čtvrtek 15. září 2011

Surya Brasil, Henna Cream

Na tuto hennu jsem narazila na iHerb. Přečetla jsem si pár recenzí, které vychvalovaly do nebe krycí účinky a barvící schopnosti... a než jsem se nad tím stačila pořádně zamyslet, balíček už byl na cestě. Balíčkům z iHerb to ke mě domů celkem dlouho trvá, takže já se mezitím poněkud rozmyslela a začala jsem se obávat, že tato henna bude až moc barvící a nepůjde vymýt. Že už mi nikdy nic jiného nechytne. Že je to tak napůl chemie, která se mě bude držet dlouho. No nic balíček mi přišel domů a já jsem i přes všechny své pochybnosti byla rozhodnutá, že nabarvím. No jo, ale to jedno balení je strašně maličké... Jako to moje husté vlasy neměly šanci ani omylem. Takže jsem opět nechala propuknout pochybám, nabarvila jsem se osvědčenou hennou z Lush a nechala jsem v sobě pocity asi měsíc uležet. Nakonec jsem samozřejmě neodolala, objednala i druhé balení a barvení proběhlo.



Balení je opravdu praktické. Nikde nic nemícháte, nikde nic nevaříte, jediné, co musíte zvládnout, je odstřihnout špičku aplikátoru. To jde trošku ztuha, chce to pevnou ruku v nůžkách a taky je nutné dávat pozor, protože při odšmiknutí mi barvící směs poněkud vystříkla všemi směry.



Barva barvící směsi byla hodně tmavá taková skoro-černá-tmavě hnědá. Vonělo to jako pendrek s medem, což je naprostá ptákovina, protože jsem si jistá, že pendrek ani med to neobsahuje. Osobně mi víc voní henna od Lush, ale toto taky nebylo špatné. Ta vůně je ovšem cítit jen při barvení, později z vlasů jsem ji necítila vůbec. Konzistencí je tato henna takový krém, ve kterém jsou občas kousíčky něčeho, nevím čeho neidentifikovatelné. Bylo hodně jednoduché aplikovat barvící směs na celou hlavu, s barvou se zacházelo jako s jakoukoliv drogérkovou chemickou barvou, která se míchá v lahvičce s aplikátorem. Nechala jsem působit 40 minut a s plastovou čepicí na hlavě, všechno pro jistotu podle návodu.



S nepořádkem po barvení Lush se to srovnávat nedalo, ale i tak jsem určitý nepořádek udělala. Barvící krém mi nakapal na různé části těla, odkud pak barva nešla smýt asi týden (s Lush se mi toto tedy nestává). Při smývání jsem nechápala, protože barevná voda (tmavěhnědá do zelena) ze mě tekla strašně dlouho. Nakonec jsem to vzdala. Po dvou týdnech mi došlo, že to je asi normální, protože při mytí hlavy ze mě tekla špinavá voda pořád. Tím alespoň bylo ukončeno všem pochybám, že tato henna se nevymyje...

Pro péči a regeneraci je určitě lepší Lush, po něm mám vlasy přece jen o kousíček hebčí a hezčí. Na druhou stranu mi vyhovovalo, že tato henna není mastná (jak Lush) a zanechá jen lesklé vlasy bez nánosů všech těch možných másel a olejů.  Barevně mi změna nepřišla veliká. Vlasy byly o něco tmavší, šediny byly naprosto zakryté. Vlastně jsem si myslela, že pro okolí to musí být naprosto neznatelná změna, pak mi ale sousedka řekla, že mám určitě barvené a ztmavené vlasy a že je to moc pěkná barva...


na denním světle

na sluníčku


Výsledná barva byla tmavě hnědá s červenými odlesky. Já ty odlesky v běžném životě moc neviděla, ale při focení se ukázaly na všech fotkách, které jsem vyfotila, takže tam asi byly. Na můj vkus se to blýská přeci jen moc červeně a myslím, že v tomto je lepší Caca Noir, která se blýská spíš víc hnědě.

No a tuto recenzi mám už napsanou skoro dva měsíce, protože Vám chci ještě povědět, že Caca Brun mi (i na tuto hennu) chytla naprosto normálně jako vždycky...

No a ještě jsem Vám zapomněla napsat, že si myslím, že za tu cenu ta henna nestojí...

5 komentářů:

  1. Tak i přesto, že to asi je nic moc výrobek vypadá ta barva 'po' na slunečním světle hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už tak dlouho váhám, co se týče henny z lush a stále nevím jestli do toho jít nebo ne...
    Jinak Beaty box je doma, i s požadovaným obsahem, takže spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  3. Farba vyzerá krásne. Asi sa na to dám aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já jsem poprvé použila hennu Caca Brun od Lush minulý týden. Měla jsem docela strach, ale dopadlo to dobře. A hlavně mě to hrozně bavilo, takže už mám na cestě na přimíchání Caca Marron :-)Jen by mě zajímalo, máš světle (nebo středně) hnědé vlasy a dáváš Caca Noir? Netmavnou moc? Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. šárko, vlasy mám takovou tu myší hnědou, tak středně až světle hnědé. ta noir docela hezky ztmavuje, ale opravdu přirozeně, takže upřímně... já bych to snesla klidně ještě tmavší.

    noogeta: no já pořád nic. a stejně zítra nebudu mít čas na poštu, takže já asi až příští týden.

    ruby: lenka: jako jo, ta barva je opravdu hezká. jen takovou barvu můžu mít i s lushem (a to o dost levněji)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...