sobota 17. září 2011

MT páteční /čtvrteční

Než se tady zase rozpovídám, tak se podívejte a všimněte si toho tmavého stínu ve vnitřním koutku oka. Tak tomu se říká unavená. Asi si budu muset koupit nějaký ještě účinější korektor, protože zaprvé mi ten tmavý koutek vůbec ničím (co mám doma) nejde efektivně zamaskovat a zadruhé když už tam něco namaskuji, tak to tam moc nedrží. Nějaké tipy? Ale prosím přemýšlejte spořivě...

A co bych ještě dodala... Nedávno se mi jedna moje čtenářka ptala, kde může koupit tekutou tvářenku od alverde. No byla to limitovaná edice, takže už asi nikde. Ale připomnělo mi to, že mám takový poklad doma a od té doby je na denním pořádku. Proč? Protože vypadá prostě skvěle, perfektní odstín a skvělý mokrý efekt. Jako to nanášení nic moc, musí být precizní, rychlé a efektivní. Ale ten výsledek prostě stojí za to, mladistvá, zdravá a rozzářená krasavice inteligentní. Trošku mi ten pocit kazí fakt, že ta tvářenka je prošlá. (sice jen od 08/2011), ale i tak. Hledám náhradu, nějaký tip? Ale opět prosím spořivě...

Tahle tekutá tvářenka vypadá skvěle i na rtech. Sice chutná jak pelyněk (já nevím, jak chutná pelyněk, jen je to docela provařené přirovnání), ale vypadá božsky. Když se k tomu přidá ještě ten tvářenkový efekt... jsem bohyně. Ovšem vzhledem k tomu, že ta tvářenka je prošlá, tak už si ji na pusu raději nedávám... a napatlala jsem se červenou rtěnkou z poslední limitované kolekce od essence. Jo a na očích mám jenom mezilinku (nebo jak se vlastně překládá tightlining) a minilinku nahoře, takže tam toho nic moc neuvidíte.


Takto jsem to nosila v pátek. A v pátek se nic nestalo. Původně jsem chtěla vyfotit svůj úžasný vzhled ve čtvrtek, protože jsem chtěla povídat o svém výletu do Prahy. Takže ve čtvrtek jsem byla v Praze. Na zápisu. Připravovala jsem se na to asi dva dny, protože jako chápete, ne? Praha to je přece pupek světa a já holka z maloměsta. Abych tam nebyla jako pěst na oko. Oholila jsem si nohy a jiné. Maska. Umytí vlasů. Sestavila jsem si cool outfit. Šedobílý s růžovými doplňky. Celé jsem to chtěla korunovat růžovým lakem na nehty. No jo, ale já frajerka nemám doma růžový lak. Takže nic. Ráno jsem trošku nestíhala, na autobus jsem utíkala, takže kompletní makeup proběhl až na WC Florenc. Ještěže jsou tam nové hajzlíky, takže prostředí pěkné. No a tam se mě fotit opravdu nechtělo. Domů jsem se sice vrátila ještě za světla, pokusila jsem se vyfotit a vypadala jsem mastná a velmi unavená... prostě naprosto nepublikovatelně. Ale vypadala jsem tak nějak podobně, jen rtěnku jsem měla jinou.

No a vy všichni určitě čekáte, že povím, jaké to bylo ve škole. Jako skvělé, už jsem zase v databázi studentů. Protože: kdo není v databázi, jak kdyby nebyl. Mám celkem neodůvodněný paranoický strach, že mě někdo někde pozná, přijde požádat o autogram a pak se za rohem bude smát mému klubajícímu se běďaru na bradě... takže víc důvěrnějších informací asi neprozradím. Jen povím, že ve škole to bylo jupí. Budu jupí jupí asi kolem jupí, celkem očekávané. A můj jupí je chlap... no a s chlapama já to umím líp než s ženskými, takže jupí. A taky jsem byla v jupí, kde jsem jupí. Přeložte si to, jak chcete. Prostor je volný pro spekulace...

30 komentářů:

  1. Super clanek, takove vtipne mam nejradsi :D Jinak s tekutymi tvarenkami zadne zkusenosti nemam, ale miluju kremove! Prijde mi to takova pekna rychlovka, ze se clovek nemusi otravovat se stetcem, jen to rozmazu prstama a muzu vyrazit:-) Jinak resim podobny problem, pristi tyden jedu do Prahy na fashin weekend a taky nevim co na sebe. Abych nebyla jak holka z vesnice, ale taky abych zas nesla moc nastrojena:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mari sa mi, ze tekuta a aj taka kremovotekuta tvarenka je aj v novej limitke Alverde - Hippie Deluxe... http://www.magi-mania.de/alverde-hippie-deluxe/ Takze mozes smelo to staru nahradit :)

    OdpovědětVymazat
  3. LadyZet, tu limitku někde mají?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  4. opat som sa nasmiala:)

    Inak ak si sa este nezapojila pozyvam ta ku mne na giveaway o CK parfum! tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ty tajnůstkářko!!:D:D Ne fakt, pěkně napsané a hrozně se mi líbí ta rtěnka.

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda čtu Tvé povídání ;-)

    http://tothemoonandback-eli.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. plumfoolery: jj, krémové jsou taky dobré, jen mají nižší výdrž.
    ladyzet, rejčka: já myslím, že hippie u nás není, a bojím se, že ani nebude.. ale možná se pletu, já jsem z toho maloměsta a třeba někde v praze mají...
    kejtyna: děkuji.

    OdpovědětVymazat
  8. CO znamená "mezilinka/tightlining"? Je to prostě tenká linka, nebo je zatím něco víc?
    Jinak ta tvářenka vypadá úžasně...

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi tedy extremne zapomnetliva blogerka! A nebudes se ted mit cim chlubit o prestavkach mezi...no nejspis asi predaskama nebo seminarema predpokladam :-) Diky za odlehcujici komentar:-)

    OdpovědětVymazat
  10. skvěle napsané :) čte se to dobře a zajímavě :) umíš krásně psát :)

    OdpovědětVymazat
  11. vyzera to super, mne sa paci ta kriklava pusa. netusim ale, co je pelynek :)
    a ty blaho, matko, ja idem zaliezt dakde, som lemra lemrava, mam jedno dieta a popri tom si neviem predstavit este studovat jednu VS, ty mas dva kusy deti, ze? sanka dole, ako vsetko stihas :)
    PS

    OdpovědětVymazat
  12. eli: děkuji.
    anonym: mezilinka je linka mezi řasami, není to ani vnitřní ani vnější linka, ale uprostřed.
    plumfoolery: já se zas až tak moc nechlubím, jsem strašná tajnůstkářka...
    martina: děkuji.
    ps: no dva kusy, a tak vlastně ještě nechodím do práce, takže já mám času...

    OdpovědětVymazat
  13. Tekutou tvářenku/rtěnku (2 v 1) dělá Benefit - dovolím si říci, že Alverde to od nich prostě jen okopírovalo, protože úplně poprvé jsem to viděla jako nové a neobvyklé řešení právě u Benefitu :) (už před lety). Na ebayi ji seženež za pár kaček.

    OdpovědětVymazat
  14. cernamoora: to jo, benefit znám. na ebay je sice za pár kaček, ale pochybuji, že jsou to originály... vlastně jsem si tím skoro jistá, že ty za pár kaček originály nejsou. no a originál je nad moje možnosti právě teď.

    OdpovědětVymazat
  15. No tak zrovna u Benefitu jsem nad padělkem nikdy nepřemýšllela ;) resp. mám takhle od nich normálně tuhou a origo to je :) stála půlku, co u nás

    OdpovědětVymazat
  16. tak já mám doma z ebay od benefitu levně taky něco - všechno padělky. ovšem problém je, že originál benefit, i když za zahraniční půlku ceny, je pro mě pořád drahý... když jsem říkala spořivě, tak jsem myslela tak max $5... (i s poštou)

    OdpovědětVymazat
  17. fakt? no to me desi :D a za kolik byly ty padelky? a jaks jsi to poznala - srovnanim v parf?

    OdpovědětVymazat
  18. Krásně jemné jako vždy! :-)
    Hodně úspěchů ve škole! A prozradíš co studuješ?

    OdpovědětVymazat
  19. cernamoora: tak jako ty moje nákupy byly tenkrát první přes ebay, bylo to hodně levné a když mi to přišlo domů, tak jsem nic nepoznala. ale pak mi to nějak doma nefungovalo, jak by mělo, a při srovnání v parfumérce to úplně jinak vonělo, takže mi docvaklo, proč to bylo tak levné. a tipla bych si, že pokud máš něco nakoupené výrazně levněji než jsou oficiální ceny, tak máš doma taky padělek.

    anonymní: děkuji. evropskou unii.

    OdpovědětVymazat
  20. Tu tekutou tvářenku jsem hledala fakt dlooouho a žádnou jinou než od Benefitu (a limitku Alverde) jsem nenašla...:(
    A to tmavý místečko v koutku oka mám taky. Zkoušela jsi už žlutý korektor?
    Moc ti to sluší!!:) Ta rtěnka je parádní!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  21. vypadá to krásně!
    prostě ze všech tvých mt jde vidět, že jsi originální, na nikoho si nehraješ a máš svůj styl... aspon já to tak cítím... a to je perfektní! jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  22. jo a to mi připomíná: máš nějaký vzor co se týče líčení či mody nebo opravdu a jen jedeš podle sebe? díky Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. jani, žlutý mám doma jen minerální a zrovna tam mě strašně vysušuje, takže nic. pak mám teda jeden krémový, který čeká na vyzkoušení a já ho nemůžu nikde najít...
    hani, děkuji a vzor žádný nemám, já jsem na to moc líná, takže jedu jen podle sebe. maximálně se tak někde jednou za půl roku někde inspiruji.

    OdpovědětVymazat
  24. Jupí! Prozradíš ještě jak mám tu mezilinku udělat? Jsem asi extra levá, ale mě se to prostě nikdy nepovedlo:-(

    OdpovědětVymazat
  25. trb - co se Benefitu týče, tak mám origa, to jsem si úplně jistá, já si na to dávám extra bacha (u všeho sortimentu, nejen kosmetiky) a kdybych měla podezření, tak prodejce donutím, ať mi vrátí prachy ... akorát mi prostě na cenách za půlku oproti našim nepřijde nic podezřelého, člověk je prostě z ebaye zvyklý, a nějak mi zatím nepřišlo, že by někomu stálo za to padělat Benefit (protože on přece není nějak extra drahý ani normálně), takže to žes koupila padělky mě fakt udivilo.

    OdpovědětVymazat
  26. cernamoora: mě třeba nepřijde až takový velký rozdíl mezi cenami (originálními v $) macu a benefitu a mac se padělá o sto šest. stačí se podívat třeba na dhgate, za kolik tam prodávají benefit a hned je jasný, odkaď ty padělky jsou.

    dejnicka: článek je v procesu.

    OdpovědětVymazat
  27. Ta rtěnka vypadá skvěle.

    Já sice tekuté tvářenky moc nepoužívám, mám mini velikost Posietint už asi rok, ale když jsem viděla, jak velký byl o ty tvářenky Alverde zájem a jak se rychle vyprodaly, bylo mně líto, že jsem žádnou nezkusila. Tak jsem byla nadšená, když jsem viděla tu řadu Hippie Deluxe, a teď se dozvídám, že u nás možná vůbec nebude. :( Divím se, že je nikdo kromě Benefit nevyrábí, když je o ně takový zájem.

    OdpovědětVymazat
  28. trb: Jsem se mrkla na ten dhgate, ale žádný padělky tam nevidím ... projela jsem teda jenom tvářenky a je tam šíleně věcí, co vypadají na první pohled jako Mac, nakonec jsem našla i pár, co jako Benefit, ale ani u jedné z nich na ní nebyla ta značka napsaná ...

    OdpovědětVymazat
  29. černá moora, aha, tak to si na ně musel někdo došlápnout. ještě před rokem (když jsem se o to zajímala) tam prodávali tvářenky benefit, po dolaru kus, stejně mac, štětce... vlastně cokoliv. včetně lv kabelek a podobně...

    marion, jo tak hippie deluxe bych si taky ráda nakoupila, ale vypadá to, že fakt máme smůlu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...