neděle 30. října 2011

The All Natural Face: Vegan Cream Concealer, Ecru

Doslechla jsem se, že nemáte rádi pozitivní recenze... Takže v rámci plánu nejúspěšnější kosmické blogerky jsem se odhodlala k radikálnímu kroku: od teď píšu jen negativní posudky, hlavně aby mi zůstali všichni čtenáři. Pěkně se posaďte a připravte se na negativní zážitek tohoto týdně, tentokrát od The All Natural Face.



Konzistence tohoto krémového korektoru je tuhá. Opravdu tuhá, přijde mi, že takový plast nalitý do kalíšku by byl krémovitější než Ecru. Takže co? Štětcem korektor nejde nabrat vůbec a na prst se nějaká ta barva zachytí až po deseti zahřívacích kolech.



Tuhá konzistence může u korektoru být i velkou výhodou, protože pak na obličeji v tenké vrstvě zamaskuje cokoliv a drží. No jo, ale ten odstín je tak jako špatný vtip, moc světlý, při prvním pohledu to vypadá jako bíložlutá, když se ale podíváte zblízka a pořádně, tak to je spíš béžovobílá. Pochybuji, že toto někdo může nosit jako korektor, protože já jsem světlá celkem hodně a toto je bílé i na mě. Vlastně ono bůhví z čeho to u TANF vyrábí, barevně to vypadá jak nastrouhaná, rozpuštěná, trošku do makeupu zabarvená a znovu zatuhnutá omítka, konzistence by tomu taky odpovídala. Ten korektor dokonce i voní jako omítka.



Odstín možná vypadá celkem vhodný pro maskování kruhů pod očima. Přesně takový světlý odstín, který se jeví žlutě, by mohl na tmavé kruhy fungovat. Nejdřív mu to ovšem kazí ta konzistence, věřte mi, něco tak špatně roztíratelného si nikdy nikdo za žádných okolností do očního okolí natírat nechce. Tak ale pro jednou to riskneme, efektivně zakryjeme tmavé kruhy pod očima a skončíme s... bílými kruhy pod očima. No a všechno to dorazí bleskurychlý ústup z povrchu do zákopů vrásek a slití korektoru do slušivé bílé linie.

ten korektor je příliš bílý i pro moje bílé vnitřní zápěstí...

Při použití na obličeji pro maskování nedokonalostí to dopadá taky zajímavě - bíle flekatý obličej. Dobře to možná vypadá jako makeup na celém obličeji, takový zombie image, který mi osobně není až tak nesympatický, v tomto případě si to ovšem korektor opět pěkně pokazí, protože po několika minutách na obličeji jak na povel zaleze do pórů. V další fázi se lehce na obličeji zdrcne a zpudrovatí, takže ke zvýrazněným pórům se přidá bílá hladkou moukou posypaná hubička, na kterou asi hubičku jen tak nedostanete.



A na závěr se Vám k něčemu přiznám. Tento korektor jsem použila třikrát. Normálně to opravdu nedělám a recenzi píšu až po minimálně dvoutýdenním svědomitém a pravidelném používání. A dost často píšu recenze na něco, co jsem už skoro spotřebovala celé. No tak to u Ecru korektoru nehrozí... A proto pokud má tento korektor nějaké kvality, které mi krátkým testováním trestuhodně unikly, celou svou kosmetikou zkaženou duší se omlouvám... už ale nemám další nervy na to, ty kvality hledat.

11 komentářů:

  1. divim sa, ze si vobec mala chut to skusat az 3x ;-) mne by sa to len do ruk raz dostalo a letelo by to rovno oknom...

    http://rianaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. No... Ale zase ti dlouho vydrží :D
    Ne, tohle opravdu nezní jako něco, co by chtěl kdokoliv používat. Někdy si říkám, zda lidé, co to vyrábí, ten výrobek vůbec někdy použili?

    OdpovědětVymazat
  3. já používám erase paste od benefitu a je celkem dobrý..ale přijde mi, že mojí kůži moc tyhle tuhé korektory nesvědčí :/

    OdpovědětVymazat
  4. Mně je nesympatická už ta jeho krabička. Kdyby mi tohle někdo podal a zeptal se mě, co to je, rozhodně bych netipovala korektor. :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D dlouho jsem se nezasmála.. Výborný příspěvek a rozhodně se tomuto výrobku vyhnu, nebudu-li chtít zrovna slavit Haloween se zombie lookem :DD
    Fakt pecka. Zamilovala jsem si tvé hlášky.

    OdpovědětVymazat
  6. Super článok :)))
    Milujem tvoj štýl.

    giveaway na http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. riana12: to já zase nemám srdce jakoukoliv kosmetiku jen tak vyhodit...

    yarisse: tak to jo, myslím, že tohle balení mám na doživotí.

    jája: erase paste chci taky někdy vyzkoušet.

    limett: a tak, zas tak špatné to balení není.

    missy: náhodou, až budeš chtít strašidelný zombie look, tak toto je to pravé.

    lucia: děkuji.

    OdpovědětVymazat
  8. myslím, že na karneval (na nějakou masku) by se to dalo využít :D

    OdpovědětVymazat
  9. to chces povedat, ze sa akoze nedozvieme nic o tej novej tvarenke a rozjasnovaci???
    mam sa ti vyhrazat vyradenim z oblubenych?? :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  10. anonymní: tak na karneval to jo...

    jana šamalík: ty jo, tak jestli mi budeš tímto vyhrožovat, tak fakt nevím, co budu dělat. asi si budu muset založit dva blogy: jeden negativní a druhý pozitivní nakupovací...

    OdpovědětVymazat
  11. Mít tohle doma, buď to vyhodím, nebo použiju na nějaký karneval (resp. akci s maskami), jak už tu bylo zmíněno... :D
    Ale nechce se mi věřit, že něco takového můžou prezentovat jako korektor... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...