úterý 20. září 2011

A vítěze máme dva:

  • Gosh
Tess, která udala nefungující email, protože se mi ta zpráva pořád vrací.

  • Be Never Too Busy To Be Beautiful
Kejtyna, která mi nenapsala email (ale já jsem jí to odpustila).

Vítězkám gratuluji a mají 24 hodin na to, aby mě kontaktovaly a zaslaly poštovní adresy, jinak budu losovat znovu. A všem ostatním přeji krásný den.

PS: zkratky seriálů jsou BBT Big Bang Theory (která, právě jsem zjistila, by se měla psát se členem - takže TBBT), HIMYM How I Met Your Mother, DH Desperade Housewives, GA Greys Anatomy, GG Gossip Girl- to jen, že někdo v komentářích se ptal. A pro další info: HIMYM dávají v pondělí, Glee v úterý, ve středu když tak americký X Factor, ve čtvrtek TBBT a GA a DH v neděli. Víc toho raději nesleduji, protože taky musím jíst, spát a provozovat činnosti v domácnosti...

PPS: Moc mě potěšily všechny komentáře pod včerejším článkem. A víte co, nejhorší je, že ještě jsem ani pořádně neomezila činnost zde na blogu a už mi ty každodenní příspěvky chybí a moje hlava puká kosmetickou inspirací ve švech.

PPPS pro Borůvku: tak to je mi moc líto, ale teď už s tím nic nenaděláme...

10 komentářů:

  1. Napsala jsem ti na oba maily. Vůbec jsem to nečekala, poprvé jsem totiž něco vyhrála takhle z blogu. Děkuji!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a napsala jsem ti na oba maily, co tady máš. Pro jistotu :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé mám obrovskou radost, ozvala jsem se na email denjekrasny.blog@gmail.com :) Nešlo mi poslat email, protože jsem měla plnou schránku a nevšimla jsem si toho :) Děkuju

    OdpovědětVymazat
  4. kejtyna: a oba dva maily jsem i dostala. i od tess, takže všechno v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ;o)

    trb, nijak bych se tím netrápila...já jsem to dnes zahojila laky v Rossmannu :D Sice musíme dát jednoho psa do útulku a druhého poslat na jatka, ale hlavne že mám nalakované nehty =D (vtip!)
    A ještě dodatečně děkuji moc za zmínku! Nějak jsem zapomněla na slušné vychování, takže jsem nepoděkovala, ostuda :/

    OdpovědětVymazat
  6. Mohu se zeptat, kde ty seriály sleduješ?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  7. rejčka: sleduji zrovna teď na http://www.watchseries.me/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...