čtvrtek 20. října 2011

Etude House Happy Teatime Cleasing Foam: Lemon Tea

* zakoupené za mé vlastní peníze na eBay u prodejce rubyruby76


Vezmu to zkrátka. Tuto čistící pěnu musíte mít. Důvody:
  1. Čistí dokonale. Jako já už jsem samozřejmě ve svém životě měla pocit, že mám čistý obličej, ale teprve s touto pěnou je ten pocit dokonalý.
  2. Voní skvěle. Něco jako černý čaj s velkou špetkou citrónu. Vlastně čaj tam ani moc necítím, spíš jen ten citrón, ale ne obyčejný citron, spíš takový citrón v čaji.
  3. Konzistence je jako sen. Sice to není pěna, spíš takový menší krémík, s troškou vody se naprosto úžasně aplikuje, prostě krása.
  4. Balení vypadá skvěle. Nevím jak u Vás, ale u nás se mi ta žlutá tuba líbí moc.
  5. Balení je funkční. Všechno těsní tam, kde má, vymáčknout jde tak akorát, tuba se staví na dno.
  6. Vůbec to není drahé, tuba vyjde asi na stopadesát korun i s poštovným. (i když nějak nám ten kurz k dolaru stoupá)



Na výběr jsou ještě čtyři další příchutě (green tea, peach tea, milk tea a aloe tea), takže neváhejte a kupujte.  



Jen tak informačně na co je která varianta:
  • zelený čaj je čistící, 
  • broskvový čaj je depigmentační, 
  • mléčný čaj je pro zjemnění pokožky, 
  • aloe vera je pro hydrataci a 
  • citrónový čaj je revitalizační. 
Takže to řeknu znova, vyberte si a kupujte.

20 komentářů:

  1. Celkem jsi me nalakala. Uz tak mam doma cisticich pripravku na oblicej do zasoby minimalne na rok dopredu....ale tak co uz, dalsi se v tom mnozstvi ztrati!

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli já si na něčem "ujíždím" tak je to tohle. Čistící mýdla či pěny nebo něco na ten způsob já miluju, Už jsem se navíc podezřele dlouho zasekla u Clinique,takže by to chtělo změnu. Dky za tip. Jo a jak je to balení velké?

    OdpovědětVymazat
  3. plumfoolery: jj, něco na tom je... já mám doma čistící pěny, gely, prášky a tak taky alespoň na půl roku dopředu.
    noogeta: balení má 150 ml.

    OdpovědětVymazat
  4. davam si to do veci, ktore chcem, ale teraz som si kupila cistiaci gel, tak len tak do buducnosti..vyzera to naozaj fajn

    OdpovědětVymazat
  5. heidy: jo to mám taky. a už je pořádně dlouhý.

    bellatrix: mě nevysušuje. ale tedy musím se namazat, jinak po asi deseti minutách to trošku pne a tahá.

    OdpovědětVymazat
  6. Na tuhle recenzi jsem se moc těšila! Trošku jsem s nákupem váhala (ačkoli už několik dní mám tenhle a ten zelený ve sledování), ale teď je jasné, že ho odkliknu. Asi vezmu ten zelený, snad bude stejně dobrý.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo ale musím si postěžovat, jak mě rubyruby76 naštval/a. Dražila jsem u něj tři věci, dvě měly free shipping a třetí poštu 4 dolary. A on/a mi poslal/a invoice na poštovný 5.50!! Takže jsem to pěkně oddělila a zaplatila zvlášť, takhle vysírat se mnou teda nebude :-)

    OdpovědětVymazat
  8. viennettka: aha tak to by mě taky naštvalo. doufám, že ukážeš, co jsi vydražila...

    OdpovědětVymazat
  9. fiha, musim odolat, ale strasne ma to laka kupit:))

    OdpovědětVymazat
  10. Víš, mě to strašně mrzí, ale já si tě asi budu muset vymazat z oblibených blogů. Ty píšeš tak úžasné recenze, že si to pak všechno musím koupit a dělá mi to vítr v peněžence a ubírá místo v koupelně a na poličkách.

    OdpovědětVymazat
  11. evie: tak kupuj.

    alushka: když musíš, tak musíš... ale bude se mi stýskat.

    OdpovědětVymazat
  12. Kosmetika byla jen jedna z těch tří věcí - lesk na rty, ten na blogu určitě ukážu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Prosím počli odkaz přesně na výrobek Díks

    OdpovědětVymazat
  14. http://www.ebay.co.uk/itm/ETUDE-HOUSE-Happy-Tea-Cleansing-Foam-Lemon-Tea-120ml-/320568697902?pt=US_Skin_Care&hash=item4aa362242e

    to ti ale pak odpadne možnost vybrat si z více druhů...

    OdpovědětVymazat
  15. A prosím, kdyby sis měla vybrat mezi tímto a meruňkovým olejem?

    OdpovědětVymazat
  16. rena: oboje...
    jsem ten meruňkový olej používala jen na odlíčení - takže na odlíčení si vyberu meruňkový olej.
    ale na ranní mytí si používám nějaký krém nebo gel nebo pěnu, tak to pak určitě etude house.
    to je ale šalamounská odpověď...

    OdpovědětVymazat
  17. To jo :-) Já nemůžu na obličej vodu dvakrát za den skrz atopický ekzém, takže čistidlo s vodou mám jen jedno (teda ne "mám", ale používám :-) ). No tak až bude trocha času a peněz, tak vím, kam s tím :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já tenhle příspěvek schválně až dodnes přehlížela a věděla jsem proč. Čekám na výplatu, protože na kartovém účtu teď není nic, a pak kupuju. Asi všechny. Díky :D

    OdpovědětVymazat
  19. prečo ich je toľko??? ako si má človek vybrať?? :( práve si nahadzujem veci do košíka v cosmetic-love a neviem sa zas rozhodnúť:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...