středa 5. října 2011

Tuhé parfémy - kalíšky

Jsem sice větší fanoušek tuhých parfémů ala balzám na rty v tyčince, ale i tak několik kalíšků doma mám. Největší zásobu mám od Green Mountain Soapworks, od kterých si v žádném případě nic nekupujte, pak mám jeden kousek od Yves Rocher, jeden vzorek od One Hand Washes The Other a jeden skořicový od Summer ScentSation (ten jsem ovšem nevyzkoušela na živo a darovala jsem, takže některých kategorií se nezúčastní).






Design a balení
Summer ScentSation má pro mě opravdu škaredé balení. Obyčejný kalíšek, který se už v poště lehce nakřápl, takže si představte tu kvalitu. Potisk je takový neučesaný.
One Hand Washes The Other je jenom vzorkové balení a já tyto odklápěcí vymoženosti nemám moc ráda.
Green Mountain Soapworks je opravdu krásné, designově čisté plechovky s jednoduchým potiskem. Z druhé strany je i seznam ingrediencí.
Yves Rocher jsem si vlastně kvůli tomu balení koupila. Je to plechovka - kytička, špatně se otvírá, ale mě se líbí.












Konzistence
Summer ScentSation vynechán, nezkoušela jsem.
Yves Rocher má naprosto tuhou konzistenci, špatně se nanáší, vlastně vůbec vůně nejde nabrat. No ale zase má alespoň pěkně růžovou barvu.
One Hand Washes The Other má žlutou barvu, lehce taje a nanáší se snadno.
Green Mountains Soapworks má ohromně příjemnou texturu, rozpouští se jen letmým dotekem a aplikuje se jak sen.












Vůně
Summer ScentSation se mi vůně vůbec nelíbí. Je moc kořeněná, moc skořicová a představovala jsem si ji trošku jinak. No ale na výběr je /bylo asi 17 různých přívůní, tak třeba budete mít lepší myš při výběru.
Yves Rocher voní opravdu pěkně, ale ta vůně je tak slabá. Na těle není skoro vůbec cítit, když k tomu přidáme fakt, že se špatně nanáší, tak to není žádná výhra.
Green Mountain Soapworks jsou možná trošku jednodušší vůně, ale zase lehce nositelné a snadno oblíbitelné.
One Hand Washes The Other se mi líbí v tyčince, takže žádný div, že mám ráda i vzorek v kalíšku.








Výdrž
Summer ScentSation nehodnocen, nezkoušela jsem.
Yves Rocher nevydrží nic, tipuji tak maximálně dvě hodiny.
Green Mountain Soapworks taky s výdrží jsou celkem na štíru, tak maximálně čtyři až pět hodin.
One Hand Washes The Other vydrží hodně v tyčince, takže kelímky na tom nejsou jinak. Jestli ono náhodou v tyčince a kalíšku nebude to samé???








Cena a velikost
One Hand Washes The Other je pouze vzorková velikost a kalíšek byl zdarma k nákupu.
Summer ScentSation stál 3 dolary, velikost jsem se nikde nedočetla, tipuji si 5 gramů.
Yves Rocher má 7 g, ale už si nepamatuji, kolik stál, myslím, že méně než stovku.
Green Mountain Soapworks má 15 ml, odhaduji, že stejně jako YR 7 g, a stál snad $5, už si nepamatuji.


Nakoupíte a výběr
Green Mountain Soapworks zrovna teď podle všeho nemá obchod nikde. A kdybyste ten obchod někde našli, tak si tam nic nekupujte. S velkou pravděpodobností Vám nic nepřijde. (Podle mě to jsou podvodníci a v této kategorii získávají mínus tisíc bodů.)
Yves Rocher tuhé parfémy snad už ani neprodává, já jsem je tedy v žádném obchodě už neviděla. Možná se mýlím.
Summer ScentSation má obchod na Etsy a vypadá to, že tuhé parfémy už nejsou na výběr.
One Hand Washes The Other má svůj vlastní e-shop a obrovský výběr vůní.


A vyhodnocení?
Green Mountain Soapworks  -985 bodů
Summer ScentSation  7 bodů
Yves Rocher  13 bodů
One Hand Washes The Other  16 bodů

Nakupujte, co uznáte za vhodné. Jinak teď ke konci toho článku mi přijde, že je to článek celkem o ničem. Vlastně z toho výběru si můžete nakoupit jenom od OHWTO a jeden z parfémů, o kterém píšu, jsem ani nevyzkoušela. Ale když už jsem se s tím psala a fotila, tak Vám to sem taky naperu, že ano... Klidně mi to nandejte v komentářích a nešetřete mě... RING VOLNÝ 

EDIT PS: A teď jsem si ještě vzpomněla, že mám doma i kalíšek od Sweet Anthem a nějak jsem na něj zapomněla... to bude asi věkem. V hodnocení by se zařadil někam mezi YR a OHWTO.

2 komentáře:

  1. a co sa stalo s tymi Green Mountain Soapworks? :-O Ja by som sa veru tym prekrasnym (profesionalnym) balenim nalakat nechala...

    OdpovědětVymazat
  2. to je na dlouho, nejdřív prodávali na artfire, pak odtama zmizeli po anglicku. pak prodávali na etsy a zase zmizeli a zrušili účet. neodpovídají na dotazy. a teď vlastně už vlastně jim ani není kam psát, protože odevšak zmizeli. jako chápu nemoc v rodině a tak, ale nekomunikovat a neposílat balíčky čtvrt roku nebo jak dlouho, je fakt neseriózní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...