pondělí 3. října 2011

3x3 za září

Minulý měsíc jsem měsíční favority vynechala, tak ale tentokrát Vás o to neochudím, takže to vezmu stručně a rovnou ke kosmetice, kterou jsem měla za uplynulé dva měsíce ráda.



Kosmetika, které bude už brzy konec, a bude se mi po ní stýskat:
  1. Morgan Street: Peppermint Foot Salve je naprosto skvělé. Ze svého obdivu jsem si už srdíčko jednou vypsala a na účincích tohoto krému na nohy se nezměnilo nic. Jen tady musím přiznat, že čím méně toho v plechovce je, tím tekutější konzistenci to má. Když jsem se dostala na dno, tak s větším úsilím šlo prstem nabrat, teď když mi zbývá jen něco v rohu, tak je konzistence spíš máslová... No ale zas tak moc mi to nevadí, alespoň to urychluje proces mazání (a bohužel také spotřebování produktu), i když to moc nechápu. A po tomto krému se mi bude stýskat.
  2. Maybelline Dream Satin Liquid mi zbývá už jen na dně. A uvědomila jsem si, že jsem tento makeup vůbec dostatečně neoceňovala během používání, jak by si zasloužil. Protože prostě funguje tak, jak má, kryje pro mě dobře, drží celý den a strašně jednoduše se nanáší. Novou lahvičku si kupovat nebudu, protože prostě to nedělám už ze zásad a raději si koupím něco nového, ale nejsem si moc jistá, že budu tak spokojená.
  3. Chanel Poudre Universelle Libre (na fotce v plastové nádobce v pravém horním rohu, kde toho nejspíš moc nevidíte) jsem dostala ve vzorku od jedné ze čtenářek blogu a musím uznat, že na tom pudru něco je. Na pudry nejsem, doma mám zásobu minimálně na pudrovací rok, ale možná v budoucnu budu o tomto někdy uvažovat.

    Kosmetika, kterou jsem začala tento měsíc používat, a myslím si, že je úžasná /minimálně zatím:
    1. Etude House, Happy Tea Cleansing Foam Lemon Tea je tak osvěžující a příjemná a předpokládám, že nás čeká úspěšný půl rok spolupráce.
    2. Summer ScentSations, Caramel Dream balzám na rty v srdíčku je neuvěřitelně roztomilý, voní jako žvýkací karamelky (takové, co vždycky zalezou mezi zuby a nechtějí ven) a konečně jsem se osmělila a vyzkoušela a co myslíte... nechutná vůbec nijak
    3. Yves Rocher, Anti-hair Loss Shampooing Stimulant jsem použila asi dvakrát, takže nemůžu říct nic k funkčnosti zatím, ale voní krásně jako jehličí a já mám pro jehličnaté vůně asi nějakou slabost nebo co. A jen tak mimochodem jeho předchůdce u YR Phytum Actif fungoval... škoda, že už se neprodává. 

      Kosmetika, kterou jsem už měla doma dlouho, a tak nějak moc nepoužívala, vlastně ani nevím proč, protože je úžasná:
      1. Silk Naturals rtěnky jsou tak skvělé, že chci vykoupit i všechny ostatní odstíny a formule. Nechápu to, že mi ležely ve skříni asi rok a za tu dobu jsem je použila snad pětkrát. Věřte mi, tento měsíc se to změnilo.
      2. Essence eyshadow, Big Bang mám doma nějakou dobu, jako použila jsem ho, když jsem psala recenzi, ale jinak byl tak nějak upozaděný mezi ostatními tvářenkami. Tento měsíc se to změnilo. Proč? Je to skvělá podzimní barva, trošku do fialova, hodně studených tónů. Pigmentovaná sice celkem málo, ale takto je to alespoň takový spolehlivý odstín, který můžu použít bez přemýšlení a hodí se snad ke všemu podzimnímu. A v září jsem ho nosila snad každý druhý den. (To samé by se dalo říct i o jeho kolegovi Go All Girlie, který mi ale přijde spíš takový zimní, takže se dočkáme jeho frekventovaného vystupování asi v některém z příštích měsíců.)
      3. One Hand Washes The Other, Dark Kiss vůně se mi líbila, už když přišla poštou. Vlastně ani nevím, proč jsem ho zahrabala ve skříni. Ale teď je opět venku a nezastavitelný.


      PS: Taky jste si všimli, že tak nějak jsem našla čas a zase je tady jeden článek denně? Povím Vám své tajemství: reorganizace volného času a systému funkcí. Ano, přestala jsem prokrastinovat...

      10 komentářů:

      1. Nemůžeš napsat článek o té reorganizaci času ? :-) Já nestíhám nic, navíc jsou zas všichni nemocní... Ale tento se mi taky mnoho líbí, mám články o favoritech asi nejraději...

        OdpovědětVymazat
      2. Jo a moc bych přivítala článek o těch rtěnkách a lescích SN. Já na ně pořád mlsně koukám, brzdí mě jen to, že něco na rtech nosím minimálně. No ale vidím to tak, že s příští objednávkou tam asi něco přistane, tak abych měla nějaký fundovaný background jak a co vybrat :-)

        OdpovědětVymazat
      3. Že nechutná bych mu odpustila, když aspoň krásně voní;-)
        P.S. Jsi šikulka! Připojuji se k Renče k přáním článku jak na to.

        OdpovědětVymazat
      4. Ten Chanel pudr jsem taky dostala nekde ve vzorku. Bohuzel je dost svetly tak ho pouzivam jen pod oci na projasneni a je fakt super. Vzdycky mam po tom to ocni okoli takovy jak vyretusovany :D Vazne premyslim o koupi full size, ale taky se nejak extra nepudruju, obzvlast v zime, mam plet trosku sussi...

        OdpovědětVymazat
      5. dream satin liquid používám strašně dlouho a je opravdu výborný, ale občas se mi stane, že na obličeji po celém dni teče :-(
        já se snažím přestat prokrastinovat už pár let, ale já to prostě nedokážu! :-((

        OdpovědětVymazat
      6. vůně jehličí? ach to asi vyzkouším, ještě nevím musim to omrknout :) ale fakticky dobré tipy :) koukni se na můj blog. Budu ráda za komentář návštěvu i odběr :)
        czechmadegirl.blogspot.com

        OdpovědětVymazat
      7. Na prokrastinaci existuje lék? Sem s ním :)
        No a taky se připojuju prosím prosím článek o rtěnkách SN :)

        OdpovědětVymazat
      8. Jj, všimla a jsem za to ráda:)

        OdpovědětVymazat
      9. rena: dejnicka: dashulka: stačí se jen soustředit a pak tak nějak na prokrastinaci není čas. i když možná u mě by se dal blog označit jako prokrastinace...

        plumfoolery: jen ta cena toho pudru nic moc.

        anonymní: to je pravda, taky ze mě někdy večer ten makeup teče.

        michaela: děkuji.

        noogeta: tak to jsem taky ráda.

        OdpovědětVymazat
      10. Zajímavé tipy.
        Já ten chanel pudr mám taky a taky ve vzorku, ale zatím ho nedokáže nějak ocenit. Asi ho musím víc zkoušet.

        OdpovědětVymazat

      Děkuji za všechny komentáře!

      Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...