středa 7. září 2011

20x: 8/20 péče z přírody

Tak menší týden opět uběhl a jsem tady se svým reportem až z dalekých končin nenákupního nebe-peklo-ráj. Protože vězte, že jsem opět nenakoupila. Vlastně přiznám se (ale jen tak potajmu a hlavně to neříkejte mojí kreditce!), že ani nemám touhu nakupovat. Jako jo, tento týden byl v Americe svátek práce a u té příležitosti spousta prodejců nabízela slevy, dárky k nákupu, poštovné zdarma nebo třetí ledvinu. A víte co, ani mě to nelákalo... Tak nějak jsem v klidu vstřebala informace, ani jsem moc nepátrala po tom, že by se mi něco ve slevě mohlo hodit. Prostě taková pohodička, klídek, nohy v teple.

No a co jsem spotřebovala a nahradila?



alverde Anti-Aging Vitamin-Lifting-Liquid Gojibeere sérum bylo docela fajn a snad i fungovalo, ale tak oční krém to nebyl, takže tady jsem ani nesmutnila a bleskurychle vyměnila za oční krém od O´slee. Konkrétně tento slibuje řešení kruhů pod očima... no zatím jsem si nevšimla, ale dejme tomu.



Silk Naturals Super Sérum jsem skoro oplakala. Ke konci mi sice nefungovala pumpička, takže jsem musela dávkovat tradičním způsobem, ještěže ta pumpička šla naprosto normálně odmontovat. No ale Super Sérum fungovalo pořád skvěle. Hned bych objednala znova, ale tak nějak mě brzdí stav zásob všech možných sér a krémů, které mám doma. Takže na řadu přišlo Time Revolution Serum, zatím jsem vyzkoušela jednou, je to příjemný olejíček a pleť je po něm neuvěřitelně jemná a hladká.

Tak já nevím jak u Vás, ale já jsem sama se sebou spokojená...

9 komentářů:

  1. En tak dal, já bych takovou vuli nemela:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, musím říct, že i já mám nyní jakousi pauzu a nic nikde nenakupuji. Doufám, že jsem to nezakřikla:)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace k pevné vůli :-) Já doufám, že takovou budu mít v pátek až vyrazím s mamkou shánět boty :-D

    OdpovědětVymazat
  4. jeee to urcite zkusim
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. ja pevnu volu nemam a nikdy mat nebudem, tak som objednala miner. mejkap od TANF, pridala k tomu este nejaky balzam na pery a squalane olej.
    PS
    PS1 ale ty vydrz prtka, vydrz

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji už jseš skoro v polovině.
    ehm, já to už vzdala a objednala si stíny a pár dalších vzorků ze Silk Naturals k narozeninám a plánuju mega balíček k Vánocům. Takže to zkusím znova po Vánocích, ale max 10x dno (nebo radši 5 dno) O:-)
    Ps: Gratuluji a držím palcem všem co se drží

    OdpovědětVymazat
  7. tak děkuji moc všem. já naštěstí pevnou vůli celkem mám, když na to přijde...

    OdpovědětVymazat
  8. Téda ty jedeš :D. Gratuluju k dalšímu kousku.

    OdpovědětVymazat
  9. si to strasne zlato napisala, ze objednala by som znova, ale brzdia ma zasoby:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...