úterý 9. srpna 2011

Sweet Anthem

Tak dámy a pánové dovolte mi představit Vám ručně vyráběné parfémy s velkým P. Sweet Anthem je prostě úžasný, veganské parfémy v tuhém i tekutém skupenství, které se směle můžou postavit čelem nabídce klasických parfumérií. A souboj muž proti muži vyhrávají díky svým neotřelým kombinacím a smělým vůním... No k tomu se ještě dostaneme, tak pro začátek jen vězte, že to všechno voní strašně krásně, všechny parfémy mají hlavu, srdce i základ, nohy, ruce i mozek, vtip, šarm i eleganci...



Toto byl další nákup přes Heartsy. Odeslání balíčku bylo rychlé, pošta ke mě dorazila za dva týdny a už z dálky ten balíček voněl jako parfumářský krámek. Objednala jsem si tři tuhé parfémy, dva v tyčince a jeden v kelímku. K mému překvapení jsem dostala jeden parfém k tomu zdarma... A to mě samozřejmě potěšilo.

Tyto tuhé parfémy mají jednu vadu... jsou hodně nestabilní. Hned se rozpouštějí a při styku s pokožkou tají rychlostí ledu na poušti. V balíčku byla dokonce přiložená mrazící vložka. No nepomohlo to a parfémy dorazily  ke mně domů částečně roztopené, obsah ze dvou tyčinek se dostal ven a vytvořil naolejovanou směsku čtyř kusů parfémů, jedné vizitky, teplé vložky a igelitových sáčků. Vše pěkně promaštěné, naložené ve vůních a připravené k použití. Vše jsem odolejovala, odmastila, pětkrát jsem si umyla ruce, odpad jsem vyhodila, kelímek jsem musela otevřít kleštěmi... a pak jsem se konečně mohla NAVONĚT!!!



Emily má složení takovéto: Almond, Coconut, Honey, Milk, Oatmeal, Sandalwood, Vanilla, Yuzu.
Já tam ovšem překvapivě cítím třešně, teda ani ne třešně jako spíš višně. Vlastně ani višně to nejsou, je to pravá domácí griotka. No zas abych tady úplně neplácala, tak tam cítím i med a mandle a až za tím tu griotku. Úžasná vůně, kterou jsem zbožňovala na první počuch. Později se rozvoní do odlehčené velmi ženské vůně a své vystoupení zakončí lehkým závanem okvětních lístků. Je to hodně letní vůně, i když není až tak lehká, jak by někteří mohli očekávat.

Madeline má složení takovéto: Black Currant, Cognac, Immortelle, Pine, Sandalwood, White Ginger.
Na první počuch jsem tam cítila smrk. I když... když se nad tím zamyslím, tak to asi bude spíš ta borovice. Takže je to další z lesních vůní... tato se ovšem tak krásně rozvoní do velmi smyslného koncertu, jakoby upocené sexy vůně.



Mary má složení takovéto: Black Cherry, Tangerine peel, Daffodil, Rose, Wildflowers, Moss, Musk, New Moon Hay.
Na úvod tam cítím opět třešně, takže mi to voní zase jako griotka. V tomto případě je to spíš višňový kompot s troškou griotky? Nebo něco na způsob třešňové bublaniny s panákem griotky? Ne už vím, voní to jako šťáva z višňovo-třešňového kompotu s troškou griotky a nehorázným množstvím cukru. Mary je sladká vůně, která se rozvoní do takového sladkého okvětního oparu se závažím, je to celkem těžká vůně a opravdu výrazná, které jen postupně časem nošení ubývá na těžkosti a sladkosti. Je to spíš vůně pro zimní období, nic moc na léto. Ovšem na druhou stranu mi lehce evokuje letní Letnou a sluníčko ve skleničce...   Tak si vyberte. (Mimochodem víte, co to je sluníčko? Napovím Vám, je to alkoholový nápoj a jednou součástí je právě griotka.)

Juliet má složení takovéto: Clove, Jasmine Sambac, Mango, Muskwood, Neroli, Pink Pepper, Tobacco.
A v tomto případě se asi omluvím, protože mě nenapadá žádné přirovnání. Jako je to taková příjemná vůně, chvíli voní jako něco, pak zase chvíli jako něco jiného. Taková nenápadná, lehce sofistikovaná, snad inteligentní, běžná, ale jedinečná, prostě normální vůně, představte si pod tím, co chcete... Jo a necítím tam ani jednu ze složek, ale tak zase nejsem čuchací odborník, že ano.



Velkou nevýhodou všech těchto parfémů je už zmíněná nestabilita skupenství. I při běžné pokojové teplotě, parfémy tají. A tečou. A olejovatí. Já to řeším tím, že je skladuji v ledničce. A bohužel musím obětovat nošení parfému během dne v kabelce. Sweet Anthem nabízí i parfémy ve skupenství olejovitém, což je nejspíš odpověď na zmíněný problém... Jen tak na okraj, doufám, že tohle je jedna z posledních recenzí na vůně, co kdy píšu, protože popisy parfémů mi dávají zabrat a stejně to nakonec nedává moc smyslu.

Obchod Sweet Anthem nabízí velké množství vůní na výběr (seznam vůní) a právě se stěhuje, moc to nechápu, každý obchod, u kterého jsem v poslední době na Etsy nakoupila, mě nechal nakoupit a pak se přestěhoval a vybral si dovolenou... asi nějaký rituál pro udržení zákazníků?

Mějte se krásně.

7 komentářů:

  1. Tys ty vůně popsala tak krásně, že je chci všechny. A hned :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento blog je nebezpečný, jak tu něco vidím tak to chci hned vyzkoušet a to leze do peněz :-(

    Když nakupujete z USA udáváte adresu a jméno s diakritikou? Sem si teď zkoušila objednat z Etsy a tam mi to vypadalo ok, ale když mi přišel email s objednávkou tak tam znaky co maj normálně háčky a čárky zmutovaly do čehosi podivnýho. To samý pro Silk Naturals. Myslíte, že je to v pohodě?
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. alushka: já bych zase chtěla všechny, které ještě nemám...

    Petro: i mě to leze do peněz, takže neboj, nejsi v tom sama. jinak většinou už na to myslím a jsem všude registrovaná bez diakritiky. dřív mi ale taky chodily balíčky se špatnou diakritikou a klikyháky a vždycky všechno došlo (za celou mou nakupovací mánii, asi dva roky, se mi ztratil jenom jeden balíček). jednou jsem dokonce napsala adresu úplně špatně (objednávala jsem pro kamarádku a místo Řípovská jsem napsala Lípovská), a taky to došlo...
    stejně myslím, že na poště se nejdřív řídí podle psč a pak už to ty místní pošťačky nějak rozluští - myslím si, že zrovna moje adresa a jméno musí být na třebíčských poštách hodně profláklé.

    OdpovědětVymazat
  4. Dík. jsem se už bála aby se mi to neztratilo, tak snad to dojde

    OdpovědětVymazat
  5. Já čekám na svou první parfémovou objednávku z heartsy (Baroque), tak jsem zvědavá... Já si dřív na parfémech docela ujížděla (teda ne tak, jako většina osazenstva na arome.cz :-) ), ale od prvního porodu mám s parfémy hrozný problém, všechno mi přijde tak nějak moc silné nebo umělé... A hledala jsem opravdu pečlivě, myslím, že jsem v tu dobu fakt očichala všechno, co bylo na trhu :-) Jediné, co mě oslovilo, byly parfémy L'Artisan a to zas dost leze do peněz... :-( Tuhé parfémy jsem měla dvakrát - z Yves Rocher a z L'Occitane a dost mi vadilo, že do toho musím sahat a taky jsem měla pocit, že bych se musela namazat celá, abych něco cítila. Tak jsem zvědavá na toto, podle popisu byly ty vůně super..

    OdpovědětVymazat
  6. rena: mě zase vůbec nelákají ty ručně dělané parfémované oleje. prostě mi to evokuje, že to na sebe stříknu a budu mít oleje až za ušima. a krom toho mám asi úchylku na tuhé parfémy, za poslední dva roky jsem si jiné nekoupila...

    OdpovědětVymazat
  7. Já ty baroque mám taky objednaný tuhý - díky tobě tady jsem zjistla, že můžou vypadat jak labelo, tak do toho nemusím chytat. Oleje mě taky moc nelákají, i ty tuhý mi přijdou mastný ažaž...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...