sobota 15. října 2011

MT: modrá je dobrá

Já mám modrou na očích ráda. Jako jo, některé odstíny jsou velmi osmdesátkové, jako jo, provedení může být kýčovité, jako jo, modrá nemusí být šálek každého čaje. Ale i tak... já se řadím do týmu Modrá je dobrá. Dřív jsem modrou moc nenosila, protože jsem prostě byla mladé pako, které nedokáže ocenit dobrou barvu. S věkem mi ovšem zraje vkus a šediví oči a modrá linka mi ty oči zase namodří. Ovšem taky mi tmavnou kruhy pod očima, takže mám pro Vás jedno poučení. Když už se vezete v modré, nikdy si ji nedávejte na spodní linku, protože ta modrá se tak jako domluví s těmi tmavými kruhy a z této nevyžádané spolupráce vzejde jednolitá unavená modrá tmavá plocha pod každým okem... Nic moc, po čem by estetické oko náhodného kolemjdoucího prahlo. Možná s nějakou světlejší modrou by se to lajsnout dalo, ale já to riskovat nebudu.


Tak... a já jsem to takto na modro nosila celý týden. Nebo tak nějak, čárky jsem si nedělala. Víte, to bylo tak. Ráno jsem vstala, namalovala se, někdy dopoledne nebo jak byl čas jsem se vyfotila, večer jsem nahrála fotky do počítače a najednou koukám jak brko z husy... ta modrá vůbec není modrá. Nejspíš v závislosti na různých světelných podmínkách a úhlu pohledu kamery jsem večer měla v počítači stovky fotek s šedou, tmavě šedou, fialovou nebo takovou trošku do zelena linkou. Nechápu. A tak jsem hrdě naklusala s modrou linkou i další den a vůbec mi to nevadilo. Prostě modrá je dobrá.

Někde u Prahy na D1, jak je odbočka na Plzeň a na Říčany a tak, je snad opravna automobilů DAX (no možná to je obchod, ono těžko říct z autobusu). A na plotě je pověšená reklama: Za každou větší opravu ofukovací pistole zdarma. Hrozně mě to znervózňuje, protože nevím, co je ofukovací pistole, a taky nevím, jak velká je větší oprava. Jsem z toho lehce na prášky a ani nemám možnost to nikde zjistit. A vlastně ani nevím, jestli je to určené pro osobní auta nebo pro kamioňáky...

Proč jste mi zatím nikdo neřekl, jak neskutečnou tyto krémové linky od essence NATvenTURista mají výdrž? Dostalo mě to do takového menšího tranzu a vezu se v tom okouzlení celý týden. Pokud na ně někde ještě narazíte, kupujte, neprohloupíte. Já mám už doma obě dvě barvy.

Jak je možné, že když si do kabelky dám klíče, peněženku (a já mám opravdu malou peněženku), platební kartu, DM kartičku, diář a nějakou tu náhradní rtěnku, tak ta kabelka váží asi patnáct kilo a mě pak bolí ruka celý den?

Do konce roku se budeme stěhovat. Už teď jsem vyhlásila nouzový režim... a v bytě se nám na různých místech hromadí různé haraburdí, které hodlám vyházet, až ten den D nastane. Proč se s tím teď dva měsíce uklízet, že ano...

A tento článek mě opravdu pobavil. Hlavně následujte link až na Engrish, protože se opravdu nudit nebudete.

11 komentářů:

  1. Ta modrá Ti sekne!!
    My se s manželem stěhovali před rokem, ale už naštěstí do našeho...
    Stěhování je fakt šílený, tak Vám přeji ať to zvládnete co v největší pohodě.

    OdpovědětVymazat
  2. Kombinace horní modré a hnědě spodní linky se mi nelíbí...make up pěkný, rty krásná barva..ale za mě to ta hnědá zabila. N.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně! Akorát nechápu, jak můžeš tak hezky namalovat tu linku? Jak ses to učila? :D

    OdpovědětVymazat
  4. noogeta: děkuji moc.
    naďa-karin: zvláštní a mě se právě hnědá s modrou líbí... a moc.
    anonymní: to chce prostě trénovat a trénovat. a ještě jednou trénovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za odkaz na můj blog, jsem ráda, že článek pobavil~ A že si můžu díky sledování přístupů naoplátku trochu počíst a zastalkovat tady :)

    OdpovědětVymazat
  6. Palec nahoru, povedené!
    V.

    OdpovědětVymazat
  7. jaj tak toto sa mi veľmi páči ... kombinácia modrej a hnedej som prišla na chuť ... a ten uhladený cop mohol vyzerať sakra dobre, nabudúce foto, prosím :-) s.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. já oční stíny nepoužívám. ale moc se mi líbí kouřové :) modrá také nevypadá špatně, ale ke mě jsou moc výrazné :)
    PS: mám blog asi měsíc, byla bych ráda, kdyby ses podívala a kdyby se ti zalíbil, tak se třeba stala čtenářem :) http://lildollie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. lil dollie: děkuji za pozvání, jen mám trošku jiné zájmy.
    anonymní s.: tak to asi neslíbím, neumí vyfotit své vlastní vlasy.
    anonymní v.: děkuji.
    ely: vůbec není zač.

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se to líbí! Není nás v modrém klubu moc, ale myslím, že brzy se budou řady rozšiřovat ;o)
    U stěhování přeji pevné nervy...já to nesnáším :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...