čtvrtek 25. srpna 2011

TANF: Vegan Gel Pot aneb gelové linky

Já mám tyto linky od The All Natural Face opravdu ráda. Vlastně za celé léto jsem jim byla nevěrná pouze s tyrkysovým svalovcem od essence. No ale než začnu zpívat chvalozpěv o třech slokách, tak Vám o nich ještě něco povím. Jsou určité skutečnosti, týkající se těchto linek, se kterými se musíte smířit, před tím než realizujete koupi.



  1. Linky nejsou doteku odolné. Stačí lehké podrbání na svědícím víčku a linka je pryč. I když mi přijde, že v poslední várce se to poněkud zlepšilo.
  2. Linky nejsou gelové. Toto je spíš takový lehce tekutý krém... mně to nevadí, vlastně se mi s nimi takto i lépe manipuluje, ale jestli máte rádi linky v gelu, tak toto berte v potaz.
  3. Balení je celkem ošklivé a nepraktické a za určitých okolností ty linky dokáží nadělat pěkný nepořádek.
Pokud tyto tři vlastnosti nejsou pro Vás přijatelné, tak to tady snad ani dál nečtěte a raději si najděte gelové linky někde jinde...



Takže doufám, že jste to už vstřebaly, a já můžu začít s chvalozpěvem. Sloka první! Ty linky se naprosto úžasně nanáší, jde to úplně samo. Vlastně jsem ráda, že konzistence má do gelu daleko, protože takto mi to vyhovuje mnohem víc. Stačí jen namočit štěteček, a pak už to prostě jede. Linka úplně tenká nebo výrazná do dálky svítící... nic není problém.

Sloka druhá! Barvy a odstíny jsou dechberoucí. O bronzovém zázraku jsem tady už menší ódy pěla. Takže Antique Copper lehce přeskočíme a něco Vám zazpívám o dalších dvou odstínech. Mayan Gold je koncentrované zlato, i když s odleskem určité pouťové falše, je to výrazná žlutá, jak žhavé sluníčko v srpnových parnech. Peacock Green je zase světle zelená, je to zelená sestřenice tyrkysové, krásně výrazný a letní odstín. Vlastně jsem sama překvapená, že se mi takové odstíny líbí a že je nosím, protože index nápadnosti určitě převyšuje můj obvyklý standard.

ve stínu
a na sluníčku

Sloka třetí! Linky drží celý den, ovšem upřímně... nesmíte si sahat na oční víčka. Ale jinak opravdu drží, zvládnou pot, slunce, menší letní bouřku, celý den intenzivní barvy ve vlastním výběru. A už jsem říkala, že ty barvy jsou opravdu úžasné, skvělé a letní?

Bronzový odstín jsem si kupovala ještě před prázdninami a za tři měsíce používání trošku zatuhl, ale není to nic dramatického, jen konzistencí se teď přeci jen blíží gelu. Zlatý a zelený odstín mám doma asi dva týdny, tak přidám ještě dva postřehy. Změnilo se balení, víčko je nově černé. Muselo se změnit částečně i složení, protože tyto linky jsou mnohem odolnější a vydrží i letmé doteky, i když bůhvíjaká hitparáda to v tomto ohledu není. Vlastně mám i třetí postřeh, zvedla se cena (taková maličkost), ale stále mluvíme o pouhých $4,60, celkem přijatelné i pro takovou barevnou každodenně nepoužitelnou roztomilou zbytečnost.

11 komentářů:

  1. Ďakujem, ďakujem, ďakujem:))) Farbičky sú nádherné, ja som zalúbená do odtieňu Metallic Antique Gold. Je Antique Copper použiteľný aj na zimu?

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zelená je opravdu krásná barva!
    Ale jinak mi tyhle linky nic neříkají, na očích se mi to moc nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já teda dneska nějak nevím. Na jednu stranu bych je ráda zkusila, protože mají pěkné barvy, ale na druhou vím, že bych z té konzistence asi byla nešťastná. Jsem z těch, kterým vyhovuje spíš gel, jak je to moc měkké (linky Essence) tak mi stále ujíždí ruka a mám pak většinou hodně tlustou retro linku.
    Btw fotka v akci nebude? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. noo, přemýšlím nad tím, ta bronzová je krásná... taky bych uvítala fotku v akci :-) to mi připomíná, že se nemůžu dočkat až zase něco přibude do rubriky MT :-))))

    jana

    OdpovědětVymazat
  5. jana, viennettka: fotka v akci bude zase v sobotu...

    anonymní: v létě se mi právě na očích líbí moc, přijde mi, že pak stačí jen linka a vypadá celý obličej tak letně a vesele...

    lenka: antique copper je podle mě klidně i na zimu, alespoň já ho v zimě plánuji používat.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj:)
    Tvůj blog čtu moc ráda a už hoodně dlouho...Chtěla by jsem se zeptat, jestli neplánuješ (alespon občas) dělat recenze i na dostupnější produkty, které můžeme koupit normálně v ČR v drogérii... Děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Ty barvy jsou nádherný, fakt přemýšlím o této kosmetice.

    OdpovědětVymazat
  8. anonymní: já bych ráda, ovšem je problém, že si v drogérii toho moc nekupuji... ale děkuji moc za sledování.

    kejtyna: ty barvy jsou opravdu krásné, i když spíš na léto...

    OdpovědětVymazat
  9. Také se mně líbí ten výběr barev i konzistence, škoda že nejsou nestíratelné a voděodolné. I když jsem Black Pearl používala hodně, je to krásná barva, která se hodí ke všemu, a trvalo dost dlouho, než vyschly.

    OdpovědětVymazat
  10. marion: voděodolné mi teda trošku přišly, rozhodně krájení cibule nebo přeháňku přežily. ale ta stíratelnost mě taky mrzí...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...