pondělí 26. září 2011

20x: 14/20 Lush

A... nakoupila jsem dětský šampón. Jako jinak se to už nedalo, protože doma žádný nemáme. No jo, ale jak nenakupuji nic jiného, tak jsem obyčejný dětský šampón nakoupila organický a z ciziny, sice mě to stálo asi třikrát víc než normální nějaký BabyLove z drogérie, ale tak sranda musí být a krom toho já mám PayPal plný vratek, takže já na to mám, tak si poskočím, tak si vyskočím...



13/20 Honey I Washed The Kids
... jsem nahradila dalším mýdlem od Lush, které mám doma už od Vánoc (a dostala jsem ho dvakrát) a až teď na něj došla řada. A ne nestydím se, sice to mýdlo je už trošku vyčichlé, ale jinak je naprosto v pořádku.


14/20 Lemony Flutter
Pokud neznáte Lush a chcete ho vyzkoušet, vykašlete se na nějaké předražené balistiky nebo pěny do koupele. Mýdla taky nechte v obchodě, hennu nechte pokročilejším uživatelkám, šampuky nechte na příště a kupte si Lemony Flutter, protože prostě je perfektní. Já to zopakuji... je perfektní. A pokud máte po Vašem prvním nákupu u Lush umřít pod koly tramvaje na Náměstí Republiky, tak vězte, že jste život nežili nadarmo. No a já se teď budu mazat vazelínou, které jsem ovšem tak nějak zatím nepřišla moc na chuť...

6 komentářů:

  1. Já jen čučím, kolik máš stále zásob:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takhle přesně jsem to udělala a už se moc těším až ho vyzkouším, akorát ještě musím dopatlat Saloos balzám, který je snad bezedný:-D A šampuky jsem přesně nechala na příště, ale zálusk na ně mám přímo děsivý.

    OdpovědětVymazat
  3. Řekl tu někdo vazelína? :-D Jak je možné, že tuhle neznám?

    OdpovědětVymazat
  4. noogeta: to se ti jenom zdá.

    dejnicka: jo saloos mám doma taky v posledním tažení a pořád nechce skončit.

    lenka: možná proto, že jsem ji kupovala v dánsku. u nás se asi neprodává.

    OdpovědětVymazat
  5. Lemony Flutter já taky ráda. Nemám pocit, že by zas až tak něco dělal (ale já se taky mažu nepravidelně), ale mám ho podruhý. Popravdě na něm mám asi nejradši tu vůni.
    A šampon se nepočítá, protože byl třeba. Tečka.

    OdpovědětVymazat
  6. yarisse: já mám asi nejradši tu barvu, ta je tak pěkně pozitivní, a pak taky vůni. jinak on dělá úplně zázraky, když si ho namažu na noc a jdu spát v rukavicích, to pak mám ráno ruce jak miminkovskou prdelku (neopruzenou).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...