pondělí 24. října 2011

Kosmetické zásady

Máte nějaké kosmetické zásady? Zjistila jsem, že asi nemám. Nebo alespoň ne takové jako má Bellatrix. Jsem prostě slaboch, povrchní osoba a lempl. Ovšem výzvu přijímám:

  1. Hromadím doma kosmetiku všeho druhu. Skladuji neotevřená balení v chladu a suchu své šatny. Snažím se mít neotevřené a uložené přípravky pro obličej, ovšem v šampónech, sprchových gelech a podobně se neomezuji. (To bude asi tím, že zrovna tyto mi jsou celkem ukradené.)
  2. Nikdy nic nevyhazuji ani nedaruji, všechno si syslím pro sebe... Když mi někdo něco dá zadarmo, tak po tom sáhnu, nejsem přece blbá, ne...
  3. Datum spotřeby sice registruji, ale tak nějak si kvůli tomu hlavu nelámu. Spoléhám se spíše na změnu stavu, konzistence, vůně, barvy nebo výkonu dané kosmetiky.
  4. Čistota ano, ale řekněme s Mírou.
  5. Čtu si složení všeho, kosmetiky, jídla, nad příbalovým letáčkem nějakého léku jsem schopná strávit velmi příjemné odpoledne. Ovšem z daných informací nevyvozuji žádné závěry.
  6. Tak na šestce se naprosto shoduji s Bellatrix, prostě to je svatá pravda: Méně je více. Jsem minimalistka, možná jste si už všimli.
  7. Když mám špatnou pleť bez výčitek to zakryji makeupem, stippling štětcem a korektorem, však od toho tu tyto vynálezy taky jsou. Jo špatné nehty a vlasy... tak to se mě netýká. (Ale gelové nehty bych si asi nikdy nedala.)
  8. Mám období kvality, ale i celkem četná období kvantity.
  9. Jsem impulzivní nákupčí, když něco vidím, občas to prostě musím mít. Nakupuji spoustu blbostí, ale většinou jsem líná to používat. A jsme znova u bodu jedna... hromadím doma kosmetiku všeho druhu.
  10. Zběsile střídám výrobky, nikdy si nekupuji něco, co jsem už zkoušela. Nebo někdy něco takového koupím, ale většinou toho lituji.
  11. Taky využívám potraviny a jiné jako kosmetiku... Ale pak mi je líto té nakoupené  kosmetiky, co mám doma.
  12. Nikdy si nedělám alergický test. Však na něco se umřít musí.
  13. Klidně vyjdu ven nenamalovaná a neučesaná, ovšem vědomě si volím variantu opačnou. Maluji se pro sebe, protože mě baví ta samotná činnost, nechápu to jako ztrátu času, ale jako svůj koníček, kterému velmi ráda ten čas a jiné obětuji. Krom toho mám období, kdy se maluji. A pak zase období, kdy se nemaluji. Tak ono se to tak nějak v tom vesmíru srovná.
  14. Co může být zajímavějšího a důležitějšího než kosmetika? No tak jo, možná by se pár věcí našlo...

Suďte mě, jak chcete, a nebo si ty zásady taky sepište.

8 komentářů:

  1. Tak s tvými zásadami se shodouju mnohem víc než s těmi Bellatrix :-D

    OdpovědětVymazat
  2. tvoje zasady su take ze popieranie zasad a to sa mi paci :) prijemne citanie!

    OdpovědětVymazat
  3. Opäť si ma pobavila:) Inak okrem 3. sa zhodujem s Bellatrix. Pri bode 3 sa spolieham na svoj dokonalý čuch:)
    Myslím, že si tu niekoľkokrát spomínala značku Physicians Formula. V novinkách ju má iHerb:)
    http://www.iherb.com/Physician-s-Formula-Inc

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. tvoje odpovede mi boli rozhodne blizsie ako u Bellatrix, kozmetika pre mna nie je len ucelova vec, uzivam si ju ako samotnu, preto si myslim, ze skusat, hromadit, testovat sa oplati :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  5. k 7. jasne, ze to tak spravim aj ja (aj ked stippling brush nemam), ale skratka sa snazim starat sa o plet, tak aby na tom bola co najlepsie. ten bod som myslela skor ako pristup - riesit problem a nie len sa ubezpecit, aby ho nikto nevidel.

    a 10. vazne? fakt si nenasla nic take o com si si povedala, tak tento vyrobok je uplne skvely a odteraz si ho budem kupovat vzdy ked sa minie?

    a 13. taktiez sa malujem. len som skor narazala na zeny, co by za nic na svete nevysli vysypat smeti bez kompletneho, takmer vecerneho make-upu

    inak, dobry clanok, som rada ze niekto reagoval :)

    OdpovědětVymazat
  6. Garnier má BB Cream, ale sem ho asi nedováží. Nezkoušela jste ho některá?
    http://www.feelunique.com/p/Garnier-Miracle-Skin-Perfector-Daily-All-In-One-B-B-Cream-Light-50ml
    Skvělý článek, jsem na tom obdobně. Líbí se mi to nevyvozování závěrů.:-)
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  7. viennettka: tak to jsem ráda.

    monica in essence: až teď jsem si uvědomila... že já vlastně ta pravidla tak nějak ignoruji všechna a všude.

    lenka: tak to je skvělá zpráva, zatím toho tam teda není moc, ale já si počkám.

    nikavero: jj, hromadění a syslení je nejlepší koníček.

    bellatrix: ad 10 vážně, žiji podle hesla: kosmetiky je na světě spousta a času je tak málo...

    rejčka: garnier bb jsem nezkoušela, nedávno jsem se taky dozvěděla, že bb má i clinique a estee lauder, tak jsem zvědavá, kdy to dojde k nám...

    OdpovědětVymazat
  8. Docela se s tým ztotožnuji, až na to čtení příbalových letáků, to radši nedělám...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...