pondělí 17. října 2011

Oblečení, móda, trendy...

Občas se někdo v komentářích zeptá, jak to mám s oblečením. Aby v tom bylo jednou provždy jasno, tak Vám tady otevřu své skříně a pěkně si to vyjasníme. Taky Vám ukážu svůj jediný, první a poslední, velmi nekvalitně nafocený OOTD a doufám, že tím to budeme mít odbyto, a můžeme se zase věnovat kosmetice. Takže, jak to mám s oblečením?

Jako jo, uznávám, že oblékat se musím. Nahá venku chodit nebudu, asi by se na mě v Albertovi u pokladny divně koukali... nehledě na to, že by mi byla trošku zima. Taky se (troufale si troufám říct) umím obléct s vkusem, originalitou, vhodně pro danou příležitost, uměřeně svému věku a na českých ulicích pravděpodobně hned tak nezapadnu. Ale že bych z toho dělala událost dne, podívejte, jak jsem se oblékla... tak to asi ne. Vlastně tak na okraj můžu říct, že moc nechápu módní blogy... a taky nechápu, jak je možné, že nekvalitní blog plný "módních" fotek má desetkát větší návštěvnost než jakýkoliv jiný blog o kosmetice. Opravdu se lidi o sebe tak málo starají a tak moc oblékají?

Pokusila jsem se napsat desatero mého stylu.
  1. Džíny nejsou univerzální oděv.
  2. Tenisky nejsou univerzální obuv.
  3. Móda není důležitá, trendy pomíjí, osobní styl se vyvíjí.
  4. Šaty jsou nejlepším přítelem ženy.
  5. Podpatky jsou nejlepších přítelem šatů.
  6. Barvy.
  7. Doplňky. 
  8. Originalita.
  9. Vrstvení.
  10. Hlavně to tak nežer.
Já prostě nejsem džínová, mám džíny doma dvoje, nosím je asi dvakrát do roka. Tenisky nosím, ovšem za jediné přípustné tenisky považuji converse, všechny ostatní jsou vhodné pouze na sport, vycházky do lesa se psem a pěší turistiku. Zbožňuji barvy, asi neexistuje barva, kterou bych si na sebe nevzala. Na druhou stranu nemám ráda moc vzory, nenosím je, protože je nekupuji... v obchodě mě vždycky přitáhne spíš jednobarevnost. (Nechápu všechny ty leopardí, zebří, tygří a jiné vzory.) Šály, šátky, rukavice, pásky, náramky, kabelky, boty... a v barvě prosím. Bižuterii a tak moc nenosím, protože ji ztrácím, barevné ponožky považuji za doplněk. Klidně na sebe navleču tři trička a dva svetry, nemám problém. A hlavně to prostě moc neřeším...

Jo a následující jsem na sobě měla na imatrikulaci, takže to tomu odpovídá, černá a šedá, barevně jsem se vyřádila na doplňcích, které jsem ve škole sundala, červená šála, fialové kostičkované sako (vidíte v jednom z dolních rohů), hořčicová kabelka (není vidět). Foceno v převlékacích kabinkách H&M, kam jsem šla s balíčkem ponožek v podzimních barvách a prodavač na mě opravdu divně koukal.


boty... Baťa a mají nejspíš to nejlepší za sebou, mám je asi deset let a podrážka je už opravdu slaboučká a prošlapaná, na dlaždičkách je to cítit.
černé punčochy... netuším.
šaty... přes dawanda.com z Číny, naprosto je zbožňuji, protože v nich můžu dělat Marilyn Monroe, nevýhodou je, že se brutálně mačkají.
černý propínací svetr... F&F.
pásek... Ann Christine
šála... trhy v Polsku
sako... Orsay
kabelka, která není vidět... New Yorker, trošku unáhlená koupě, bojím se, že se mi za půl roku rozpadne, a podle mě byla i dost drahá, pro ovšem hovořila mega velikost, barva a akutní potřeba.

Jinak asi jo, já bych klidně oblečení nakupovala. Ovšem mám ta finanční omezení a pokud si mám vybrat mezi novými šaty a novým krémem na obličej, vždycky si vyberu krém. Protože šaty, boty, kabelky budou v obchodech vždycky, ale pleť mám jenom jednu...

20 komentářů:

  1. Páni, zírám jak Ti sekne!!!
    Fak super.
    No, mě popravdě také mnohem víc baví si číst o kosmetice,blogy s módou mě moc neberou, přijdou mi totiž na jedno ....

    OdpovědětVymazat
  2. A sekne ti to. Desatero je super a u kosmetiky zůstaň. Ne že bych se ráda nedívala co sis vzala na sebe a jak jsi to zkombinovala, ale blogů o kosmetice sleduji málo, málo jich znám a nerada bych o tento dobrý přišla ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. farby nie sú pre mňa, skôr mám rada niečo tlmené, ale inak sa s desatorom stotožňujem. jeansy síce nosím, ale sporadicky, ak práve nie je víchrica alebo hurikán, tak sa radšej nahodím do niečoho elegantného :)

    OdpovědětVymazat
  4. fesanda
    ja obcas niektore blogy o mode prejdem, aby som ich zas na dlhsi cas ignorovala. mna nebavia fotky dievciniek, ktore pokombinuju vsetko dokopy, vytiahnu babkinu bluzku a nazvu to vintage. tiez ma nebavia veci zo sourumov HM a tiez ma nebavia tie strasne kuul a in baby, ktore stale dookola opakuju, ze ich mantra je kombinacia lacnych a znackovych veci...
    skratka pre mna je to klise...
    a pis o kometike, lebo naozaj blogov o kozmetike, ktore pise baba , dovolim si tvrdit v mojej vekovej skupine, je ako safranu.
    PS rifle zboznujem nekriticky, ale v poslednej dobe zasadne tie uuplne tmave, rovne, ziadne obtiahnute dupacky
    PS 2 prichadzam na chut bodu c. 4 a mojim heslom je bod c. 7,9 a 10. najma.
    PS

    OdpovědětVymazat
  5. Děláš si srandu? No ty budeš muset dělat OOTD, protože vypadáš naprosto úžasně!!!
    A líbí se mi tvoje názory...

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně souhlasím, já blogy výhradně o módě, kde se neobjevuje nic jiného, než každodenní fota bábovky v téměř stejných outfitech, a hned celá série, kde jsou všechny cvaky úplně stejné a bez nápadu (max. se liší jen v tom, jak má pokrčenou nožku a odhozené vlásky), také nechápu. A jejich sledovanost už vůbec, já mnohem raději věnuju čas na přečtení něčeho, kde se dozvím nějaké nové informace, kde je vidět, že si majitel dal s články práci. Jako třeba u tebe.

    OdpovědětVymazat
  7. jsi fakt kočka!! ale vždycky jsem si tě představovala s mnohem delšími vlasy, ani nevím proč :-D
    a v desateru s maximálně ztotožňuji s posledními dvěma body!
    džíny mám jed jedny, mám radši nějaký kalhoty, než riflovinu a na barvy moc nejsem, ale na ostatních se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Móda mi je ukradená, takže módní blogy nesleduji. S 10. naprosto souhlasím, nechápu jak někdo může neustále řešit své oblečení, tak i to ostatních.

    OdpovědětVymazat
  9. jojo, Bata už není to co dřív

    OdpovědětVymazat
  10. Taky nechápu proč má blog jedné nejmenované blogerky, která dá fotku a pod to napíše 3 řádky, většinou o tom jak moc byla opilá s kamarádkou, tolik followers... Stokrát radši čtu o kosmetice, ale moda mě taky baví :)

    OdpovědětVymazat
  11. ááá Hani, naprosto skvělej článek..s tvým desaterem souhlasím a moc ti to slušelo...hele, můžeš prásknout svůj věk ??

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, neví někdo jak je to s típ VIP členstvím na Heartsy. když jsem si to koupila, tak jsem dostala Kredit 10$, to je jen teď poprvé nebo ho dostanu každý měsíc?

    OdpovědětVymazat
  13. joo, taky radši čtu kosmetické blogy a na polovinu těch módních se dívám, protože mi dotyční přijdou směšní svým mixem sekáče a HMka na sobě, který nazývají vintage a mě přijdou maximálně jen nevkusní :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty si naozaj elegantné :-) Ja ale skôr preferujem tú nedbalú eleganciu ... Svetríky a voľnejšie tričká, balerínky, trenchcoat ... Páči sa mi všetko, okrem topánok, to nie je môj štýl ... Mám radšej placky do okrúhle špičky ...
    Súhlasím s tvojím desatorom, až na tie šaty, tie moc nemusím. A pripomenula si mi, že si musím kúpiť taky nejaký tenší opasok. Sona

    OdpovědětVymazat
  15. Když si uvědomim, že si matka dvou dětí, mám z tebe depku :-)

    Ale opět super článek, co má ducha....(i když - někdo někde psal, že nemá rád komentáře typu "pěkný článek"...tak kdyžtak sorráč :D :D )

    Já teda několik módních blogů sleduju a baví mě, k oblékání mám taky pozitivní vztah a nákupy hader, to je moje! Ale pokud zrovna potřebuju pleťový krém/čistidlo/balzám na vlasy atd., vždy dám investici do tohoto přednost, protože většinou oblečení nekupuju protože musím (např. že bych jinak v zimě chodila v baloňáku), ale protože chcu, a máš pravdu, hadry počkají, tělo ne :-).
    Ale jinak asi teda do oblečení a doplňků vrazím rozhodně víc, než do kosmetiky, ale to hlavně proto, že za ty roky už mám vytvořenej slušnej arzenál a mám v podstatě vše, co chci a potřebuju a dokupuju jen věci, co dojdou....no a laky na nehty...to je kapitola sama pro sebe, žejo :D :D ale teď jsem si už dlouho žádnej pořádnej nekoupila, ty za pár kaček z drogerky se nepočítaj :)

    OdpovědětVymazat
  16. noogeta, shaki: děkuji.
    nina: to já barvy naopak můžu.
    ps: neboj, já u kosmetiky opravdu zůstanu, toto byla vyjímka.
    anonymní: děkuji, ale mě na tyhle ootd moc není.
    verunka: děkuji. a jinak série fotografií taky moc nechápu.
    anonymní: tak to taky nevím, ale neboj se, ono mi to doroste.
    petra: ale tak zase já to chápu, že někoho móda baví, zase třeba ne každého baví kosmetika až tak jak mě... každý musí mít koníček.
    anonymní: tak tento baťa mi vydržel těch deset let, takže na kvalitu si opravdu nestěžuji.
    iva: sledovanost a komentáře některých blogů raději bez komentáře mého... to je na dlouho.
    snbbibi: hele ale jen pro tebe: 31.
    anonymní o heartsy: nevím, já měla vip jen jednou a pak to raději rušila, protože by mě to stálo moc peněz.
    rendy: přiznám se, že některé blogy taky sleduji se škodolibostí, protože ta dotyčná je neskutečně ošklivá, nevkusná a vyhastrošená.
    sona: přiznám se, že ty boty nejsou ani můj styl moc, ale potřebovala jsem konzervativní boty s malým podpatkem a toto jsou moje jediné takové... a vlastně nejsou až tak špatné, jen tu špičku by mohly mít dokulata.
    dashulka: tak to s těmi komentáři jsem nepsala já, takže moc děkuji za "pěkný článek" komentář.

    OdpovědětVymazat
  17. wau klobuk dole, kedze som sa docitala, ze mas dve zlaticka, tak to mas uzasny vkus, super pises, takze kludne rob z kazdeho rozka troska, lebo si "univerzalna" a mas fajn nazory!

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, ale jen mezi náma, wow..jsi jako holčička ;-)
    snbbibi

    OdpovědětVymazat
  19. Skoro pod všechno bych se mohla podepsat. Sice mám ráda pár blogů o oblečení, nemám ráda módu jako takovou. Věřím na styl a osobitost, ne trendy. I když mně vůbec nevadí, když někdo (vlastní) vzhled bere velmi vážně - pokud je to vedeno potřebou sebevyjádření a vlastní spokojenosti a ne úzkostí z toho, co si myslí ostatní.

    OdpovědětVymazat
  20. Zaprvé, OOTD bys měla dělat častěji, sekne ti to. Zadruhé, líbí se mi bod 3. A zatřetí, já jsem džínová, nemůžu si pomoct, ale sukně a šaty mi moc nesednou, jsem takový trošku chlapecký typ, no prostě na to moc nemám postavu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...