pátek 7. října 2011

Byla jsem na poště...



A protože mě toho víc smysluplného nenapadá, tak si ještě trošku povíme něco o té prokrastinaci. Jak s tím bojuji?
  1. Netrávím moc času doma.
  2. Nezapínám moc počítač.
  3. Snažím se zhušťovat a zintenzivnit své činnosti.
  4. Nějak jsem přestala sledovat ostatní blogy.
  5. Přestala jsem doma uklízet.

No nevím, jestli to bude fungovat, jediným hmatatelným výsledkem jsou pravidelné příspěvky na blogu, neskutečný bordel u nás doma a zhruba pět set nepřečtených příspěvků na bloglovin za posledních pět dní... Stojí mi to vůbec za to? Sladká prokrastinace. Jo a pokud vezmu v potaz, že bych možná měla začít dělat něco do školy a psát ta vědecká pojednání o dvaceti pěti stránkách, tak nejspíš budu muset skončit i s prokrastinací blogovou... Tak tento článek je opět lehce zmateně o ničem. Velmi se omlouvám všem pravidelným čtenářům.

No a celý ten zmatek mě přivádí k zamyšlení... Myslíte si, že člověk může dělat v životě úspěšně dvě a více naprosto rozdílných činností, které ho živí?

13 komentářů:

  1. Ten obrázek mě dostal!!<3
    Tak jsem hledala a našla: http://www.boobooshop.com
    To je něco pro mě - miluju dětskou kosmetiku... nevíš jestli se dá něco z toho sehnat i u nás?
    Jinak k otázce - záleží co to je, jestli to jde časově k sobě a jestli to toho člověka fakt baví. Ale každej asi potřebuje někdy vypnout od všeho, jinak by se picnul.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Výborná top pětka :-)
    Jo jde to ale asi jen v seriálu - filmu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky s ní bojuju a zatím neúspěšně, zrovna včera jsem o tom psala článek :)....a jinak pokud zvládáš blog, rodinu a školu- tak AVE ti!!

    OdpovědětVymazat
  4. Já si myslím ze to jde. Mám dvě prace, z toho jednu na plny úvazek a dvě vejsky a i kdyz je to občas na zblazneni, tak to uz 3 roky nějak zvladam:-) myslím si ale, ze pak ty cinnosti musi byt zároveň tvůj koníček, abys nemela pocit, ze tomu obetovavas moc volného času...

    OdpovědětVymazat
  5. Prokrastinace je divné slovo, kdybych nevěděla co znamená, tipovala bych na nějaké veterinární ubližování zvířatům. Mám v ložnici několik komínků knih, které "jako" třídím do domácí knihovny. Jenže komíny stojí a už je na ně odkládán i jiný materiál (slevy z YR apod.) a včera se sám od sebe jeden komín zřítil a já si v klidu mezi tím chodím jak čáp a ani to se mnou nehne. Tak snad o víkendu. K otázce, jde to, pokud to člověka baví, jak už tu napsala Jana.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to nevím, já jsem něco zaslechla o studentce práv a medicíny, která skončila na psychiatrii... Ale uklizený byt považuju za nejlepší výsledek prokrastinace:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten šampon je naprosto rozkošný!
    Já ti nevím, asi na to člověk musí mít povahu, aby zvládal víc věcí najednou a byl u toho v pohodě. Já pracuju na plný úvazek, dodělávám školu a ještě se snažím nešidit blog a upřímně mě to dost zabíjí a jsem neustále ve stresu. (Hlavně asi protože minulý rok jsem chodila do školy naprosto minimálně a kolikrát jsem se flákala i celé dny, chodila jsem si po nákupech, čuměla na seriály, fotila nehty... nemusela jsem vůbec nic a najednou musím všechno.) Jenže na práci ani školu se vykašlat nemůžu a na blog zase nechci, takže mě ještě pár měsíců čeká začarovaný kruh.

    OdpovědětVymazat
  8. jana: myslím, že u nás nikde. já nakupuji na feelunique, poštovné zdarma.
    brigitte: děkuji. jinak já myslím, že to jde, ale jsou tak určitá ale...
    naďa-karin: tak děkuji.
    plumfoolery: taky si myslím, že to jde. ovšem otázkou pro mě pořád zůstává, jestli to jde i kariérně. jako dvě (a více) kariér na vysoké úrovni.
    rejčka: tak teď si mě pobavila, přesně takto to vypadá v mojí minišatně. různé oblečení, boty a kosmetiku skládám do různých komínků, které ovšem už různě padají na různé strany. a já jen pohotově přidávám na vrcholky těch komínků další krámy, když nějaký komínek padá, tak z něj udělám dva... výsledkem je to, že já už se do té šatny nevejdu.
    návštěvnice: to je další stránka. jak to všechno zvládne mozek a tělo?
    viennettka: tak to ti přeji hodně štěstí, vydrž a bude to zase dobrý.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si myslím, že pokud to člověk dělá, že ho to baví, tak to jde, ale musí to fakt všechno dělat rád. A nesmí mít děti, protože ty vydají tak za jednu až dvě tyto činnosti, a ještě člověk živí je :-) Tím nemyslím, že baba s dětma má akorát sedět doma, ale že ta děcka do toho je potřeba počítat jako největšího žrouta času a energie.

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že to moc dobře nejde.. To by se z toho jeden musel zbláznit a když už ne, tak by to určitě nebylo 100%... Když člověk dělá jednu věc pořádně, tak je to lepší jak pro něj, tak pro okolí a ten daný obor.... Tedy tak si to myslím já :-)
    Joo a nejvíc se těším na zítřek... To vždycky od 7:50 počítám každou minitku na to, aby bylo 8 a byl tady MT :)

    OdpovědětVymazat
  11. rena: to jo, děti vydají asi tak za tři takové činnosti.
    anonymní: to je super, že se tak těšíš na mt... já se budu o to víc snažit.

    OdpovědětVymazat
  12. tak tedy, tohle se mi líbí. upadla jsem do zimní letargie, a to ještě ani nesněžilo. chvíli jsem hledala návod a pak jsem se intenzivně začetla do kosmetických a lakovacích blogů...a objevila tohle. asi si dávám předsevzetí - budu chodit víc ven a počítač jen na práci. a s tou prací - dělat se dá spousta věcí najednou, ale nesmějí být moc podobné, to člověka znudí. teda to si myslím já.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...