pátek 4. listopadu 2011

3x3 za říjen

Přijde mi, že v poslední době se rubriky oblíbených přípravků za měsíce, roční období nebo jiný časový úsek rojí a rojí a až se vyrojí, tak je z toho hejno příspěvků na to samé brdo, které toho moc neřeknou, i když se snaží... No vzhledem k tomu, že téma mého říjnového oblíbencového příspěvku mám vymyšlené asi už dva týdny, tak Vás o to neochudím... tento měsíc, ale jinak ta rubrika to má u mě dost nahnuté. A stejně jsem si s tím pořád pozadu, protože takový génius, jako jsem já, se nějakým přízemním datem nezabývá.

3, které jsem si odnesla z Rossmanna za 5...
... nebo jste si snad mysleli, že jsem si doma nic nenechala?
  1. Catrice Bohemia bronzující pudr jsem okukovala už za plnou cenu, strašně se mi líbil, ale jsem socka lakomá, takže mi ta stovka byla líto... no teď ho mám za pět a nemůžu si stěžovat.
  2. Catrice Bohemia práškové linky modré jsem měla vyhlídnuté, ale odmítla jsem za ně platit plnou cenu. Přišel mi to takový specifický výrobek, takže jsem tak nějak doufala a věřila, že toho ve výprodeji zbude hodně. A taky, že bylo, až na mě vybyla i ta další barva:
  3. Catrice Bohemia práškové linky černé.


    3, které jsem si odnesla z dm...
    ... protože tam naskladnili novou alverde dekorativní kosmetiku:
    1. Korektor mi na ruce přišel strašně příjemný a koupila jsem ho, protože korektory v kalíšku jsem vždycky opomíjela, tak se jim to snažím teď vynahradit.
    2. Krému na nehty jsem taky nedokázala odolat.
    3. Pouzdru bych odolat dokázala, ale pak paní prodavačka byla docela vlezlá a akční, já jsem byla opravdu unavená... a víte, co? Strašně se mi to pouzdro líbí a vlastně jsem zjistila, že jsem ho velmi nutně potřebovala, jen jsem to nevěděla, protože se mi nedávno rozbila peněženka, kterou jsem nahradila jen takovým tím pouzdrem na mince, takže nemám, kde nosit karty platební, bonusové, věrnostní, zdravotní a jiné. Tedy oprava... neměla jsem.

      A 3, které si jen tak nekoupíte...
      ... uvědomila jsem si, že opravdu ráda používám něco, co už si nejspíš nikdy nekoupím, protože ty produkty byly zrušeny. Vlastně to byla celkem náhoda, protože během posledního měsíce se mi všechny tyto tři věci na rty nashromáždily v tašce do školy. Všechny krásně voní, hydratují a až mi dojdou, bude se mi stýskat.
      1. Victoria's Secret Beauty Rush Glossy Shine Stick jsem si koupila, protože jsem někde četla kdysi recenzi, že tyto lesky jsou hodně pigmentované a dlouho vydrží... no nic z toho pravda není, ale moc tak krásně voní... a chutná.
      2. Eyeko Fat Balm jsem si kupovala, protože jsem chtěla tvářenku v tyčince, která jen tak mimochodem půjde použít i na rty. Vlastně doteď jsem to až tak moc nepoužívala, ale nedávno jsem si tím namazala pusu ve škole a po asi třech hodinách koukám, že ta barva pořád drží 100%ně.
      3. Morgan Street Lip Balm je hodně hutný balzám na rty. Na takové nejsem moc zvyklá, spíš se mažu takovými těmi tajícími, které jsou na rtech cítit, protože pak mám pocit, že jsem se namazala. No ale zvykla jsem si a asi jsem se zamilovala...



      ... je to jenom můj problém nebo toto byl opravdu neskutečně nudný článek?

        14 komentářů:

        1. Tyhle články jsou dobrá inspirace - takže pro mě dobrý, pro mojí peněženku ne!:) U tebe jsem žádný nudný článek nečetla!!
          Prosímtě co je to za pouzdro na ty doklady? To mají v DM? To by se mi moc hodilo...
          Po tom balzámu na nehty od Alverde jsem pokukovala, ale zatím jsem mu odolala - uděláš na něj pak recenzi?
          Jana

          OdpovědětVymazat
        2. Catrice úžasný, mám něco málo odzkoušeno a Alverde jsem přitáhla domů zrovna včera :DDD bože jak já miluju tu kosmetiku a tyhle články !

          OdpovědětVymazat
        3. ja mam taketo clanky rada, nech ich je kolko chce...kto nechce, nech necita :-)
          tu ma jedine zaujali tie posledne balzamy a lesky na pery

          OdpovědětVymazat
        4. Nebolo to nudnémňa napríklad to nové Alved
          rde zaujíma :)

          giveaway whatluciadid.blogspot.com

          OdpovědětVymazat
        5. Vůbec to nebylo nudné, díky za inspiration.

          OdpovědětVymazat
        6. Vůbec ne nuda. A menší závist za věci za 5:)

          OdpovědětVymazat
        7. Naopak, mně se tenhle článek líbí moc. Nejvíce mě asi momentálně zaujaly nové Alverde produkty.

          OdpovědětVymazat
        8. By mě zajímalo jak to děláte, že narážíte na ''pětikačkový'' výprodej. Já chodím do Rossmann každý druhý den a prostě nic. Mám pocit, že v Brně si tohle syslí prodavačky pro sebe, jinak si to nedokážu vysvětlit, že bych měla až takový pech :/ :D

          OdpovědětVymazat
        9. super! konečně vidím jak vypadá to pozdro z DM. ovšem i teď, když ho vidím, tak vím že nic pro mě. kde proboha přišli na tu fialovou barvu? balzám na nehty zní zajímavě. já mám od salosu a když sem ho nechala ležet za notebookem, tak změnil konzistenci. spíš ho ted používám jako krém na ruce. a neubívá ho a neubívá ho. :-)

          OdpovědětVymazat
        10. tak jsem asi byla znuděná sama...

          pouzdro je z dm zdarma, stačí jen si vytisknout poukaz... a mě se ta fialová líbí.

          recenze na alverde balzám na nehty určitě bude, ale až za dlouho, nejdřív musím spotřebovat to od sn, co mám doma, pak můžu teprve testovat a pak to budu teprve psát.

          a myslím, že výprodej za pět se opravdu pouze na náhodě...

          ten můj saloos taky změnil konzistenci, když mi do něj děti naplivaly, ale naštěstí jsem ho už spotřebovala... chce to velkou trpělivost.

          OdpovědětVymazat
        11. Díky! Na to pouzdro se půjdu hned zeptat - já mám fialovou moc ráda a karty všude možně.
          Možná že neodolám tomu krému na nehty, i když od saloos taky ještě mám.
          Naplivaly...:D Mě synovec okousal všechny lip smackery. Naštěstí je nesežral celý, nechutnaly mu.
          Jana

          OdpovědětVymazat
        12. Dneska jsem u kasy v pekárně udělala velkorysé gesto a z peněženky mi obloukem vylétly všechny karty...takže jsem si vzpomněla na tenhle článek (začerstva ráno přečtený) a mazala do DM pro pouzdro. Čili díky za připomenutí.
          Děti plivající do krému mě pobavily a připomněly vlastní dceru, vyhrožující mi z vany: "Že ti pocákám pudřenku!"

          OdpovědětVymazat
        13. Mně se tyhle články moc líbí. Baví mě.
          A tu Bohemia kolekci moc nechápu. Tady v Belgii se to tváří jako novinka. Že by omyl? Každopádně za 5, no nekup to, že :)

          OdpovědětVymazat
        14. že já na takový ty věci za 5 káčé nikdy nenarazím!! ale možná je to dobře :D

          OdpovědětVymazat

        Děkuji za všechny komentáře!

        Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

        Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...