středa 19. října 2011

Dárkomat: Ultimate Blush Brush UKONČENO

Tento štětec mám doma. Jen si s ním nevím moc rady, je sice určený na tvářenku, ale pro mě a mou tvářenku je moc hustý, huňatý a tlustý. Pro makeup nebo pudr je zase celkem malý. A skončilo to tak, že s ním nanáším rozjasňující pudry. Štětec je opravdu jemný, na obličeji velmi příjemný. Má celkem tlustou rukojeť šedivé barvy a stříbrno-černých doplňků. Štětiny jsou dvoubarevné, takové světle hnědé - tmavě hnědé. Vyhrát můžete naprosto nedotčený a nezkoušený štětec, v originálním pouzdru. (Ano, mám doma dva.)





Tentokrát naprosto nebudu předstírat, že mi nezáleží na sledovanosti. Protože ano, záleží mi na tom. Chci být nejčtenější kosmetickou blogerkou českého internetu. Chci být nejčtenější kosmickou blogerkou. Taky mám ambice být tou nejkrásnější, nejchytřejší, nejdokonalejší, nejúžasnější, nejvtipnější, nejpřekvapivější, nejnejnej na celém světě... Chci být sledovaná celebrita. Takže pravidla jsou:
  1. Sledovat tento blog přes GFC.
  2. V komentářích pod tímto článkem nechat svou e-mailovou adresu.
  3. Soutěž trvá do 23.10. 23:10 (to aby se Vám to dobře pamatovalo).
  4. Vítěz bude vyhlášen nejspíše za týden ve středu, možná to zvládnu už v úterý. 
  5. A moc se na mě nezlobte, když to náhodou bude až v pátek.
Přeji krásný den a hodně štěstí.

GFC = Google Friend Connect, síť přátel Google aneb připojte se k tomuto webu, hned tady napravo postranní lišta... (vyjeďte si trošku nahoru)

60 komentářů:

  1. tak u mna patris medzi moje najcastejsie sledovane blogy, tak si na dobrej ceste :))

    mojblog22@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Dárkomat :o))
    Pipeta5@seznam.cz
    A zlobit se nebudu, kdžy to náhodou bude až v pátek :D

    OdpovědětVymazat
  3. prajem vela vela sledovatelov :) a super že to nevoláš tým slovom na G.!
    mail: monicainessence@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. palomita88@post.sk blog je super páči sa mi velmi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé!Moc se mi tvůj blog líbí.:)

    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. M.Boudna@seznam.cz

    dárkomat je skvělej název :)

    OdpovědětVymazat
  7. super tak prajem veľa sledovateľov :-)

    monika.dobiasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Odstavec nad pravidly soutěže mě pobavil :D Aspoň něco takhle po ránu :-//

    xPlanetax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Diky za darkomat a at se blogu dari:)

    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Skusim stastie :)

    mychocolatemuse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ja myslim, ze mas dobre naslapnuto na to byt ta nej. Nejvic me totiz bavi, ze Pises vtipne a neberes se moc vazne.

    ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Po štetci Ultimate už nějakou dobu toužím :). Hodně štěstí s blogem, je z mých nejoblíbenějším a díky němu jsem začala používat "ti divné sypací věci".
    nuf.nuf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tak já ti teda zkusím ty nejúspěšnější blogerko:-D :-D Si vtipná a to mě baví:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Zkouším tedy štěstí :-) U mně rozhodně patříš mezi NEJ :-)
    shakidays@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jááááááááá vyhraju :o))))))))Jsem taky nejlepšííííííí:o)))))))
    kisova.stana@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi blog i dárkomat..takže jen tak dál :)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ja uz jsem u Tebe jeden darkomat vyhrala, takze si oc nadeji nedavam, ale mozne je vse, ze?=) a stetcu neni nikdy dost...

    zlatosfera@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. krasny blog, prave som ho objavila a nasla som tu kopec inspiracie! :) btw: presne takyto stetec by sa mi hodil ;)

    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. ja sledujem aj bez darčeka ale ak náhodou sa pošťastí..., zasiela sa aj k nám na Slovensko?

    beata.krkoskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. sleduju tě již dlouho, přes bloglovin, tak teď i takhle :-)
    tvoje články sou originální:-) a kosmetiku mám také radši než módu.
    Jinak štětec je suprovej!
    Tara.29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mám hrozně ráda tvůj nadhled :))

    tooth.fairy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj. Co je to to GFC? A jak by tě měl člověk sledovat? (V tom pravém sloupečku po "sledujte mě" se mi nic nezobrazuje)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten štětec je roztomilý a já ráda ty huňaté :-D
    sklenikovyefekt@email.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tvůj blog hodně inspiruje při výběru kosmetiky.

    Azuritek00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jestli nevyhraji štětec od té nejlepší, nejhezčí, nejvtipnější a nej nej bloggerky, tak to asi nepřežiji ;)

    monika@fashioncabinet.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Dárkomat :DD
    ifuckedyourboyfriend@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tak jsem zvědavá kolik sledováčů nasbíráš:-D Štětec na tvářenku zrovna potřebuju, tak doufám, že už konečně vyhraju!
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Asi bych pro tenhle štětec našla využití, takže... vladenka77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. mina@minaandanailpolish.com
    Já potřebuju štětec na cokoliv. A taky myslim, že máš hodně velký šance být nejčtenější komsetickoublogerkou českýho internetu i bez dárkomatu.

    OdpovědětVymazat
  30. jůhů dárkomat :)
    henlity@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. zkusím štěstí :-)

    m.mlcakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tvoje stranky jsou super :-)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji již dávno :)

    lucie.vejmolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Máš krásný blog ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Takový štětec ještě nemám, tak to taky zkusím :-)

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. blush brush nutně potřebuji...tak kdyby náhodou :)
    novakova.janis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. No to je dobrý štetec ! :D By som to s ním riskla na líčka :) A myslím, že máš predpoklady na super megaglobal blogerku, neboj :D Veď som patrila medzi tvojich prvých čitateľov:) A sledujem stale a stale bavis.

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  38. jééé super :)

    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  39. dúfam, ze budes tou najcitanejsou kosmickou bloggerkou :D

    veri.soltesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. beautybybellatrix@gmail.com

    prajem vela sledovatelov :)

    OdpovědětVymazat
  41. Vypadá moc hezky :)

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. aeteria@email.cz :3

    Taky zkusím, sleduju Tvůj blog už dýl (:

    OdpovědětVymazat
  43. Jako sledovatel tu budu napsaná jako Tess, protože jsem si nedávno měnila "přezdívku", ale u nikoho na blogu se nepřepsala :D

    Jokinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. pimpolinka@seznam.cz nevím, co víc sem napsat :D

    OdpovědětVymazat
  45. le.stranska@gmail.com

    dobrý nápad ... štětce :D

    OdpovědětVymazat
  46. Určitě bych k němu využití našla :)
    magnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. V mém vesmíru jsi nejčtenější komickou blogerkou už teď. :-)
    designeclectic@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Moc chválím blog.
    manon.pleskot@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Třeba budu mít štěstí:-).

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...