čtvrtek 29. září 2011

UNT Instant Wrinkle Lift

* recenzovaný produkt byl dárek zdarma k nákupu

Tak už jsem se vyznala se začínající mánií pro protistárnoucí přípravky a po nějaké době používání samozřejmě nastává čas pro zhodnocení účinnosti. Jako první posoudím UNT Instant Wrinkle Lift, protože jako jediný nabízí okamžité účinky ve vyhlazení vrásek, takový menší neoperativní zásah botoxu s krátkodobými účinky.



No a víte co?

Nefunguje to.

Jako já jsem tomu stejně moc nevěřila už od začátku, takže jsem naštěstí nebyla ani moc zklamaná. Taky jsem Instant Wrinkle Lift dostala zdarma k nákupu a opravdu mě to moc netíží, ovšem kdybych si něco takového koupila za dvacet dolarů, asi bych moc ráda nebyla. Vlastně toho není moc, co by bylo ještě třeba dodávat, prostě nějaký instantní lifting nefunguje a fungovat asi hned tak ani nebude.



Jen tak pro pořádek napíšu následující odstavec. Balení je standardní UNTovské, designově čistá lahvička s pumpičkou. Sérum je čiré a celkem tekuté, nanáší se snadno a rychle se vsakuje. Po vsáknutí zanechá sérum pokožku jakoby lehce ulepenou a tento pocit se drží asi patnáct minut, pak teprve je vsáknutí stoprocentní. Aplikuje se lokálně, kde to potřebujete a chcete "vypnout". Já jsem nanášela a nanáším každé ráno na čelo, kolem očí (sérum je nedráždivé a já ho kolem očí snášela naprosto bez problémů) a na nosoretní linie a koutky úst. Vypnutí by se mělo dostavit v několika okamžicích, u mě se nedostavilo vůbec.

Běžná velikost a cena: $19,99 za 10 ml.

4 komentáře:

  1. Zrovna jsem o něčem takovém přemýšlela a teď nevím... ?!

    Právě ta cena...no uvidím...

    http://mestonadseinou.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. brigitte: za mě... spíš nekupuj.

    OdpovědětVymazat
  3. mate v CR Aldi? je to podbne ako Lidl... ja som si tam kupila hyaluron gel (neospevovala som ho tu uz?) to su fakt okamzite a brutalne ucinky!
    toto je ono http://src.discounto.de/pics/Angebote/2011-08/144661/168253_Hyaluron-Gel_detail.jpg
    mali v ramci tych akcii ci ako to nazvat, takze teraz to uz nemaju a ja si hlavu trieskam o stenu, ze som si nenakupila vtedy do zasoby. cena 30ml za 9e

    OdpovědětVymazat
  4. jana šamalík: tak aldi nemáme. ale slibuji, že až toto někdy zahlédnu někde v obchodě, tak si to koupím. a jinak akce se tak po půl roce opakují (teda minimálně v tom lidl).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...