čtvrtek 6. října 2011

Fleur de Santé: Fleurosome

* PR vzorek

Tak dalo by se říct, že toto je můj první... Můj první krém proti vráskám. Jako jo, už dřív jsem měla něco jako krémy na vrásky, ale spíše to bylo míněno preventivně, plné antioxidantů, UV filtrů a podobně. Ovšem tento krém má v podtitulku Line Minimizer Treatment Cream, takže už se z toho asi nevylžu. Jsem stará. (Krom toho toto byl taky první PR vzorek, který jsem obdržela zásluhou blogu, ale to sem tahat moc nebudeme, aby to nevypadalo, že se vytahuji. Raději se od tohoto faktu oprostíme a v následujícím článku se zaměříme na fakta.)



Líbí se mi balení. A abyste tomu rozuměli, mě se líbí to úplně nejvrchnější balení aneb papírová krabička. Je lehce potlačená vzorkem stonků a lístků rostlin, žádné sarapatičky a designové diskohrátky, jen zlatým a černým písmem vytlačený název krému a výrobce. Jo z druhé strany je tam i popis v různých světových, složení a doba použití. No ale na zadní a dolní stranu se moc často nedívám, takže je to vlastně jedno.



Samotné balení krému se mi ovšem moc nelíbí. Jako jo, design opět celkem čistě odpovídá, bez výstřelků a barevných záchvatů... Jen to balení je strašně veliké. Jakože opravdu obří, škoda, že to celé není ze skla, protože pak by se ten kelímek dal s velkou parádou použít jako příruční zbraň. Moc nechápu takové magalomanské počiny, protože ten kelímek pak zabírá jen místo v koupelně a věřte mi: v mé koupelně příliš mnoho volného místa nenajdete. A když vezmu v potaz, že samotný krém představuje možná polovinu objemu (můj odhad kolísá dokonce až k jedné čtvrtině), tak pro to nemám moc pochopení. Ale třeba mojí mámě se to líbí, tak možná takové prozření přichází až s věkem?



Když jsem ten krém poprvé otevřela opravdu mě zarazila vůně. Je hodně silná a intenzivní. Nedokážu ji moc popsat, prostě mi to přijde jako vůně silně navoněného krému. (To je popis jako víno.) Naštěstí teď po asi dvou měsících ta vůně trošku vyčichla, ale ze začátku to byla opravdu síla. I přes tuto silnou parfemaci je krém nedráždivý a nejspíš vhodný i pro citlivější pokožku. I když pokud máte pleť opravdu citlivou, tak to pravděpodobně nebude to pravé ořechové.

Konzistencí je krém velmi lehký, rychle se vsakuje, ale zároveň velmi pěkně vyživí. Krém je určený pro suchou až normální pleť a taky je to krém proti vráskám, takže tato konzistence mě celkem překvapila. Čekala jsem super hutný, eňoňuňo mastný krém, který by promazal a promastil suchou kůži. Nemám vyloženě suchou pleť a nemůžu soudit, jak moc krém v tomto směru funguje. Ale na mě funguje bezvadně, po nanesení mám pleť hladkou jako miminko. Krém se rychle vsakuje, takže nemám problém ani při nanášení makeupu.



Krém používám ráno, i když podle popisu je určený pro denní i noční směnu. Nějakých závratných účinků na vypnutí vrásek jsem si nevšimla. Dost těžko někde nějaké vypnutí čekat, když těch vrásek zas až tolik nevlastním. Takže:
  1. účinek na přerušovanou linii mračilky na čele - nulový.
  2. účinek na vrásky smíchu kolem očí - nulový, ovšem já ten krém nedávám na oční okolí, takže co jiného tak jako čekat.
  3. účinek na vyživení a hydrataci pokožky - velmi uspokojující.
  4. účinek při odstraňování suchých šupinek na nose a okolí - meteleskumbleskum rychlý.
Jsem s tímto krémem opravdu spokojená, protože upřímně jsem ani nečekala, že se mi okamžitě vypne obličej a ztratí se všechny vrásky. Ještě stále jsem mladá a ignorantská, takže od svého denního krému očekávám hydrataci, nevysušování a nezanášení pórů. Toto všechno Fleurosome splňuje. A jen tak mimochodem to jméno je úplně strašné, vůbec si ho nepamatuji a musela jsem se asi třikrát ujistit, že to opravdu píši správně...

A kosmetiku Fleur de Santé nakoupíte v českém e-shopu. 

5 komentářů:

  1. Fajn :-) já bych si tak moc přála aby mě nějaká kouzelná lahvička udělala krásnou a bez vrásek ale zatím se mi to nedaří. To samé vrásky smíchu u očí těch je...
    Jinak supr článek !

    OdpovědětVymazat
  2. Mě je tahle značka děsně nesympatická, nevím proč:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada dobre, hlavne ta konzistence na psoledni fotce vypada, ze by se mi mohla libit, mam rada takove hutnejsi kremy.

    OdpovědětVymazat
  4. brigitte: taková kouzelná lahvička snad neexistuje, ale kdyby si ji našla, tak dej vědět.

    nooget: myslím, že je to kvůli jejich marketingové a obchodní politice...

    plumfoolery: aha, tak to možná ta poslední fotka trošku zkresluje, protože to není opravdu hutný krém, spíš takový hodně lehký, rychle se vsakuje, ale zase je opravdu výživný...

    OdpovědětVymazat
  5. Krém zní prima, ale taky tu značku nemám ráda. Právě z výše zmíněných důvodů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...