neděle 16. října 2011

Yves Rocher: Fluidní make-up pro bezchybnou pleť, Rosé 200

* produkt zakoupený za mé vlastní peníze v obchodě Yves Rocher.

Tento makeup jsem kupovala opět loni na konci léta. A zase to byl omyl, protože velmi brzy ten odstín na mně byl moc tmavý. Takže něco jsem použila ještě toto léto, ale od října je to na mě zase moc tmavé. A tak než to vyhodím, napíšu si pěknou recenzi, pomyslela jsem si...



Makeup je pumpičkový. Mám ráda pumpičkové makeupy, dávkování je hygienické, přesné a pumpička tak pěkně vypadá. Specifikum tohoto makeupu je, že na jedno zmáčknutí toho vyleze celkem málo. Já jsem si musela pro celý obličej namačkat dvakrát. Makeup je opravdu příjemný, krémový, neleze, kam nemá, vzhledem je lehce rozjasněný. Výdrž sice nic moc, ale zato krásně voní. Tedy mě to voní, možná někdo na to bude mít jiný názor.



Makeup není moc krycí, krytí se nezlepší ani při vrstvení. Spíš bych to označila jako tónovací krém. Ona i ta konzistence tomu nahrává, protože je opravdu krémovitá, musí se pořádně rozetřít. Myslím, že tento makeup bude ideální pro suchou pokožku, nejspíš pro mastnou to nebude nic moc a makeup brzy po oleji odsviští do věčných lovišť.



Ono těžko se vyznat v cenách u YR, ale za původní cenu čtyř stovek ten makeup opravdu nestojí. Ani tři stovky bych za něj nedala, já ho mám z nějaké slevové kuponové akce, myslím, že mě vyšel na něco přes dvě stě. I tak v této cenové relaci existují lepší makeupy v drogérii, konkrétně já jsem tento kupovala jako náhradu za alverde Anti-aging makeup, který stojí jen stovku, ale byl mnohem lepší....

A na závěr recenze v češtině pro srovnání.

6 komentářů:

  1. Já mam suchou pleť a vyhovuje mi zatím nejvíc ze všech makeupů, které jsem kdy měla. Já na něj dělala recenzi tady - http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2011/09/docesna-fluidni-makeup-pro-dokonalou.html a naše recenze se dost liší :D Každému holt vyhovuje něco jiného :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :-)
    Vím, že to zrovna nepatří pod tenhle článek, ale chtěla jsem se tě zeptat... Četla jsem ten tvůj článek o vlasech, kde máš vyfoceno a popsáno mnoho produktů a často je ani nepoužíváš... Nemyslíš, že je stejně nejlepší používat úplně obyč šampon za 30 kaček a hotovo? (Ted jsem znovuobjevila ten velký heřmánkový od Tania) Protože já jsem zkusila lecos, různé šampony a kondicionéry na barvené vlasy, na hnědé, potom taky přírodní, a všechny ty masky a já nevím co, a zdá se mi, že po tom obyčejném šamponů bez masek a kondicionéru mám hezčí vlasy... Co si myslíš ty o používání těch blbostí na vlasy? Děkuju moc za názor. Linda

    OdpovědětVymazat
  3. xplanetkax: kdyby si ten článek dočetla, tak by si zjistila, že jsem tvoji recenzi četla... ale jinak jo, prostě každé vyhovuje něco jiného a jestli máš suchou pleť, tak ti tento makeup asi vyhovuje, protože je opravdu krémový...

    linda: myslím, že důležité je používat šampon, asi jakýkoliv, ať si každý vybere podle preferencí, finančních limitů a tak. já si myji hlavu kdečím, co máme zrovna doma. kondicionér (nebo maska) podle mě není špatné použít alespoň občas. a pokud máš zdravé vlasy, tak podle mě víc netřeba... to mě ovšem vůbec neodrazuje od toho, abych nakupovala další a další a doma mi to pak leželo v koupelně...

    OdpovědětVymazat
  4. lepsie ked vytecie na jedno stlacenie pumpicky malo ako vela. nemusis potom zbytok vyhodit

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná recenze :) už delší dobu na něj koukám, ale pořád nějak nevím..
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/shopping-yves-rocher.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...