čtvrtek 8. září 2011

Willow Tree Minerals: tvářenky

Minule jsem Vás všechny (namýšlivě se domýšlím) navnadila na rtěnky od Willow Tree Minerals. Jen doufám, že jste ještě nikdo neobjednal, protože až budete nakupovat, tak Vám v košíku docela určitě nesmí chybět minimálně jedna z WTM tvářenek. Proč? Protože jejich barevná škála je jedna z nejkrásnějších, kterou jsem v poslední době zahlédla. Protože nezáleží na tom, jaký odstín si vyberete, všechny jsou krásné. A protože minimálně mému odstínu pleti a barevnému typu tyto odstíny úplně neuvěřitelně lichotí.

Tak na úvod bychom měly dost oslavných ód a než se podíváme na ty zázraky, ještě Vám povím trošku nudných faktů. Willow Tree sice vlastní svůj vlastní e-shop, ale ten je určený jen pro vyvolené US-rezidents. Takže my ostatní nakupujeme na Etsy. Já jsem ve své první objednávce měla i vzorek očních linek (který byl tak klasický, že klidně si nějaký odstín vyberte, vůbec nejsou špatné), vzorek pudru na akné (který byl tak malý, že jsem si to ani pořádně nevyzkoušela) a štětec na tvářenku (který si raději nekupujte, protože je hrubý, trošku mi už opelichal a hlavně... cuchá se, což se mi u žádného štětce ještě nikdy nestalo, takže tento se musí jako jediný pravidelně česat).

Ve vzorku jsem dostala osm tvářenek a jeden bronzer (True Spice). WTM mají tvářenky rozdělené na matné a třpytivé, ovšem když jsem je dala na ruku, tak minimálně několik třpytek bylo v každém odstínu kromě True Spice bronzeru, který je naprosto matný. Třpytky ovšem po aplikaci na tváři vidět převážně nejsou ani u odstínů označených jako třpytivých. No tak si v tom značení vyberte. Všechny odstíny jsou nositelné i přes den, vlastně mi přijde, že tato kolekce je jednoznačně decentně-obyčejně-každodenní, velká dramata tady nenajdete.


Bloom je opravdu krásný odstín. Tedy alespoň na mě vypadá miliónově. A myslím, že s blednoucí pletí, se ten efekt bude ještě prohlubovat. Je to růžový, trošku tělový odstín, velmi nenápadný a velmi lichotící. Je to jeden z těch odstínů, kdy si říkáte: "je to tvářenka nebo přirozený odstín pleti?". Překvapivě ten odstín vypadá v pytlíku naprosto růžově, růžově vypadá i na ruce, ale na tváři se mi transformuje do lehce tělovo-béžovo-zkusme-to-jen-kapku-růžově odstínu. Vlastně jsem byla hodně překvapená z toho, že se mi barva na tváři vůbec ukázala, a tak nějak čekám, že v zimě to bude vypadat víc růžové.

Cranberry Passion je mnohem výraznější odstín. Tmavě růžová, hodně tmavá a spíše křiklavá. Ne není to neonová růžová, ani taková ta zvýrazňovací barva, je to spíš tlumená tmavší verze za závojem. I tak... opravdu se mi líbí. Po nanesení má lehce metalový odlesk

Cherry Mist je cihlová. Ale není to terracotta, je to spíš tmavší cihla potažená růžovou fólií. Takže to vlastně není cihlová, je to tmavě růžová nebo světle třešňová nebo prostě takový mix všeho možného? No každopádně, tento odstín není moc pigmentovaný a je celkem světlý, takže na tváři se mi moc neukázal.

Passion Fruit je nudná trošku světle hnědá broskvová. Barva je málo pigmentovaná, ale hodně lesklá. Na tváři se ukázala až při silnější vrstvě, jako neurazí - nenadchne, ale je pravda, že takový odstín se mi ve výbavě neztratí. Je to totiž ten pravý pro klasický dámičkovský vzhled bez výstřelků a experimentů.

Pink Pout je světlá růžová, trošku mi připomíná Really Pink od TANF. Tato růžová je ovšem mnohem víc pigmentovaná a ve skutečnosti se barva na tváři ukázala už při první silnější vrstvě. A dámy a pánové, toto je přesně ta tvářenka, která si zaslouží nazývat se rozjasňující, rozzařující, oslňující. Vlastně ta barva se ani na tváři až tak neukáže, jen prostě najednou vypadám lépe a odpočatěji. Když jsem to blíže zkoumala, tak opravdu mi na tváři lehce seděla taková růžová barvička, bohužel při bližším zkoumání jsem našla i několik třpytek, které mě mírně iritovaly.

Pomegranate Frost je tmavá růžová, která má celkem výrazný oranžový základ, ten se ukáže především ve slabé vrstvě. Trošku silnější vrstva už  vypadá celkem růžově a hází oranžovo bronzové odlesky. Je to jedna z těch růžových, která se mi líbí i na opálené pleti.

Raspberry Rain je tmavá růžová s troškou fialové, takže ve výsledku to je taková ta mrazivá růžová barva, neuvěřitelně krásná, úžasná a prostě skvělá.

True Spice je jediný naprosto matný beztřpytkový odstín v nabídce. Je to hnědá tvářenka /bronzer. Na konturování mi přijde celkem až moc oranžová, ale jako tvářenka vypadá krásně. Je to přesně takový ten odstín bronzeru pro použití místo tvářenky, který Vám dodá opáleného vzhledu.

Winter Plum je tmavý a pigmentovaný odstín, asi nejvíc pigmentovaný z celé nabídky. Barva je taková tmavě červená, trošku do fialova, trošku do vínova a pořád je tam dost červené na to, aby ta barva byla teplá. Jediný odstín, který se mi nelíbí a neumím ho nosit.

Tak co k tomu ještě dodat. Strašně mě mrzí malá velikost vzorků, některé odstíny jsem párkrát vyzkoušela a skoro nic už z nich nezbylo. Přála bych si, aby se WTM opět objevili na Heartsy, protože myslím, že některé z těchto tvářenek potřebuji v plné verzi. Minimálně Bloom, Raspberry Rain, možná i Pink Pout.

5 komentářů:

  1. Mě se na těch fotkách Winter Plum zdá být nejzajímavější a spíš do studena fialova??? Hezké jsou i Cranberry a Cherry. I když jo, všechny jsou vlastně fajnové:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som si po tych odach na tie ruze nahadzala nejake do kosika a ked si vravela, ze su dobre aj licenky, tak som si tam dala pokusne dve podla toho, ako sa mi na fotke pacili, ze ved skorigujem, ked hodis recenziu :) v kosiku teda mam ten Pink Pout a Raspberry Rain. Vobec nemusim korigovat, pozeram :) uz len cakat na vyplatu...

    OdpovědětVymazat
  3. noogeta: mě teda winter plum přijde hodně dočervena, jediný odstín, který se mi nelíbí.

    jana šamalik: tvůj výběr naprosto schvaluji.

    OdpovědětVymazat
  4. teba asi niekto podstrčil aby si nás navnadila na nakupovanie kozmetiky, a podarilo sa ti to :D zachvíľu bežím do mesta do najbližšej drogérie a seriózne rozmýšľam aj o objednávke z tejto stránky :D

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi bloom, ale bojím se, že by na mě byl moc světlý. ale raspberry rain i mě vedl i na jejich obrázku :) asi nej, co by se ke mně hodilo. ale bloom je TAK krásný dostín ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...