úterý 18. října 2011

Přírodní kosmetika - rtěnky: The All Natural Face


Tyto rtěnky jsou takové... jako jak bych to řekla... nějak tak zase... nic moc. Stojí 8 dolarů, což je staví lehce do vyšší a dražší části indies spektra produktů na rty. Balené jsou v černo-stříbrné, což není až tak špatné, vlastně obal se mi celkem líbí. Na dně rtěnky je nálepka s odstínem a logem, není to žádná grafická extáze, ale tak to jsem už snad říkala, že se mi ty obaly od TANF moc nelíbí.



Pigmentace je celkem malá, aby se dosáhlo nějaké rozumné barvy bude to chtít namazat alespoň dvakrát. Navíc nanést barvu je jak úkol v pekle od Satana, vůbec nedokážu vykouzlit rovnoměrné pokrytí a moje vlastní pigmentace prosvítá sem a tam, šup a sem nánosem rtěnky. Chce to prostě makat a kvalitně kreslit, prostě opruz. Hmota rtěnek je taková lehce pomačkaná, nevypadá to moc pěkně. A navíc jedna ta rtěnka mi domů dorazila zlomená, tak si to přeberme. Když už nic, rtěnky jsou alespoň krémové a nevysušují rty. Neoznačila bych je sice za megavýživné, ale jde to.




Nude je mrtvolný, korektorový odstín. Já vím, já vím... už několikrát jsem se tady vyznala z lásky k takovým odstínům, ale toto je moc i pro mě. A navíc ta konzistence... je taková tekutá, což zní trošku divně, tak to raději popíšu jako tekutě-krémová. V tubě je naopak celkem tuhá, takže při nanášení se na rty dostane jen trošililinka, která pokryje rty opravdu hodně špatně, spíš to vypadá jako práce prvňáčka s vodovkami. Toto je asi zmatený odstavec, tak to upřesním... raději to nekupujte.




Sweet Heart Pink má velké tendence být žhavou růžovou, takovou tou signální a do davu křičící. Ovšem kazí to špatná pigmentace, musí se nanášet tak třikrát, aby byla barva vidět. A i pak je ten odstín hodně mírný. A taky mě mrzí, že rtěnka má takový jakoby něco-trošku-metalový-mnohem-více-perleťový odlesk, který se mi vůbec nelíbí.




Mimo to výdrž rtěnek opravdu není rekordní, postupem nošení také zalézají do koutků a do vrásek. Víte co, prostě tyhle rtěnky nestojí vůbec za nic... a už vůbec ne za osm dolarů. A já si už určitě žádnou nekoupím. Na jednu stranu je to pravda, na druhou stranu je to pravda krutá, protože já mám TANF opravdu ráda...

13 komentářů:

  1. uf, ten mŕtvolný je "too much".. ani neviem ako by som to popísala v mojom rodnom jazyku- proste sa mi nepáči. tá ružová by bola fajn, keby aj na pery chytala tak, ako na ruke :-/

    OdpovědětVymazat
  2. veru dost o nicom, ta druha by bola celkom pekna, ale vidno, ako sa nenanasa rovnomerne, to je dost o nicom, za 8 dolarov...

    OdpovědětVymazat
  3. Promiň zapomněla sem ti odpovědět na koment. Ptala ses mě na EDM:) Nezasílají a pravděpodobně ani nebudou, ale je možné sehnat na netu vzorky, ale jen make-upů, zbytek jen ve velkém balení. Stránku už ti neřeknu, ale kdo hledá najde:D Našla sem jich tehdy víc a nebo občas ebay. Jo a ještě je tu možnost domluvit se třeba s nějakou bloggerkou na SVK;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten nude fakt vypadá jak korektor. U té růžové - nepomohlo by ji trošku nahřát? Na nekreslící tužka na oči, to funguje, aspoˇdle jakéhosi blogu

    OdpovědětVymazat
  5. nina: tak toto se ani mě nelíbí. vůbec nechápu, na co myslí ten, kdo takovou rtěnku vyrobil.
    heidi: za osm dolarů určitě ne...
    l.a.n.y: to nevadí, já jsem taky zapomněla, že jsem se na něco ptala. já zas na tom edm tak nelpím, taky už jsem na stránky, co zasílají i do čech několikrát narazila. jen mě to překvapilo, že máš tolik moc vzorečků.
    petra: možná by pomohlo zahřát. ale ta růžová byla zlomená, takže jsem ji slepovala a raději skladuji v ledničce, aby se zase nerozpadla. a on vlastně i ten odstín zas až tak moc za to nestojí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, chci se zeptat mimo zápis. Zdá se mi to, nebo má Alverde nové věci v dekorativce? Dlouho jsem se tam nedívala, až dnes jsem objevila trojbarevný korektor, koupila si korector "creme to powder concealer", protože se mi prostě líbil jak je maličký, pak mají tři korektory sypké minerální v malých krabičkách, zelený, bílý a žlutý, každý je na něco jiného a další věci. Jsou to novinky, nevíš náhodou?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  7. Jakým způsobem zničit tvou lásku k mrtvolným odstínům? ;) Né, ale takové polomrtvolné s frosty efektem by se mi na tobě líbily :)

    OdpovědětVymazat
  8. rejčka: tak teď nevím. u nás v dm mají ty stojany celkem solidně vybrakované, všechno je opatlané a ošahané, takže já alverde dekorativní kosmetiku celkem úspěšně ignoruji... ale myslím, že to budou novinky. minimálně v čr.

    sonidlo: asi nijak. ale ono to časem asi přejde. jinak já bych tento mrtvolný klidně i nosila, ale je to fakt mrcha při aplikaci a na to nervy nemám.

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj:)
    chcem sa ťa opýtať, či náhodou nevieš ako TANF vyplňujú papiere:) či píšu gift alebo budem platiť dph? Ak by si to náhodou vedela bola by som vďačná za info :) ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, určitě vyplńují nižší částku (možná těch $10 nebo $12) a možná i zatrhávají gift. nejsem si až tak jistá, škoda, že ses nezaptala o dva dny dřív, to jsem dostala balíček, ale teď už je v popelnici... ale myslím, že nižší částku dávají vždycky.

      Vymazat
    2. Výborne:) ďakujem veľmi pekne. silne presilne si ma potešila:)
      PS: neviem, či som ti to už písala, ale tvoj blog je strašne silne návykový;) ministerstvo zdravotníctva by naň malo dať varovanie:D

      Vymazat
    3. tak já si někam vystavím ceduli, že ministerstvo varuje, ale utrácení za kosmetiku škodí peněžence... nebo tak něco.

      teď jen doufám, že ti to tanf přijde v pořádku bez dph, tak jak chodí mně...

      Vymazat
    4. :) dnes prišlo a naozaj písané na menej :) ďakujem pekne za uistenie;)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...