neděle 2. října 2011

Guerlain: Parure Aqua Radiant Feel Good Foundation SPF 20

 *vzorek odlitý v parfumérii Marionnaud. 

V minulém článku jsem pomluvila Parure Extreme, ale v komentářích jste celkem pochválily Parure Aqua, takže jsem nelenila a z poslední návštěvy Prahy jsem se domů vrátila se vzorkem 02 Beige Clair. Jen tak pro pořádek povím, že je to úplně stejný odstín, jaký jsem měla od Extreme, ale ta barva odpovídá jen částečně, tóny jsou stejné, jen Aqua je trošku světlejší.

foceno na sluníčko, proto je ten odstín tak oranžový


+ Balení se mi líbí. Tentokrát jsem měla možnost ho osahat v parfumérii a je se na co dívat.
- Cena je stejně vysoká: $55 nebo okolo 1300 v českých hájích.
- I tento makeup je hodně parfémovaný,
+ vůně mi je ale příjemnější a taky je jemnější.
- Ale i tak upřednostňuji spíše neparfémovanou kosmetiku.
+ Konzistence je lehká a krémová, snadno se roztírá
+ a na obličeji makeup není vůbec cítit, okamžitě přilne k pleti.
+ Odstín mi celkem pasuje, i když na zimu bych potřebovala světlejší.



- Makeup je lehce matující
- a v jedné vrstvě špatně kryje.
+ Jde ovšem navrstvit
+ a lze použít i bodově jako korektor.



+ Makeup po vrstvení vypadá mnohem přirozeněji než jeho extrémní bratříček.
- Ale i tak má lehkou (naštěstí mnohem menší než Extreme) tendenci zalézat, kam nemá,
- a pudrovatět, asi to mají v rodině.



- Makeup vůbec nedrží, tipuji tak 4 hodiny, pak se začne ztrácet. (Jen tak mimochodem taky Vám přijde, že když už makeup nedrží, tak jako první se vytratí z těch oblastí, kde to krytí potřebujete nejvíc?)
+ Makeup obsahuje SPF, což já osobně vždycky vítám.

Takže tentokrát je skóre: 9 plusek a 8 mínusek. No nevím, nějak jsem si z Guerlain makeupů na zadek nesedla. A rozhodně mi to nepřišlo jako koupel v úžasnosti. A upřímně Maybelline Dream Satin Liquid z drogérie za dvě stovky mi dělá lepší služby než tato Guerlain nádhera.

7 komentářů:

  1. Hani, opět super..ale já jdu z kůží na trh, mám tady ten makeup a jsem velmi spokojená, jedna vrstva mi bohatě stačí a co se týče výdrže, tak 12h směnu v práci zvládne bez újmy, takže za mne je to 9x plus a 1x minus /cena/
    krásnou neděli a opatrně na lodičky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá hodně dobře! Ale já už jsem strašně dlouho věrná Dream Satin Liquid a asi ho jen tak brzo měnit nebudu, i když bych potřebovala něco víc krycí, tak ale citím se v něm hodně dobře, tak to asi nechám. Jinak máš moc hezký modrý lak na nehty - co je to zač prosím? Jinak by jsi někdy mohla napsat něco o lacích na nehty, nebo to tě moc nebere? :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. snbibbi, mě to teda celkem překvapilo, že ta výdrž je u mě tak malá, protože normálně na mě makeupy drží docela dobře a minimálně tak do čtyř do odpoledne. a tento právě ne, takže má u mě veeeeliké mínus.

    jana: ten lak je essie Turquoise & Caicos, v lacích nemám nějak zajímavou sbírku, úplně si vystačím s normální drogérkovou nabídkou. a rozhodně to moc neprožívám. zas na druhou stranu jsem si teď začala znova pravidelně lakovat nehty, tak možná se nějaká ta lakovací úchylka ještě vyvine...

    OdpovědětVymazat
  4. Me prijde ze vsechny tyhle Aqua makeupy moc nedrzi...A dava to smysl, cim vic vodni baze, tim vic se to bude do toho obliceje vstrebavat a ztracet kryti. Ja uz asi budu do smrti pouzivat jen MUFE HD. ALe jeste jsem koukala po tom Dior diorskin nude nebo tak nejak, nemas nejake zkusenosti?

    OdpovědětVymazat
  5. Já vždycky nad Guerlain stojanem vzdychnu, protože jejich barevná škála diskriminuje pleť barvy tvarohu jako mám já. Mimochodem teď nedám dopustit na BRTC jasmínový BB krém. Ale klidně to na sebe prásknu, na cestě je NARS Sheer Matt v odstínu Sibiř (protože hádejte co? do ČR navezli jen druhý největlejší Mont Blanc).

    OdpovědětVymazat
  6. aj ja som bledula a mne sedi clarins skin illusion, ivory, uplne pre mna robeny odtien. a makeup je veelice dobry, spravi krasnu jemne rozziarenu plet, taku oddychnutu,ovela lepsi ako lancome teint miracle, ze aura zvnutra, neviem, kot v lancome take kraviny vymysla.
    ale zas ja mam plet ok, kto ma vyrazky a fliacky, tak ruky prec, lebo kryje slabsie, aj ekd da sa vrstvit.
    mam zalusk aj na novy chanel perfection lumiere.
    inak ja som tento aqua mala, neskutocne som sa leskla a zoxidoval na mne,tiez po anglicky nenapadne zmizol po par hodkach, aj iny od guerlainu, tie slavne meteority okrem vone tiez nic moc, tak ja tuto znacku uz neriesim.
    PS

    OdpovědětVymazat
  7. plumfoolery: diorskin nude jsem zkusila ve vzorku, přišel mi, že moc nekryje, moc dlouho na mně nevydržel a tak nějak mě moc neoslovil... krom toho se to musí protřepat, než se aplikuje, takže za mě určitě ne.

    day: tak makeup od nars bych taky chtěla a klidně na sebe napráskám, že ti naprosto zeleně závidím... asi budu muset konečně dojít někde do té sephory a vyzkoušet.

    ps: jééé po takové reklamě bych taky chtěla mít clarins skin illusion, asi ho půjdu někam do parfumérie okouknout.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...