pondělí 19. září 2011

Blogujeme - blogujete

Zjistila jsem, že mě baví blogovat. Mě vlastně vždycky bavilo psaní a blogování to je takový menší upgrade... nejenže můžete veřejně vypsat své srdíčko světu, ale navíc svět může svůj názor na danou problematiku vyjádřit v komentářích. A já zbožňuji komentáře, dokonce i ty jedovaté anonymní si čtu s láskou. A moc děkuji osobě /osobám, které blog vynalezly.

I když... já jako přiznávám, že nejsem ten největší komunikační talent, který brouzdá internetem. A poslední dobou jsem si začala všímat, že asi snad některým lidem dost vadím. Spíš by si usekli ruku, než by dali odkaz na můj blog. Odstraňují si mě z blogroll. Než by mi nechali komentář, tak se raději klávesnicí umlátí do bezvědomí. Jako já vím, že nejsem snadná osoba k milování, dost často v mnoha srdcích vzbuzuji vášně všeho typu a spousta lidí mě nemá rádo i osobně v atmosféře, natož v blogosféře, kde se každé napsané slovo může vyložit minimálně pěti různými způsoby. Můžete si říkat, že si to možná jen namlouvám, ale to asi ne. V tomto jsem dost natvrdlá, takže v momentě, kdy si já začínám říkat, že se asi něco děje, tak se něco děje naprosto spolehlivě a celé moje okolí už z toho má telenovelu na pokračování. Takže pokud jsem něčím urazila právě Vás, tak se hluboce omlouvám, já jsem to tak nemyslela. No ale pokud máte ignoraci mé osoby v seznamu smyslů života, tak v tom vesele pokračujte, mě to zas až tak žíly nerve.

Teď jsem trošku odběhla a raději se vrátím k zamýšlenému tématu. Vypadá to, že nebudu mít moc času (ti více všímaví si toho už možná všimli). Jako netvrdím, že to tady zabalím ze dne na den, to ne, strašně byste mi všichni chyběli. Ale budu to muset nějak omezit. Sedmkrát týdně přispívat bude pro mě velmi nereálné v následujících asi několika týdnech až měsících až letech, ale slibuji, že se budu snažit něco sepsat alespoň třikrát týdně. A zítra určitě ještě vyhodnotím soutěž. A abyste zatím měli co číst k ranní kávičce, tak jsem sesmolila takový menší seznam blogů, kde si počtete pěkně a kvalitně (snad... doufám):

o kosmetice
Na blogy o kosmetice já jsem celkem náročná. Ovšem vzhledem k tomu, že v češtině není až takový výběr, tak ještě stále beru a čtu vše, co najdu. Takže pokud máte blog o kosmetice a myslíte si, že Vás ještě nečtu, vůbec se nestyďte a upozorněte na sebe v komentářích. A jen tak na okraj... fashion a jiné módní a trendy blogy nečtu, je to pro mě ztráta času. 
Shaked Blueberries: jako já nevím a nechápu, že tady vůbec chválíte moje líčení (MT), protože já když vidím líčení na tomto blogu, tak mi štětce zelenají závistí a linky se točí do prasečího ocásku hanbou.
Kejtys blog: protože tam se občas i něco dozvím.
Plum Foolery: protože se mi moc líbí porovnávání cen v drogériích.
Schválně jsem vybrala menší blogy, o kterých jsem se ještě tady nezmiňovala, protože Kissbook by Mia, Lovely Hair, u Dashulky nebo Ordinary Life určitě už všichni znáte, tak proč bych tady na ně ještě ukazovala, a všechny lakovací blogy, co čtu, jsem tady už taky probírala. A krom toho, kdybych tady měla vyjmenovat všechno, co čtu, tak určitě na někoho zapomenu a to by mi bylo líto.

o životě
Protože život není jen růžová pohádka a o negativních věcech se píše tak nějak lépe a vtipněji.
1000 věcí, co mě serou: je tak pěkně vtipné, až je to vtipné ještě víc.
5 důvodů, proč tě nenávidím: no občas je to na hraně, občas je to už dost přes hranu a nejspíš to už skončilo... ale nudné to rozhodně není.
Módní peklo: to už určitě znáte a já ho tady vlastně mám jen tak do počtu.

z ciziny
Když jsem byla ještě mobilní, na cestě a v cizině, tak jsem si žádný blog nepsala. Trošku toho lituji, protože teď bych alespoň měla po večerech co číst (a taky se čím chlubit). No jo ale nemám, tak relaxuji u Blanche a její život v Dánsku (blog jen pro zvané) a dalších.
Luxusní život Vanilky je skvěle napsaný a tak celkem hodně ze života (asi vanilkového).
Život Podle Lucie je sice takový trošku skrytě reklamní plátek, ale čte se to pěkně a já mám pochopení, že prostě někde se na živobytí vydělat musí.
rom@net cesty necesty v poslední době sice nic moc, ale přečtěte si to pěkně od začátku a uvidíte, čemu se říká cestovat po vlastní ose.

A prvním blogem, který jsem kdy sledovala, byla Inka Holíková. Blog už byl bohužel zrušený a smazaný, tak by mě jen zajímalo, jestli jste to tam taky někdo náhodou nečetli...

45 komentářů:

  1. Já tak přemýšlím jaký je důvod, že tě někdo nemá rád =D Mě tvoje články přijdou vtipné,zajímavé ale určitě ne abych si ted umlacovala klavesnici do bezvědomí kvůli komentáři =D A to tenhle blog čtu dost dlouho xD

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja mam tvoj blog rada, neposobis na mna nejak negativne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chi :) No já tě na blogrollu mám a komentuji ráda.

    Blog 5 důvodů mě taky zaujal, ale sama nevím, jestli to je dobrá nadsázka nebo už trošku přeháňka...Se spoustu věcmi jsem musela (ač nerada) souhlasit, i přesto, že třeba kritizované dotyčné sleduju a jejich blog mám ráda. Ale nechtěla bych být v jejich kůži, to ne...nicméně je tam pěkně ukázáno, kolik toho lze najít o určité osobě na internetu a že k fotkám může mít přístup kdokoli a nejen 16 leté sladké dívenky, co píšou áááách ty jsi dokonalá :) myslím, že na jednu stranu to může být pro lidi i varování, ať si dají pozor, co o sobě kde plácnou...

    OdpovědětVymazat
  4. p.o.l. a z., děkuji moc. jako já vím, čím to je... vždycky někdy něco někde plácnu, považuji to za největší srandu a prču a vlastně to tak vůbec nemyslím, ale ono je to spíš pro ostatní nepochopitelné až urážlivé a je to...

    dashulka: a to já bych se klidně v pěti důvodech objevila, alespoň bych se dozvěděla, čím komu vadím... mám konstruktivní kritiku ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. trb: Dekuji za zmineni, dnes uz mam obehano DMko i rossmana a uz to nahravam do pocitace, doufam ze to stihnu pred praci, ale nejspis se nove porovnani cen objevi az nekdy k veceru. A jen takova ochutnavka, DM naprosty propadak tento tyden!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jinak trosku mimo, ale ted koukam na tvuj wishlist a vidi face wash z Biore. Ja mam jejich kosmetiku desne rada, ale jinde nez v USA jsem ji nevidela a nepodarilo se mi ani najit zadny online obchod co by do Cech posilal....nemas nejaky tajny tip?

    OdpovědětVymazat
  7. Tvůj smysl pro humor je právě super, proto mám Tvůj blog o to víc radši. Díky za tipy na další blogy, některé zaujaly, některé ne...
    A moc si přeji články minimálně 3x týdně, pokud to teda půjde:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak mi pěkně práskni, kdo si tě vymazal a já si ho taky smažu, jestli ho náhodou sleduju:-D

    K 1000 věcem se musím vyjádřit- četla jsem je ráda, ale jsou to trapáci, jak jim jednou napíšete komentář opačný k jejich názoru, pěkně potichu Vás zablokujou a už jim nikdy žádný nenapíšete.
    Mia je to samé v bleděmodrém, ta sice ještě neblokuje, ale za to cokoli proti smaže aby to nikdo další nečetl. Fakt nechápu, myslím, že ti co neumí unést ani ne kritiku, ale jiný názor či upozornění by blogovat neměli. Howgh.

    P.S. Luxusní život vanilky se čte moc hezky, ale chtěla jsem mrknout i na tu Lucii, páč jí neznám a pod ní je taky odkaz na Vanilku, prosím prosím opravit;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to by mě taky zajímalo, kdo tě nemá natolik rád, že si tě smazal ze sledovaných blogů, ale asi bych si to nebrala osobně, nakonec vkus každého se může měnit (i když já už se po výstupech anonymů u mě nedivím ničemu :D) :)....já jsem se za celou dobu z žádného blogu snad ani neodhlásila,jak jednou sleduju,tak sleduju navždy :D, hlavně jich sleduju tolik, že už v tom mám zmatek a co se týče sledovaných blogů na postraní liště,tak ty přemýšlím,že možná úplně zruším a dám jen seznam blogů na klikací odkaz někam na postranní lištu, protože jich jednak sleduju více, než tam mám a potom mi to tam přijde takové nepřehledné, tak jsem si myslela, že bych udělala seznam s krátkým komentářem,kam chodím a co můžou na tom kterém blogu čekat ostatní a proč se mi líbí, jen na to nějak nemám čas :)......
    Jinak děkuji moc za zmínku,ale musím tu veřejně prohlásit,že ty jsi evidentně větší odborník,co se kosmetiky týče, protože se přiznám,že o plno značkách jsem slyšela až u tebe.A taktéž si myslím,že tvůj styl psaní je absolutně v pořádku a mně osobně naopak baví,je to jiné,je to vtipné,je to svěží :). A co se týče 5 důvodů,proč tě nenávidím, tak na to jsme narazila nedávno a dost jsem se tam pobavila, i když si myslím, že některé články už byly přehnané,ale v jádru je spousta věcí pravda :), upřímně řeknu,že mi nevadí kritika,ale čelit tak ostré kritice,jako je tam, by asi příjemné nebylo,i když podnětné by to bylo určitě :)....

    OdpovědětVymazat
  10. Jo a ještě jsem chtěla dodat, že Borůvka líčí naprosto úžasně, tam taky vždycky slintám, ona má hlavně překrásné oči, takže to i nádherně vynikne....

    OdpovědětVymazat
  11. dejnicka: a děkuji za upozornění. jinak já tady určitě nikoho práskat nebudu, přece nebudu píchat na vosího hnízda. a třeba to tak ti dotyční vůbec nemyslí... jinak mě negativní názory nevadí (i když teda něco už je moc, ale to se u mě ještě neobjevilo), ale zase chápu takový postoj, ten blog je jejich, tak ať si tam dělají, co chtějí, ne...

    lovelyhair: jako jo borůvka je skvělá, proti tomu se moje líčení očí vypadá jako prvním pokusem desetileté dívenky dětskými malovátky.

    plumfoolery: ebay. jinak jsem to zatím moc nezkoumala.

    noogeta: tak uvidíme, však ono se to časem nějak usadí a budu mít třeba víc času.

    OdpovědětVymazat
  12. Zase pěkný článek. Dokonce jsi mě zmínila, dost mě to překvapilo a potěšilo. A děkuju za nějaké dnešní tipy na blogy, které ani neznám. Čtu to tu opravdu moc ráda. Já třeba už moc české blogy nečtu. Čtu jich jen pár, třeba LovelyHair, který mě baví, Ordinary, Tvůj, protože se tu dost přiučím a pár blogů kamarádek, protože jsou kamarádky. :DD Dříve jsem všechno hrozně žrala, vzala jednu tehdy neznámou, dnes ,,slavnou" bloggerku na jednu beauty akci, kam jsem byla pozvána (a přimluvila jsem se, aby se mnou mohla i ona) a jak se mi to ,,vyplatilo". :( Tahle blogerka je slavnější a slavnější, byla pozvána na představení NARS v ČR a myslíš, že by se mi třeba zmínila? Ne, to by přece bylo pod její úrověň, když už mám nový blog a mám tam jen tři stovky čtenářů.. Fakt super no. Proto jsem se ponaučila a tolik už se s fashion blogerkama nekamarádíčkuju, jako tomu bylo dřív. :/ .)

    Dejnicka: Já Ti asi hodně ležím v žaludku, viď? Já totiž nic kritického nemažu. Mažu jen anonymní komentář typu: ježiš ty jsi hnusná opice (tzn. když to nemá význam). Na posl.komentář jsem Ti dokonce odepisovala. Zklamalo mě, jak mě někdo může obvinit za kopírování, když elle (jak mi psala jiná čtenářka) uvedl i rozdílné informace, než já. Prostě jsem se zrovna trefila do tématu, bohužel. Elle doma nemám, čtu ho sporadicky.

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych moc ocenila, kdybys přidala ještě nějaký cizí blogy, hlavně právě o přírodní a asijské kosmetice... Protože ty tvoje recenze mi budou chybět nejvíc (a doufám, že se aspoň občas něco objeví). Jsi asi jediný člověk, který napíše recenzi tak, že že je tam veškěré info, co potřebuju a pokud mě to zaujme, tak si to s důvěrou koupím.

    OdpovědětVymazat
  14. Mia, v žaludku mi neležíš, na to je můj život moc krátký:-D A moc dobře víš, že narážím na diskuzi o Mac štětcích, které jsem se ani neúčastnila, ale stihla jsem jí přečíst;-)
    P.S. Na naprosto normální dotaz u Ryor samoopalováku jsem se já ani další dotazující nedozvěděly odpověď do dneška a na dotaz u minulého článku o peelingu už asi odpověď taky nečekám..:-D

    OdpovědětVymazat
  15. Dejnicka: Za to se omlouvám, hned Ti na peeling odpovím, asi jsem to přehlédla. U samoopalováku, že je dost dlouho napsán dodatek a poslední ortel (na který jsem několikrát odkazovala), že samoopalovák u mě na 100% uspěl.
    A MAC štětečky jsem smazala, to ano, protože jsem si opravdu zašla v Itálii o prázdniny do MACU a opravdu nebyly pravé. Naštěstí mi byly vráceny peníze. ..a ponaučila jsem se.

    trb: Promiň, že tu řeším trochu něco mimo. .)

    OdpovědětVymazat
  16. Ignoraci tvé osoby ve smyslu života nemám :D Ale poslední dobou se mi nezobrazují tvé nové příspěvky :( Jako nevím proč (to bude tím, že tomu fakt houby rozumím), ale je to tak... No, aspoň to zjistím z cizích blogrollů ;)
    A 3x týdně alespoň, že jo... Já jsem díky tobě koupila BB Cream a jsem spokojená. A objevila jsem v podstatě úplně jiný a nový svět kosmetiky (za to tě u mě doma nemají rádi, ale to neva :D).

    (Na tenhle post jsem narazila díky tomu, že se neúměrně zvedlo množství přístupů na můj blog, což mě vyděsilo, tak jsem začla zjišťovat, co se dějě :) Můj blog čtou totiž jen největší otužilci a pak zoufalci asi :D)

    OdpovědětVymazat
  17. Boruvko, já jsem zoufalec i otužilec, takže tě čtu stále :)

    Mio, doufám, že jsi aspoň ponaučena do budoucna, že některé tvé čtenářky to s tebou myslí dobře a snaží se poradit (sama jsem byla aktérkou diskuze :). Takže tě "kamarádka" podfoukla, nebo jak si to mám vysvětlit? Teda nerada do toho šťourám, ale přiznám se, zajímá mě to :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. ráda bych tě pozvala na můj blog, zatím tam moc věcí není, protože začínám, ale snažím se přispívat co nejvíc to jde:)

    sweetlittlesuzie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Dashulka: Ano, stydím se, ponaučila jsem se a bez omakání značkovou kosmetiku už nekupuju. Jsem ráda, že jsem se jich zbavila. Fake vážně nebudu používat ani kdyby to byl 99% okopírovaný fake do sebemenších detailů.
    No, podfoukla-nepodfoukla. Do Macu jsme šly v IT spolu, protože jsem jí pověděla, že je mi to nějaké podezřelé, když už mi to tvrdilo nejméně pět lidí, že nevypadají jako originál. Koupila je od ,,kamarádky" kradené. To z ní vylezlo, ale až po nemilém zjištění. Takže super no. Naštěstí je tohle pro Italy na rozdíl od Čechů hambou (kdyby mi fake prodal Čech, jsem si jistá, že ani to svědomí nebude mít černý, natož aby se mi omlouval a vracel mi peníze) a její ,,kamarádka" vzala štětce na reklamaci a vrátila peníze. Pohádky je konec :)

    OdpovědětVymazat
  21. mia, dejnicka, dashulka: jako v pohodě, holky, jen se tady vykecejte, však od toho tu jsem. krom toho já o žádné aférce s mac štětci nevěděla...

    suzie: děkuji.

    boruvko, jako zvláštní je, že já jsem se podívala dneska na statistiky a chtěla jsem vědět, kolik lidí prokliklo dneska který odkaz. a tvůj blog se mi vůbec neukázal. jako, že nikdo zrovna na tvůj odkaz nešel (i když podle všeho šel). tak já nevím, čím to je. bude to asi tím, že i já tomu houby rozumím.

    rena: a zrovna ty recenze jsou nejnáročnější, protože se to musí i nafotit. a fotit se musí, když je světlo. a světla zrovna teď moc není... zkusím někdy udělat průřez anglickými blogy, ale přijde mi, že to skoro zbytečné, protože v angličtině si najde každý všechno přes google.

    OdpovědětVymazat
  22. Mia: díky za odpověď...

    Jo a přidávám se k Renči, já bych taky brala odkaz na zajímavej zahraniční blog...mě zatím tak nějak hodně baví ty český, neb mě vytáčí, když blogerka prezentuje něco, co je super a nejde u nás sehnat nebo se to těžce nevyplatí :/

    OdpovědětVymazat
  23. Moc děkuji za zmínění mého blogu, opravdu hodně mě to potěšilo, ale ještě víc... že můj blog čteš :D.

    Nechápu, jak někdo nemůže mít rád tvůj blog. Možná ti jen závidí tvůj styl psaní, který je zkrátka svůj a zábavný! Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  24. tak to jsme dvě, co milují blogování. jsem maniak a dokážu toho napsat strašně moc! /na blogu se samozřejmě krotím, dlouhé články jen málo kdo čte, pokud to opravdu nechytne hned od začátku a někdo na to talent má, ale já mám tu zkušenost, že jak zveřejním dlohuhý post, málo kdo mi to komentuje :( / zbožňuju komentáře a čím víc, tím líp. chápu tě :)
    tvou osobnost jsem zatím moc nepoznala, ale tvoje články mám moc ráda, jsem ráda, že někde můžu vyčít tolik recenzí na kosmetiku, kterou bych si ráda koupila, ale nejsem si jí jistá. jsem ráda, že u tebe najdu i tu přírodní a minerální kosmetiku. málo kdo jí používá a já si jí oblíbila velmi. jinak jaká jsi jsem zatím nepoznala, ale určitě se jen podceňuješ a nebude to tak žhavé :) kdo si tě odstraňuje z oblíbených, nemusí mít důvod ten, že bys ho snad štvala, třeba ho už jen nebaví ten stereotyp, že píšeš jen o kosmetice, /ale s tím měl počítat hned, ne? :) / já na tvůj blog dlouho narážím všude možně, když něco hledám a tak jsem si tě časem do oblíbených dala. vždycky si tě ráda přečtu :) cením si bloggerek, co píšou a nepřidávají jen obrázky samy sebe.

    OdpovědětVymazat
  25. Tvůj blog patří mezi moje nejoblíbenější!
    I když mě poslední dobou přestala bavit kosmetika, ty píšeš tak vtipně a originálně, že mě baví číst o kosmetice pořád!
    Jo a doufám, že zůstane rubrika MT do které budeš přispívat jednou týdně? Protože na to vždycky nemůžu dospat a každou sobotu nedočkavě otvírám tvůj blog. Hlavně protože každý blog na kterém se objeví líčení, tak je to prostě moc, moc dokonalé, moc barevní, moc náročné, přehnané... A ty se umíš tak krásně, jemně nalíčit a to mi na nějakém blogu hodně chybělo, takže od tebe vždycky beru inspiraci! :-)

    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  26. děkuji za zmínku :) a děkuji za tip na ten neuvěřitelně zákeřný blog, plný nenávisti a zášti, vážně se bavím a koukám na to s otevřenou pusou :) člověk se dozví neuvěřitelné informace! Jinak škoda, že nebudou články každý den, vždycky po ránu si má jistota, že si počtu o něčem zajímavém a jinde i nevídaném, takže díky za inspiraci a objevení mnoha nových značek :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jsi hvězda mého kosmetického nebe a čtu Tě denně, ještě dřív než idnes.cz.:-) Na důkaz přízně si demonstrativně přidávám odkaz na tenhle blog!

    OdpovědětVymazat
  28. Jediný (no jediné asi ne, ale tak..)co mě na českých blozích zaráží je kopčení článků.Ty jsi jako první psala o birchbox, glossy boxu až jsme se dostaly k beauty boxu...no a jak to dopadlo....všechny dámy se toho chytily a teď je tu zase rvanice o beauty boxy...to se tu fakt nerespektují autorská práva? nedokážete si vymyslet vlastní věc. A vy dámy, ano o vás mluvím...nepopřete, že jste to prostě jen okoukly z tohoto blogu... To je jen jeden příklad z mnoha...jedna napíše recenzi na krém ryor a tu samou čtu za pár dní u druhé (aby to asi nebylo moc nápadné)... Proto jsem se osobně do psaní blogu ještě nepustila ...

    OdpovědětVymazat
  29. Jájo, vzhledem k tomu, že tvůj komentář je míněn i na mě, klidně odpovím, že já mám svědomí čisté. O Birchboxu, Glossyboxu atd vím už dávno od youtube videoblogerek (důkazem mi budiž to, že jsem spamovala jejich zdi na FB jestli nebudou posílat do čr ještě dávno předtím, než Hanka napsala článek). A ano, tip na Luxury box jsem dostala od ní a na její popud jsem si ho objednala a taky jsem ji jako zdroj uvedla ve svém článku. Nevidím na tom nic tak špatného a podle odezvy si myslím, že spousta holek o něm ještě nevědělo a byly rády za tuto informaci. A co se týče 99% kosmetiky a péče o pleť, co si kupuji, je to na popud tipu některé z mých internetových kamarádek či oblíbených blogerek/youtube gurus, přečtu si ještě další informace a recenze a jdu do toho, následně napíšu i své vlastní dojmy. Já na tom nic tak špatného nevidím, a osobně pokud se mi např. líbí nějaký lak, klidně si na něj přečtu 5 různých recenzí od mých oblíbených blogerek s různýma fotkama a dojmama. Jo taky si všímám, že se někdy články na blozích dost opakují, na fashion má jednou každá prsten se šutrem, psaníčko, oxfordky, podruhé zase Lush mánie. Ale autorská práva? To s tím přeci nesouvisí, ne? Já mám tento blog moc ráda a už několikrát jsem na něj upozornila a cením si skvělých recenzí, stejně jako jsem jen díky její autorce objevila skvělou kosmetiku Silk naturals, která mě dělá dobře na pleť.../a rovněž jsem na ni napsala recenzi :-)/ Pokud to někdo bere jako kopírování tak pardon, to tedy úmysl rozhodně nebyl :)))

    OdpovědětVymazat
  30. tak děkuji moc za všechny komentáře a rubrika mt snad s námi ještě nějakou dobu zůstane, uvidíme, jak mě to bude bavit.

    a teď k tématu jája, dashulka: nemyslím si, že zrovna psaní o beauty boxu porušuje autorská práva. protože jako zaprvé, když chce někdo psát aktuálně a přístupně, tak zrovna teď luxury box je asi největším tématem, možná je trošku nadbytečné, že to každá vyfotí a okomentuje vlastně to samé téma, ovšem za druhé ne všichni čtou všechny blogy a takto se to alespoň dozví víc lidí a tím větší pravděpodobnost, že s námi luxury box vydrží delší dobu.

    ono se to tak prostě sejde, je pravda, že ve výsledku se spíš dostavuje znechucení a otrávení danou věcí (luxury boxem). stejně tak se třeba v poslední době docela sešly recenze na výprodeje u essence. jindy jsou to zase limitované edice a tak. prostě, co je aktuální, o tom se píše. to samé se děje na zahraničních blozích, dokola se všude omílají limitované edice mac a podzimní kolekce guerlain...

    jako jo, bylo by pěkné, kdyby všichni poctivě linkovali můj blog jako dashulka, tak ale nemůžu taky dostat všechno, že ano...

    OdpovědětVymazat
  31. Mio, díky za odpověď a jak už ti psala Dashulka, ne všichni to s tebou myslí zle, i když píšou kritiku, tak se prosím neber tak vážně;-)))

    Borůvko, doufám, že jsem v kategorii otužilců:-D

    OdpovědětVymazat
  32. Dejnička - jak už jsem ti odpovídala u mě, i když tě na 1000věcí zablokovali, tak přispívat normálně můžeš, stačí se připojit přes proxynu - jako jsem to udělala já, když jsem měla potřebu jim ještě k tomu tématu o Vuittonkách sdělit, že jejich chování je nadmíru trapné (osobně nesnáším plnou hubu rádoby drsných keců + zároveň absolutní neschopnost se vyrovnat s odlišným názorem a následně s kritikou této neschopnosti).

    OdpovědětVymazat
  33. Trb: Fakt je, že tvůj styl je hodně osobitý a odlišný od jiných blogerek a já osobně jsem tě dřív nesnášela :-D Připadala jsi mi děsně namyšlená. No ale te'd je tvůj blog jedním z mých nejoblíbenějších akaždej den se těším na nový článek ;-)
    maizy (nějak mi v práci blbně přihlašování)

    OdpovědětVymazat
  34. Jája: ta narážka s Ryorem byla určitě na mě. Nebudu se před tebou ospravedlňovat, články mám nastavené i na 2 týdny dopředu a zrovna to vyšlo takhle hloupě po sobě. Ale na druhou stranu tě nikdo nenutí si to několikrát číst, že :) Smiř se s tím, že nikdy nebudeš číst o každém produktu nebo akci jen jednou a nikdo další už to nebude opakovat :)

    OdpovědětVymazat
  35. maizy, jako já to chápu... jsem zvyklá.
    rendy, jája: jako běžnému čtenáři mi vůbec nevadí dvě recenze na ten samý produkt, alespoň se toho dozvím víc a objektivněji.

    OdpovědětVymazat
  36. No mě je jedno jak to je, ale i tak se pořád dokola točí jedny a ty samé produkty na těch blozích s dovětkem "všude na to slyším chválu" ..mě osobně by to pěkně sralo, že se s něčím mažu a pak to někdo přetáhne...nechci jmenovat, abych se tu někoho nedotkla..ale ať se nad sebou blogerky trošku zamyslí, protože je to opravdu do očí bijící..na tento blog chodím nejradši protože je opravdu originální a přichazí s produkty, které já osobně neznám...

    OdpovědětVymazat
  37. Já nechápu, co tě na tom tak irituje :)))?
    Příště budu muset prolézt celý internet, než něco publikuju jestli to náhodou už někde není...a na teď mám připravenej článek o Chanelovi Péridot, ten už se ale bohužel na pár blozích objevil, mám ho zrušit? :-))))

    OdpovědětVymazat
  38. Ježiš, peridot, už zas? :-)))) Já si nemůžu pomoct, ale toto je jeden z důvodů, proč čtu minimum českých blogů, vlastně žádný, když nebudu počítat holky, co znám "na živo" a mám ráda. Přijde mi, že se tu - jako všude konečně - projevuje česká povaha a lidi se furt navzájem řeší. Blogy, co čtu, teď píšou všechny o tom samým a já jsem jen ráda, jelikož když si budu chtít něco koupit, tak mě jednak zajímá názor víc lidí, jednak ne každý píše a fotí tak, aby mě to zaujalo...

    OdpovědětVymazat
  39. Jako úplně vám přerušim tady tu diskuzi, ale taky samozřejmě moc děkuju za zmínku a já sama se přiznám, že jsem fakt nejvíc ráda, že bloguju (teď teda mluvím jen o dánském blogu), protože ten materiál, co se mi povedlo za 10 měsíců vytvořit, ten je neuvěřitelnej. Včera jsem se potřebovala něco najít ohledně vyřizování na úřadech a na dvě hodiny jsem se zasekla čtením o tom, co jsem tu dělala první měsíc. Egomasturbace hadr.
    Mám tvůj blog ráda, ale beru to tak automaticky a nikdy mě nenapadlo to říkat nahlas, tak jen abys věděla :-)

    OdpovědětVymazat
  40. blanche: děkuji. jinak egomasturbaci znám, já bych si klidně svůj blog taky přečetla pěkně od začátku a připadala bych si jako hvězda...

    OdpovědětVymazat
  41. To já si nepřijdu jako hvězda, spíš na plno momentů člověk zapomene a najednou, když je to někde napsaný, tak si je připomene. Ideální by bylo, kdybych takhle popsala každej den ve svým životě, protože fakt strašně zapomínám...

    OdpovědětVymazat
  42. tiez mam kozmeticky blog, ak chces, zastav sa :)

    http://viacstylu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  43. Blog Inky Holíkové se dá stále najít přes archive.org...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuji moc za tip, ale nové články to bohužel nenahradí.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...