čtvrtek 22. září 2011

20x: 12/20 léto skončilo, tak co vlastně ještě řeším

A tak jsem dopatlala samoopalovací a opalovací krém. Nic z toho nebylo nějaká žhavá záležitost, pro kterou se budu trápit. Jako jo, tu samoopalovací Niveu jsem měla moc ráda, bylo to moje třetí balení a třetí léto, ovšem cítím, že je nejspíš čas na změnu...



11/20 Nivea Summer Beauty Smooth Legs
12/20 Nivea Sun Carotin Sonnenmilch

A škodolibé duše čekají, jak se držím... jako zuby nehty, ale malíčky už povolily. Sešlo se totiž několik okolností, které moje nakupovací energie už nedokázala ignorovat a tak upustila lehce páru. V poslední době mi nějak přestaly chodit balíčky, což by nebylo nic divného, protože já nenakupuji, tak co by mi asi tak chodilo, že ano... No jo, ale já jich pořád asi tak pět čekala. Nelenila jsem, reklamovala jsem, napráskala jsem to na Heartsy a na hlavním nádraží a najednou mám PayPal účet plný vratek a Heartsy konto nabité kreditem k uplatnění. Jako uznejte, že když se k tomu přidala ještě výhodná nabídka na Heartsy, tak se to nedalo... a kupon jsem nakoupila. Platila jsem kredity, takže jsem vlastně nic neutratila. A kupon jsem ještě neuplatila, takže mi domů ani nic nepřijde (zatím). Takže zvažte a klidně mi vynadejte za slabou vůli...

Jo a vlastně ještě něco jsem chtěla. Možná si o mě budete myslet, že jsem lehce jetá, ale mě strašně baví počítání (a matematika byla můj nejoblíbenější předmět už na gymnáziu básníků). Takže tyto posty 20x něco byly v poslední době moje nejoblíbenější. I když jako uznávám, že už by to chtělo zase nějakou pěknou recenzi. Domluvila jsem.

PS: A vlastně ještě něco, konečně i mně došel Luxury Box...  

15 komentářů:

  1. Nemyslím si to, protože mě matematika taky hrozně bavila (tím neříkám, že by mi pořád šla) a počítat mě baví dodnes. Mé nejslatnější chvíle v létě byly, když jsem v práci jako slepý k houslím přišla k zastupování v pokladně(která vyplácí cesťáky a tak)a mohla si každý den povinně spočítat tu kopičku penězí, nádhera, strýček skrblík hadr!:-D
    Jo a ty kredity se nepočítaj, takže v klidu;-)

    P.S. Mám asi halucinace, ale než jsem začala psát komentář, tak jsem četla za těma tečkama ještě něco:-D

    OdpovědětVymazat
  2. ps: to bylo jen pro vyvolené, do jedenácté hodiny ranní. (nějak se mi to přes noc rozleželo, abych zase někoho neurazila...)

    OdpovědětVymazat
  3. Matematiku mám ráda jen když mi jde, ale prachy mě baví počítat to zas jo.

    Luxury box tě asi moc nenadchl? Hele, odkdy je tady cenzura :P.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty a matematička? :D nezdáš sa ;) Ukážeš nám tvoj luxury box alebo je v ňom to isté ako vo všetkých ? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně dneska taky došel box, za 159 Kč, ještě jsem si to nevyzvedla, asi to bude už ten nový se Sisley a ten se mi moc nelíbil:(. Máš stejnej? Stojí to za to? Prosím napiš! Díky Ann

    OdpovědětVymazat
  6. Ann, za 159,- máš určitě ten Sisley, ty předešlé byly za 139,-, akorát mě zaráží, jak jsou najednou rychlí:-D
    P.S. Osobně kosmetiku Sisley miluju, ale sem zrovna dali vzorečky spíš pro starší pleť myslím, takže jestli jsi mladá holčina, tak asi nee.. A mě osobmě tím tedy naštvaly nebo spíš si to neobjednám, když vím, že za:
    a)takovouhle taštičku dostanu jako dárek k nákupu u Sisley
    b) v každé parfumerce (nebo aspoň skoro každé)dostanu tyto vzorečky zadarmo, maximálně nejsou v tašticce a krabičkách, ale v sáčcích, ale Sisley vzorky jsou dvakrát takové co klasické, takže jeden vzorek bohatě vystačí na několikero vyzkoušení a testu zda mi přípravek vyhovuje
    c) taková hurá akce jako český beauty box, všichni se radujeme, ale(!) nejdřív 2 normální balení přípravků, poté už jen jedno a teď už jen vzorky, wtf??!!

    OdpovědětVymazat
  7. To se za nákup ani nepočítá ne:)
    Já si beauty box se Sisley obejdnala,ale mám trochu pocit, jeslti to nebyl přešlap...

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za odpověď, já jsem chtěla 1.balení(s řasenkou apod.), ty vzorečky mě nezaujaly. Navíc je mi 21, snad se to dá ještě považovat za mladý věk:)... Jinak souhlasím, se zahraničím se to nedá srovnávat a tohle mě zklamalo. Ann

    OdpovědětVymazat
  9. má všechno co ostatní, micelárku a řasenku. kejtyna: a o tom byl ten přihlouplý vtip, který jsem smazala. jinak za mě samozřejmě s boxem spokojenost, hlavně že na mě vybyla ta micelární voda.

    taky jsem si chtěla to sisley objednat, ale nelíbí se mi nová cena, tak jsem to tak jako odložila na neurčito a teď už asi neobjednám... důvody viz dejnicka.

    OdpovědětVymazat
  10. držim palce, že nenakupuješ:) já poslední dobou utrácim a neskončí to, protože potřebuju novou kabelku a boty na zimu:D a pak zas budu potřebovat to a ono a... :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. som zvedava v akom stave a s cim dorazi mne:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja osobne mám rada prirodzene bielu (veľmi bielu) pokožku. <3.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy <3.

    OdpovědětVymazat
  14. nie, ten nakup na heartsy za kredit sa nepocita! :) inak mne uz dorazila vyplata, tak mam objednane u wilow tree aj u ginger luv :) som zvedava

    OdpovědětVymazat
  15. jana šamalík: doufám, že nebudeš zklamaná.

    kejmy tatranská: já asi moc nechápu, jak to s tím souvisí... ale tak jo, děkuji za názor.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...