úterý 11. října 2011

Přírodní kosmetika - rtěnky: Silk Naturals

Rtěnky ze Silk Naturals vlastním už celkem dlouho, asi rok, a moc jsem je nepoužívala. Důvody jsem měla, jedna z nich měla takový divný odstín a ta druhá měla takovou divnou konzistenci, se kterou se mi špatně pracovalo... Ale jak to tak vypadá, iracionální předsudky jsem překonala... Dokonce až tak, že jsem si právě objednala z limitované edice podzimních odstínů...



U Silk Naturals mají několik forem rtěnek a podle těch dvou kousků, co mám doma, usuzuji, že každá ta varianta bude jiná, ale přesto nepřekonatelně skvělá.

Silk Naturals Organic Vegan Lip Stick - XXX ultra nude matte




Korektorový odstín, spíše tmavší. Nejdřív jsem si myslela... naprosto nepoužitelný odstín. Kupovala jsem, protože jsem toužila po rtěnce, která dokáže stáhnout můj vlastní pigment rtů a nahradit ho neutrální barvou pokožky. Pak jsem byla zklamaná, protože tento odstín je o dost tmavší než moje pokožka, takže cíl nesplněn. Co mě ovšem nakonec dostalo, byla konzistence rtěnky. Je neuvěřitelně krémová. Nanáší se jak sen a úžasně vyživuje rty. Nedávno jsem tuto rtěnku vyhrabala z mých kosmetických pokladů a po použití mě překvapila další věc... výdrž je víc než solidní. Pokud vezmeme v úvahu tu krémovost, tak se nebojím výdrž označit za nadprůměrnou. Ale ten odstín nanesený přímo na rty pořád nebyl ten můj pravý šálek čaje. A pak jsem udělala objev roku: xxx utra nude matte organic vegan lip stick od Silk Naturals vypadá naprosto úžasně pokud se nanese na rty a poté lehce vklepe prstem. Barva se jakoby spojí s vlastním retním pigmentem a barevně ho stáhne dolů. Výsledkem je neutrální obličej naprosto bez barvy rtů, který tak dá možnost vyniknout líčení ostatních partií...

Silk Naturals Butter Cream - Cassis deep plum




Po prvním vyzkoušení jsem tuto rtěnku zavrhla, protože prostě ta konzistence je úplně strašná. Jako odstín by byl celkem ucházející, tmavší výrazná červená. Ale ta rtěnka byla vyloženě suchá, po přiložení na rty se jakoby přilepila a namazat si s ní pusu bylo opravdu náročné. Ta aplikace taky značně pokulhávala, přetahovala jsem, nebylo to rovnoměrné a vůbec jsem vypadala jak holčička z první třídy, co si poprvé půjčila maminčinu rtěnku. Ale protože ten odstín se mi opravdu líbil, dala jsem cassisu ještě šanci. Nanášení vyžaduje určitou námahu a vynaložený čas. Ovšem pak se Vám odmění dlouhotrvající barvou, rtěnka je spíš takový menší lip stain, barva se vpije do rtů a drží. I přesto rtěnka není vysušující, vlastně musím uznat, že postupně se i pěkně rozmalovala, takže právě teď této rtěnce opravdu nemám, co vytknout.





Tak ještě povím, že se mi strašně líbí balení SN rtěnek, jsou to klasické balzámové tuby, jen prostě užší. Balení vypadá elegantně a sofistikovaně. A tak mě neodolatelně přitahuje barevná paleta nabízených rtěnek u SN, prostě když to povím na rovinu: vybrala bych si a ne jen jednu. Tyto rtěnky si podle mě naprosto zaslouží svou dobrou pověst a vzhledem k tomu, že jedna stojí kolem pěti dolarů, tak prostě nechápu jak to, že jich doma nemám víc...

9 komentářů:

  1. cassis!!!! a som zamilovana :)

    a teraz mi este povedz, ze ako si zdovodnim nakup, ked som len pred par tyzdnami nakupila u willow tree :-D (akoze, suchnem do kosika k tomu superseru, aby sa oplatilo postovne? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakryš...já věděla, že mám nějakou přihodit do košíku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. z.: taky se mi líbí.
    jana šamalík: hele jako důvod se vždycky najde. dobrý je taky: limitovaná edice? však to si za pár měsíců už nekoupím...
    nina: jsou!!!
    dashulka: tak to alespoň víš pro příště.

    OdpovědětVymazat
  4. krásne farby, ten červený je perfektný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta edice by tam měla být nastálo. Aspoň jest-li jsem to dobře pochopila z fóra. (http://host.silknaturals.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=367&start=250 čtvrtý příspěvek). Jinak ta Cassis vypadá úžasně.

    OdpovědětVymazat
  6. anonymní: aha, nevěděla jsem. a to je dobře...

    OdpovědětVymazat
  7. Na nových kolekcích SN se mně nejvíc líbí, že nebývají limitované. Já LE nesnáším.

    Já jsem měla asi 10 lesků a všechny druhy kromě jednoho. Mně připadají všechny skvělé (i když ALG a BL jsou nejlepší), ale spousta lidí mezi nimi vidí velké rozdíly a některé vůbec nepovažují za zvláčňující. Já k nim mám jen jednu výtku a to etikety, nic nevydrží.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...