neděle 4. září 2011

Willow Tree Minerals: Lip Shimmer

A hned v úvodu se moc omlouvám těm, kteří se mnou drží partu a 20x dno. Protože prostě tuto rtěnku musíte mít. Proč? Protože je úžasná. Konzistence je lehká, ale výživná. Na rtech se roztírá jako sen. Krásně voní a krásně chutná. Odstíny jsou prostě skvělé, jemné, ženské a opravdu nositelné. Celkem lituji, že jsem si při objednávce nakoupila jen vzorky, za osm vzorků jsem sice zaplatila jen pouhé tři dolary, ale vzorky byly opravdu maličké (tak na tři až čtyři použití), měla jsem si připlatit a koupit rovnou celou rtěnku jakéhokoliv odstínu, protože alespoň bych si tento malý zázrak užila delší dobu a věřte mi, že vlastnit tuto rtěnku ve špatném odstínu je pořád lepší než nevlastnit tuto rtěnku vůbec. Výdrž sice nic moc, pigmentace by taky mohla být větší, ale to jsou jen minoritní nedostatky, které jsem ochotna tolerovat a které mi vlastně ani vůbec nevadí. Taky se mi ten vzorek dost těžko nanášel na rty štětcem, takže jsem nakonec používala prsty a výsledky byly naprosto dokonalé a předpokládám, že při aplikaci z tuby to bude ještě lepší.



Cinnamon Peaches je oranžová se zlatými třpytkami. Ale taková krásná oranžová, nečekejte první signální. Toto je elegantní oranžová s takovým korálovým závěsem, ale zase to jako není korálová, jen prostě trošku korálově tlumená oranžová. Tak doufám, že jste to pochopili...

Cranberry Cove je tmavá červená s celkem výrazným oranžovým podtónem, celý odstín je hodně teplý a moc mi nesluší. Třpytky tam nevidím, ale po aplikaci je rtěnka hodně lesklá. Vlastně nevím, jak to vysvětlit, já tam ty třpytky jakoby vyciťuji a tuším, ovšem vůbec netuším proč, protože je nevidím v obalu ani na rtech a ani je necítím při aplikaci. Asi je tam pořád hledám kvůli tomu jménu (shimmer), ale nějak je nemůžu najít tak, abych si mohla říct: jo, tady je třpytka.

Nectar je nenápadná oranžovo-tělovo-růžovo-broskvová, která hází růžové odlesky, chtělo by se mi napsat s růžovým shimmerem, ale není to tak úplně shimmer, je to prostě lesk jako blesk. Na rtech je toto přesně jeden z těch odstínů, který Vám dodá barvu vlastních rtů, ale hezčích. Prostě taková klasika, která je ovšem zvláštní v tom, že podle toho z jakého úhlu a na jak silnou vrstvu koukáte, tak to pokaždé vypadá různě. Z jednoho úhlu růžově, z druhého oranžově.


Pink Champagne je světlá růžová s viditelnými třpytkami a nemůžu si pomoct, ale já ty třpytky vidím stříbrné, pro mě je tento odstín naprosto ledový. Odstín je celkem pigmentovaný, takže Vám znatelně zesvětlí rty do takové té žvýkačkové holčičkovské růžové. Odstín na oficiálních stránkách vypadá hodně světle a pastelově, tak tomu moc nevěřte, je to přece jen o několik kousků tmavší a svítivější. No já osobně nejsem favoritem takových barev, přijde mi to až moc roztomilé a diblíkovské a barbínovské, a já bych přece jen už víc upřednostnila být femme fatale.

Pouting Plum je tmavá růžová, v obalu jsem zahlédla zlaté minitřpytky, ale na rtech vidět nejsou. A tento odstín je prostě moje láska, je tmavší, středně pigmentovaný, dostatečně výrazný pro femme fatale v mé duši... Odstín je lesklý, ale v tomto případě mi to vůbec nevadí a opravdu se mi líbí.

Strawberry Sorbet je prostě jahůdkovo-růžovo-červená. Tak nějak nevím, co k tomu ještě dodat...

Sugar n Spice je bronzová tmavší růžová, je celkem podobná na Pouting Plum, ale méně výrazná. Tento odstín se leskne opravdu jak blázen a myslím, že nejlépe vypadá asi v létě, s opálenou pletí, troškou bronzeru a tyrkysovou linkou...

Wildberry je nejnápadnější odstín, tmavě červený, hnědý odstín s troškou růžové a dorezata. Hodně výrazný a náročný na aplikaci.

Cinnamon Peaches
Cranberry Love a trošku jsem odflákla aplikaci
Nectar
Pink Champagne
Pouting Plum
Strawberry Sorbet
True n Spice a velmi špatná fotka (zapomněla jsem nafotit pořádně)
Wildberry


Já prostě tuto rtěnku chci. Chci Strawberry Sorbet. Taky chci Pouting Plum a Nektar. A možná vlastně i Pink Champagne, která vypadá tak jemně a roztomile, až se mi líbí moc a moc a pořád víc. Sice je trošku zvláštní, že toužím po něčem, co se jmenuje Lip Shimmer, ale to bude asi tím, že těch šimerů tam opravdu není moc a konzistencí i leskem je to spíš hydratační balzám s pigmentací slabší rtěnky než nějaký hloupý lesk se třpytkami.

PS: Je mi jasné, že nejspíš máte naskládáno v košíku, tak ale tu peněženku (PayPal) zatím zavřete, protože mám ještě jednu zprávu. I tvářenky od Willow Tree Minerals jsou skvělé. Všechny. A každá z nich je úžasná. Článek bude následovat někdy... doufám, že tento týden.

10 komentářů:

  1. Skvele urobený článok! Strašne sa mi páči Strawberry Sorbet a Nectar! Tie sú nádherné, aj keď ja na tie rúže moc niesom.
    Sona

    OdpovědětVymazat
  2. Á, to je hrozný, to mi neříkej :). Docela bych šla do Nectar a Pink Champagne. Ale nesmím!

    OdpovědětVymazat
  3. Pouting Plum, Wildberry a mozno aj Nectar :)
    Diky moc za tento clanok, tesim sa na tie licenky a potom si aj objednam :) Ozaj ten Body Frosting je aky? Oplati sa ho objednat?

    OdpovědětVymazat
  4. sona: děkuji, zrovna strawberry sorbet a nectar se mi taky moc líbí, úplně ideální na denní nošení.
    tee: tak si to zatím pamatuj.
    jana šamalík: body frosting doma nemám, krom rtěnek a tvářenek mám ještě korektor, jednu linku a ten prášek na akné (a ten jsem raději ani nezkoušela, protože je toho v tom vzorku tak směšné množství, že mi ani nevystačí na celý obličej.)

    OdpovědětVymazat
  5. chystám se si na etsy objednat nějaké vzorky kosmetiky WTM, ovšem já a objednávání na jiných stránkách než českých, to je bída. poradila bys mi prosím, jak je to s placením tady na té stránce? dá se platit jakoby na dobírku, anebo se to musí platit hned přes účet? díky za odpověď :) a vůbec, zkoušela jsi už vzorky, co přišly tobě? tvářenky třeba? stojí za to zkusit je?

    OdpovědětVymazat
  6. na dobírku se nedá, jedině platba předem přes účet nebo paypal. a tvářenky určitě stojí za to zkusit, ty jsou prostě úžasné. (článek o tvářenkách taky někdy bude, jen to musím nafotit a tak.)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Nectar!!! Nádherná barvička!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nějak čekám, kdy mi to taky napíše, navíc sem studentka, od rodičů nedostávám skoro nic...fakt čekám, kdy někdo začne řešit, kde na to beru:D
    ale uznávám, že bych se měla léčit, začíná to být trochu moc, přemýšlela jsem o té "dietě" jakou držíš, ale než bych vypotřebovala 20 věcí...to bych nedala, nemám takovou vůli. Přemýšlím, že bych si aspoň dala 5 věcí, malé cíle=větší šance na úspěch. Mě hlavně štve, že mám třeba otevřených 10krémů, 6 make-upů atd. Kdybych měla doma obří zásoby, není to sice normální, ale nic se nekazí když to spotřebováváš postupně...
    Nalákala si mě na rtěnky, ale budu se držet, už sem se ovládla a nenakoupila u Lily Lolo a asi u tří obchodů na Etsy, tak ani Willow Tree Minerals nebude:D Nejdřív na Vánoce a hotovo:D

    OdpovědětVymazat
  9. pink champangne je velmi pekna taka mila:)

    OdpovědětVymazat
  10. Teď vážně lituji, že jsem od nich neobjednala. I když já jsem na rtěnky dost vybíravá, tak bez doporučení jsem nechtěla riskovat. Ale přidala jsem si WTM do seznamu (na kterém je asi 50 položek).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...