středa 12. října 2011

Péče o nehty a okolí II

Starat se o nehty a okolí je jednoduché (minimálně teoreticky), stačí jen promazat a exfoliovat. O mazací péči jsem už psala, takže dnešní článek bude překvapivě o exfoliaci aneb odstranění nehtové kůžičky. Znám lidi, které toto netrápí, nehtová kůžička jim neroste a stačí jim občas namazat ruce a je to. No ale mě nehtová kůžička roste a ještě k tomu jsem stydlivou majitelkou zlozvyku kousat si záděry. Však podle toho moje nehty taky občas vypadají. Osvědčilo se mi: používat často nůžky a záděry stříhat, v extrémních případech stříhám i samotnou kůžičku. Já vím, že se to nemá, ale pořád vypadá líp jednou za měsíc zastřihnutá kůžička než okousaná záděra.



A taky existují speciální prostředky, které takovou kůžičku pomůžou zkrotit. Většinou fungují na principu kyseliny, lehce vyžerou přebytečné kousky kůže a je to. Prodávají se ve formě různých per, krémů a tak. Já mám v současné době doma dva.

CND Cuticle Eraser
 ... je bílý krém, který se nanese na jednotlivá lůžka, rozetře se, nechá se působit a poté se smyje. Můžete použít nějaký zatlačovač kůžičky nebo jen kartáček a nehty pořádně vydrhnout. CND působí na bázi AHA kyselin, které kůžičku ožerou. Používá se jednou denně a ještě tomu balení musím přiznat, že má naprosto geniální aplikátor, který nanese tak akurátní množství produktu na každý nehet. Krém je lehce kyselinově voňavý, ale není to nic hrozného a já si zvykla.




Mavala Cuticle Remover
 ... vypadá trošku jako lak na nehty. Vevnitř je lehce do bíla zkalená hustá tekutina, která se štětečkem nanese na okolí nehtů, nechá se minutu působit, potom by se měla např. vatovým tamponem setřít a vmasírovat, kůžičku zatlačíte přiloženým dřívkem a ruce si umyjete. Doporučuje se provádět tak jednou až dvakrát týdně, tekutina by se měla dávat na odlakované ruce a nesmí přijít do kontaktu s kovem.




Koupě vodičky od Mavala nebyl moc šťastný kup, přijde mi, že to vůbec nefunguje. A taky mě značně znervózňuje dopodrobna vypsaný pokus použití s dlouhým listem omezujících faktorů. Nehledě na to, že po takovém přesném postupu, člověk čeká, že mu to vyžere půlku prstu i s nehtem... a pak je ještě víc nervózní, když to nedělá vůbec nic. Ale CND je naprosto skvělé, jakmile jsem začala tento krém používat, moje nehty a především nehtová lůžka a přiléhající kůže během několika týdnů zlepšily svůj vhled a stav. Upřímně: takto pěkné nehty jsem snad nikdy neměla. Balení vypadá docela maličké, ale já to svoje první používám už snad přes půl roku a teprve teď to vypadá, že jsem na konci. Rozhodně nákup CND považuji za nejrozumnější investici tohoto roku a až mi dojde, tak určitě koupím znovu.

12 komentářů:

  1. Dík za typ, s kožtičkou mám takisto problémy. Kde sa dá CND Cuticle Eraser najvýhodnejšie objednať?

    OdpovědětVymazat
  2. tak já se tady taky musím sebekriticky přiznat, že kůžičku stříhám, i když se všude píše, že se to nemá,ale proč se to vlastně nemá? já to nechápu, zastřihnu ji čistě, nestřihnu se nikdy, tak v čem je problém? :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja pouzivam nieco podobne, pisala som o tom tu
    http://beautybybellatrix.blogspot.com/2011/09/konecne-ho-mam-instant-cuticle-remover.html

    OdpovědětVymazat
  4. armi: ebay.
    lovelyhair: když se stříhá, tak roste rychleji. ale pro mě je furt lepší zastřihnout, než to nechat přerůst... takže já tě chápu.
    bellatrix: tak ten jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  5. Presne tento článok sa mi akurát hodí, práve uvažujem nad niečím na zmäkčenie nechtovej kožičky takže ďakujem za typ :)

    OdpovědětVymazat
  6. A něco na třepící se nehty by tam nebylo? :)

    OdpovědětVymazat
  7. laura: není zač.
    návštěvnice: nebylo by, protože třepící nehty nemám a vlastně jsem ani nikdy neměla, takže tak.

    OdpovědětVymazat
  8. mavala mám z feelunique.
    cnd jsem kupovala na ebay.

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle se mi dost hodí do krámu, přerůstající -> záděrovitou kůžičku mám taky pořád a ten zlozvyk taktéž. Po CND se určitě kouknu. Dosud jsem to řešila ořezáváním takovou tou vidličkou, ale taky musím pořád, tak co tři dny. Ještě dotaz na CND: lze jej po čase přestat používat úplně a mít stále pěkné ruce nebo se to musí mazat pořád?
    Jinak táta mi na tohle řekl, že stačí tak pravidelně každý den zastrkávat dřívkem. Trpěl tímtéž, aplikoval tak půl roku a teď už má přes 20 let pokoj.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mých nehtů musíš cnd používat pořád, já ten svůj asi už půl roku nemám, používám tu mavalu a mám nehty o něco horší (tedy já je mám tak všeobecně strašné). když použiji mavalu, tak to dva dny jde a pak je to zase hnusný. jinak taky musím ořezávat nebo stříhat... a stejně mi přijde, že v poslední době to stojí dost za houby.

      jo tak toto byl hodně zmatený komentář.

      Vymazat
    2. :-D

      Myslím, že se v tom vyznám. Až budu mít přebytečný peníze, tak ten krémík zkusím. Jen mě štve, že na Modeláži to prodávaj jen profíkům. eBay je ok, ale někdy mě nebaví na věci čekat...
      Dík!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...