sobota 3. září 2011

MT prvního září

Tak na tomto makeupu bylo zvláštních několik věcí:
  • Použila jsem naposledy vzorek Lip Shimmer od Willow Tree Minerals a věřte mi, bude se mi stýskat.
  • Rtěnku jsem použila i jako tvářenku a překvapivě to vypadalo velmi dobře, dokonce i výdrž odstínu nebyla špatná. 
  • Nepoužila jsem rozjasňovač a to se stalo poprvé v tomto roce (nepočítám dny, kdy jsem chodila naprosto bez) a samotnou mě to překvapilo.
  • Moje pleť byla právě ve strašném stavu. Takže za prvé: použila jsem velmi silnou vrstvu makeupu, kterou za druhé: jsem nanášela štětcem. Ani jednu z těchto skutečností běžně nedělám, protože to zabere hodně času a občas je ten pocit na obličeji takový těžší.
  • Měla jsem barevnou spodní linku a horní jen náznakové stínování. 
  • Makeup jsem nosila prvního září.


No a bylo prvního září. Taky si pamatujete tu dobu, kdy první září znamenalo, že jdete do školy? (Nebo možná právě v té době vyrůstáte?) Pak se to změnilo: prvního září se sice ještě do školy nechodilo, ale ten začátek /zápis se přeci jenom blížil. Další pak přišla jen ta smutná doba, kdy prvního září neznamená skoro nic, vlastně je to prostě jen dalšího prvního, takže očekáváte výplatu na účtu a složenky ve schránce... Bohužel ta bezstarostnost, kdy prvního září znamenalo jenom začátek školy, se hned tak nevrátí. Jako jasně přijde opět doba, kdy prvního září bude znamenat i pro Vás začátek školního roku, ale dál budou chodit i složenky a výplaty... A pak už to nejspíš nebude znamenat vůbec nic, protože český stát na důchody nebude mít prostředky a krom toho stejně do toho důchodu půjdeme ve věku, kdy si už ani ten datum nebudeme pamatovat.

Prvního září jsem byla dopoledne v dm. Alverde Hippie deluxe se tam nikde nevyskytovala. Tak jsem si alespoň koupila medové vafle, na pokladně jsem odmítla plastovou tašku a oni mi za to dali deset bodů navíc na kartu. Takovým akcím fandím a zrovna v dm to opravdu potřebovali, normálně tam pokladní automaticky balí všechno do tašek, což se mi ekologicky příčí a stejně se mi ten nákup většinou vejde do kabelky, takže si pak nákup musím přeskládat a tu pomačkanou nákupní tašku vracím. Cestou domů jsem snědla všechny medové vafle. Jsem poslední dobou nějaká rozežraná, nedávno jsem k večeři snědla: dva chleby se salámem a šunkou, koňakovou špičku, čokoládový rohlíček, dvě kila melounu, jogurt a misku Cini Minis s mlékem. A to se tedy normálně celkem hlídám a hlavně večer, ono přece jenom v mém věku to spalování už není to, co bývalo. Ale jsem asi nějak ve stresu, ostatně ta špatná pleť tomu odpovídá, tak si to nejspíš kompenzuji jídlem...

Večer jsem se snažila své pleti všechno vynahradit. I když si nejsem jistá, jestli jsem to nepřehnala a ta snaha nebyla spíš lehce kontraproduktivní. No posuďte sami, co jsem na sebe naplácala:
odlíčení: Bioderma micelárka
regenerační krém: Nivea Baby, Bottom Ointment (lokálně, asi půl hodiny)
peeling: Becca&Mars, Lavender Love Mask and Scrub
maska: Crushed Botanical, Honey ´n Wild Oat Face Mask
sérum: Silk Naturals, Superserum
regenerační krém: Vitacreme B12

Po nanesení masky mi došlo, že ta maska je peelingová, takže to trošku moc bylo... tak snad raději pro dnešek končím.

12 komentářů:

  1. Tvůj make up je prostě vždycky krásný, jednoduchý... Moc se mi líbí! A tvoje plet vypadá krásně!
    U nás je výběr Alverde věcí dooost žalostný :-/
    PS: opravdu mám úplně, ale úplně stejný nos jako ty! My snad máme stejného tátu :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Veď pleť máš moc peknú ... Inak moc sa mi nepáči farebná linka dole, ale musím uznať, že tebe pristane a ladí s čelenkou :-)
    A s tým jedlom sme na tom úplne rovnako! A to mám ísť za týždeň k moru, dúfam, že mi tie plavky budú! :-D Sona

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji, pěkná je pleť díky korektoru, makeupu a štětci. a vlastně ještě jsem vám vyfotila ten hezčí profil.
    jinak barevná linka dole se mi právě teď líbí moc. a neboj soni, plavky jsou natahovací, takže se do nich určitě vejdeš.

    OdpovědětVymazat
  4. Špatná pleť? Kde prosim tě?!:D A hlavně mi neříkej, že máš tak dokonalý make-up:D Ty by si nutně potřebovala vidět moji pleť, by si hned změnila názor;) Co se líčení týče, líbí se mi, že to nepřáníš, mám totiž pocit, že čím starší žena, tím více líčidel a to zbytečně přidává na věku. I Když ty máš snad míň vrásek než já, takže si můžeš dovolit skutečné vrstvy:D
    Barevným linkám nefandám, ale tobě to prostě sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky nesouhlasím se špatnou pletí, sluší ti to! Já jí mám hroznou :P.
    U mě je giveaway.

    OdpovědětVymazat
  6. paci sa mi ta spodna linka. vlastne ti ju uplne otvorene zavidim. ja spodnu linku neviem. vlastne ani hornu. ale spodnu viem este menej. mozno je to aj tvarom oci, myslim, ze mi linky moc nepristanu. tebe naopak pristanu a tieto farebne duplom!
    o tych willow tree ruzoch teda este nieco napises? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pěknou pleť i bez makeupu.
    Moje záchvaty občasného přejídání jsou ještě šílenější, nejlepší je v ledničce nic nemít:)

    OdpovědětVymazat
  8. noogeta: no ale já jsem kvůli tomu přejídání i zvedla svůj zadek od počítače a došla do nejbližší cukrárny.
    jana šamalík: a zkoušela si linku jenom na waterline dolní? protože mi přijde, že tam ta barva vynikne nejlíp.
    anonymní: děkuji.
    kejtyna, l.a.n.y: špatná pleť je schovaná pod makeupem. i když teda přiznávám, že před deseti lety... co bych dala za "takovou škaredou pleť".

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadáš moc dobře. S přejídáním to mám podobně, poznám to na jedněch kalhotách, co nosívám a už jsem v nich zase napraná. Udělali nám zastávku před cukrárnou, co tam má člověk dělat, když čeká na spoj. Chtěla jsem se zeptat na Vitacreme B12, už jsi o něm psala více?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  10. rejčka: vitacreme se tady zatím jenom tak mihl. recenze bude, ale někdy za delší čas, až si ujasním názor...

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mně to celé, ale hlavně ta rtěnka a barevná linka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...