sobota 8. října 2011

MT: Jak se ne /namalovat

UPOZORNĚNÍ: toto je okopírovaný článek. A to přímo odsud.

No dobře, okopírovaný je možná silné slovo. Spíše je to inspirovaný článek. Protože ta původní verze mě vedla k menšímu zamyšlení... Já netvrdím, že to, co PlumFoolery píše, není pravdivé, ale je realizace a realizace. A vůbec neříkejme tomu kopírovaný článek, říkejme tomu reflexe. A tak se přiznávám:
  • Mám slabost pro mrtvolné odstíny zombie rtěnek. Kdysi dávno jsem si vesele patlala takový ten bílý balzám na rty s vysokým UVA a UVB, no přesně ten... takový ten horský. A připadala jsem si neskutečně světácky. No dobře, objevila jsem pak i další barevné varianty rtů, ale mrtvolná bílá u mě pořád vede před neutrální nenápadnou růžovou, kterou bych si já osobně na rty asi nikdy nedala. To si raději namažu pusu balzámem než kupovat rtěnku v takovém tom provařeném odstínu MLBB /MVRAL (My Lips But Better /Moje Vlastní Rty Ale Lépe).
  • Mám slabost pro světlé makeupy. Jako jo, na tom pravidlu s přirozeným odstínem něco je, ale prostě nemůžu si někdy pomoct. Světlý makeup vypadá tak dobře s výraznou rtěnku. A hlavně v zimě. A taky: bílá pleť značí už od pradávna aristokratický původ a houby co na práci. No a kdo by nechtěl vypadat, že je za vodou?
  • Slepené řasy jsou dokonce trendovým líčením, který se mi líbí. Nedělám to moc často, protože je to celkem náročné na realizaci, ale když už si tu práci dám, tak výsledek se mi většinou líbí moc.
  • Ráda nosím výraznou tvářenku, protože prostě proto. Když už si těch tvářenek tolik kupuji, přece si jí nebudu dávat jen maličko, ne.


No... klidně se mi nedívejte do očí, až mě potkáte, a potajmu si na mě ukazujte. Je mi to jedno. Makeup totiž není pouze o pravidlech, makeup je zpestření mého dne a je to hra s barvou, texturou a celkovým vzhledem. Je to povrchní zábava a plytké lehkovážné povyražení. Je to o náladě a o tom malém okamžiku, kdy jsem najednou se sebou před zrcadlem naprosto spokojená. A pokud přitom poruším nějaké to přikázání, tak mi to žíly opravdu nerve.

A co Vy? Nosily byste spider lashes?


24 komentářů:

  1. Povedený článek!
    Souhlasím s make upem. Celkově bílou plět fakt můžu, dřív se mi líbila hodně opálená, ale nevím proč, najednou obdivuju bílé dámy.
    A ty slepené řasy... Nn, to fakt ne :-/

    OdpovědětVymazat
  2. jé, konečně někdo, kdo má stejnou slabost co se hodně světlých make-upů týče :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že jak v makeupu, tak v módě mi přijdou nějaká pravidla tak nějak navíc a ještě k tomu se co chvíle mění. Kdo to bere moc vážně, tak mi přijde spíš směšný než světácký (tím vůbec nemyslím Plum, jejíž blog mi je moc sympatický, článek jsem četla a moc dobře chápu, jak to myslela, taky občas nevěřím vlastním očím :-) ). Ale vždycky mi přijde trochu líto, když vidím, že se někdo namísto přikrášlí. A to není o odstínu makeupu nebo rtěnky, ale tak nějak o celkovém estetickém cítění a ne/umětelství. Jsou lidé, kterým můžete dát všechny ty krásné věci, které vyhodil Chanel teď na jaře a na podzim a oni v tom budou vypadat jako ruská kurvy, co se líčila potmě.
    Tobě to moc sluší, i ty slepený řasy :-) Já bych je nenosila, i normální řasenku nosím málo a když už, tak takovou, které ty řasy prakticky jen učeše :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem napsat, že mi přijde líto, když se někdo zohyzdí namísto přikrášlí :-) To je tak, když děláte víc věcí naráz, já na to moc nadaná nejsem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ráda výrazné řasy, vůbec mi nevadí silný nános řasenky, ale řasy musí zůstat neslepené - takže to na tvé fotce není nic pro mě. Ani v mrtvolných rtech se s tebou bohužel neshodnu - nude ano, ale přirozená, nic bílého. Se světlým makeupem souhlasím, vzhledem k tomu, že jsem bledule, tak ani nemám jinou možnost, pokud nechci spadnout do té opačné kategorie oranžového obličeje. Tvářenkou též nešetřím od té doby, co ji umím používat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. anonymní: suzie: jj, světlé makeupy jsou super.
    rena: řasenku taky normálně moc nenosím. a právě proto se mi slepený řasy asi líbí, je to naprosto dokonalý rozdíl v pohledu: moje přirozené řasy x řasy se čtyřmi vrstvami řasenky a ještě poslepované... ale souhlas, že je to hodně o vkusu a tom vědět, co si ještě můžu dovolit. jinak dneska jsem v intersparu platila u pokladní, která měla zářivé modré stíny přes celé víčko až k řasám a zhruba půl centimetru orámované oko i zespodu, tak takto asi ne..

    OdpovědětVymazat
  7. viennettka: jo tak oranžový obličej je moje noční můra, to asi nesluší nikomu. mě zase nějak nedochází smysl té nude, přirozené rtěnky, takže v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  8. tešila som sa, že tu bude práve strašne tmavý makeup :) možno inokedy... spider lashes ma dostali- že vraj už sú na to aj špeciálne riasenky...bleeeee. NIKDY!

    OdpovědětVymazat
  9. tie zlepene riasy sa mi ani trochu nepacia. a navyse - uplne stracaju svoju prirodzenu funkciu a teda zabranit aby ti nieco spadlo do oka

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju za článek, já s Tebou souhlasím a i ty řasy bych nosila, kdyby mi je ale někdo udělal, protože patlat se s tím sama by mě nebavilo, ale kdo ví, třeba se k tomu taky někdy dopracuju. Můj makeup se mění podle nálady, takže jednou se mi to líbí a podruhý se mi to zdá příšerný.

    OdpovědětVymazat
  11. já se článkem z druhého blogu vcelku souhlasím, ale prostě výrazné tvářenky se mi líbí..sama si to udělat neumím, ale slečny (hlavně brunetky) co si udělají líčka výraznou tvářenkou, obdivuji :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Ty řasy jsou už moc. A světlý rty mě taky moc neberou, buď přirozený nebo výrazně barevný. Ale světlý make-up a výrazný tvářenky se mi líbí.
    Jinak jak sis ty řasy vůbec takhle slepla?

    OdpovědětVymazat
  13. Z toho se mně líbí jen světlé make-upy a výrazné tvářenky, ale to není důležité. Věřím, že záleží jen na tom, co se líbí nositelce /nenapadá mě lepší výraz/ a kritizovat někoho kvůli vzhledu je vrchol hrubosti. Neuznávám slovo sluší - představu, že o tom, co na někom vypadá dobře, může rozhodovat někdo jiný. Pravidla jsou pro ovce.

    OdpovědětVymazat
  14. Mas pravdu ze není realizace jako realizace, já v tom článku kritizuji Amy winehouse linky a v dnešním postu je mám....ale doufám ze z toho článku nevyplývá, ze nejsou pekne silné linky nebo světla plet, jen se to musí umět udělat a zanést do celkového makeupu... Jediny na čem se neškodná jsou asi ty slepene rasy, to se mi nelíbí ani od světových makeup artists:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty řasy ne-e!!! :-( Mám chut je pořádně rozčesat.

    OdpovědětVymazat
  16. *neshodnem...ne neškodná. Ten telefon píse co chce:D

    OdpovědětVymazat
  17. Ne ... prostě mi příjde, že rty nemůžou být zákonitě světlejší než Tvoje pleť. Příjde mi to nepřirozené a nepotkala jsem nikoho, na kom se mi to líbí. Za to třeba nude, to sluší zase jen někomu ... Nesluší to každému. Takže to už je o tom, že lidi to spíš nevidí a myslí si, jak v tom nejsou sexy :)
    Ale slepené řasy? Prostě mi to příjde, jak když někdo neumí nanéest řasenku, než že by to mělo být naschvál ... bohužel ...
    Výrazná tvářenka proč ne, když se umí nanést (resp. když si ji dotyčná nenanese komplet na celé tváře od shora dolů :)

    Asi to bude o vkusu no ... V tom je hezkost světa, ta rozmanitost :)

    OdpovědětVymazat
  18. tak spider lashes ne... píšu si do deníčku.

    nina: tak na tmavý makeup mě moc neužije.
    bellatrix: to je pravda, spíš ti takové řasy do oka upustí zbytky řasenky.
    mína: to jo, s těma řasama byla celkem piplačka.
    jája: jj, tvářenky rulez.
    anonymní: pinzetou a čtyřmi vrstvami řasenky.
    marion: taky si myslím, že pokud se v tom kterém makeup nositelka cítí dobře, tak vůbec nezáleží, co si o tom myslí okolí.
    plumfoolery: však jo, já si tento článek spíš sepsala jen jako můj názor na věc...
    anonymní: to byl tak slepený, že rozčesat... bys to už asi nerozčesala.
    maltynka: ano je to o vkusu. a taky: já si myslím, že účelem makeupu je zvýšit sebevědomí a pocit nositelky. a pokud se někdo cítí dobře v zombie rtěnce a silných linkách, tak podle mě není odsuzování a kritika na místě.

    jo a článek od plumfoolery považuji samozřejmě za dobře osvětový a ilustrační, co už může (ale ovšem nemusí vždy) být nevkusné.

    OdpovědětVymazat
  19. Poprvé co se mi mt nelíbí, škoda... :-(

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám slabost pro bezchybnou bílou pleť (což samozřejmě nemám) a výrazné rtěnky. Ty slepené řasy se mi taky docela líbí, ale přiznám se, že fanda těch bledých rtěnek moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  21. anonymní: to nevadí.
    sonidlo: jo bezchybná bílá pleť... kdo by nechtěl?

    OdpovědětVymazat
  22. Ty řasy jsou hodně ošklivé :/ Světlý make-up ale docela schvaluju, lepší než uměle vysolárkované, samoopálené, oranžovým make-upem a bronzerem vytuněné slečny :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak já jiný, než trochu ušmudlaně bílý MU nosit nemůžu, že :D Líbí se mi zlatá linka...úplně jsem se nad tím zasekla!
    Výraznou tvářenku ano, slepené řasy moc ne (ale nevím, jak vypadají ty moje :D), rtěnky v podstatě nenosím.

    OdpovědětVymazat
  24. To se světlým make-upem zcela chápu, protože sama v létě když se opálím vypadám jako debil :D Ale co člověk nadělá...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...