jé, moc krásná kabelka a jak vám sluší, ale nic ve zlým, ale kde na to berete? Asi jsem ze staré školy. A ne, nevidím mezi těmito dvěma případy žádný rozdíl - ptát se cizího člověka na ulici a ptát se cizího člověka na blogu.
    A právě proto, že blogerka není povolání, ale záliba a člověk většinou do své záliby něco investuje, jelikož ji má na žebříčku priorit jinde, než lidé, co mají zase jiné záliby.
    A teda pokud kupuju každý den chleba (o rohlíkách nemluvim), utratím za něj za měsíc kolem 500. Ještě jsem tady na blogu nenarazila na nic, co by při ceně 500 korun vydrželo měsíc. Zato vzorek makeupu, který mě stál jeden dolar, používám už několikátý den. Takže ono to je dost relativní...

    OdpovědětVymazat
  13. Ta tvářenka je teda něco. To jsem ještě neviděla. Myslíš, že to byl vadný kus už z továrny?
    Jinak ELF mě teda naopak překvapil. Měla jsem ten anglický radši, protože dělali často různé slevové akce atd. No co, nezbude než nakupovat v českém. A zřejmě mají exkluzivní zastoupení, tak asi proto.

    OdpovědětVymazat
  14. yarisse: nevím, rozhodně to není nikde viditelně vypáčené a z venku to vypadá normálně. co už se dá dělat s tím elfem, ale ono to bylo celkem logický...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...