neděle 13. listopadu 2011

Baviphat Magic Girls Plus BB Cream

* zakoupené za mé vlastní peníze na eBay v aukci u prodejce, který už to podle všeho nemá v nabídce

K tomu krému mám nevyjasněný vztah. Takže dneska nečekejte naprosto jasnou recenzi, protože... prostě se jí nedočkáte. Místo toho jsem sepsala deset vlastností, od nejlepší přes lepší a přes horší až k té nejhorší, nějak si to přeberte sami.




Vlastnost ta nejvíc nejlepší. Vzhled na pokožce je prostě skvělý. To, jak tento BB na mojí tváři vypadá, zbožňuji. A zbožňuji je slovo, které nedostatečně vyjadřuje mé velké nadšení. Po aplikaci prostě vypadám jako mladší, odpočatější a krásnější verze mého vlastního já. Ale takového toho sebevědomého a zábavného já, které se normálně choulí někde v rohu pod tíhou každodenních povinností. Konečně jsem pochopila, jak všichni tvrdí, že BB krémy jsou rozjasňující... tak to přesně vidím. Prostě takový lehký odlesk zdraví. A navíc naprosto přirozeně. Prostě zázrak.




Vlastnost nejlepší. Hodně to souvisí i s odstínem tohoto BB. Je hodně světlý. Jakože opravdu hodně hodně skoro bílý světlý. Asi to nebude nic pro ty obdařené výraznějším pigmentem kůže, ale pro sněhové královny mého typu prostě značka ideál. Eňo ňůňo a ještě mě to trošku zesvětlí, což já ráda. Odstín je béžový, možná vypadá trošku zašedle, ale po aplikaci se to ztratí.



Vlastnost ta lepší lepší. BB obsahuje SPF 30, což vzhledem k tomu, že se chystám tuto zimu vytáhnout bělící sérum (vím, že to zrovna teď moc nepotřebuji, tak se raději ani neptejte), takže ochrana se vždycky hodí.

Vlastnost ta lepší . Konzistence je krémová, ta nejkrémovější možná. Ovšem není to jak krémový makeup, který se pak špatně nanáší, protože nejde pořádně rozetřít a jsou vidět stopy štětce/ prstů/ houbičky... tak to ne. Je to jak, kdyby se ten krém z té krémové konzistence vstřebal do pokožky a na pleti pak zůstane jen ten lehký odlesk zdraví a štěstí a pohody. Prostě je to příjemné.

Vlastnost dobrá. Opravdu mi přijde, že tento BB má pečující vlastnosti. I když se teploty stále snižují a sluníčka ubývá, zatímco stresu přibývá, tak mi přijde, že moje pleť je pořád v lepším a lepším stavu, dokonce až top stavu. Jako jo... toto je velmi subjektivní hodnocení odhadem. Stav mojí pleti může tak dobře souviset i s jinou péčí, tak to berte s rezervou.

Vlastnost ještě pořád velmi dobrá. Tento BB dokáže celkem hravě viditelně zesvětlit moje kruhy pod očima. Chce to sice ještě trochu korektoru, ale jako... co k tomu dodávat víc. S mým stylem života je toto výkon hodný olympijské medaile a vyznamenání prezidenta.



Vlastnost dost dobrá. Cena je příznivá a velikost obří. Aneb já jsem platila asi čtyři libry i s poštou a je toho 45 ml.

Vlastnost trošku špatná. Vůně je taková krémovo-medicínská. Nebo možná ne, ale mě to dost silně připomíná takové ty ručně míchané mastičky v lékárnách na recept smíchané potom doma ještě s Marinou (to je takový ten univerzální krém v bílé kulaté piksle s červeným víčkem, který se dost dobře možná už nevyrábí). Poprvé mi ta vůně vůbec neseděla, je hodně silná, hodně výrazná, ale zvykla jsem si.

Vlastnost horší. Moc nekryje a ani nefunguje jako korektor na nedokonalosti při bodovém použití. Ať dělám, co dělám, ať vrstvím, jak vrstvím, víc než lehké až lehce střední krytí z toho nevyvrstvím. Korektor je nutností, i když uznávám, že ten BB je spíš prosvětlující a rozjasňující, tak co chtít víc.

Vlastnost ta nejhorší. Ten krém bohužel vůbec nic nevydrží. Tipuji mu... výdrž asi dvě hodiny. A po čtyřech hodinách nošení bych ho ani pod mikroskopem nenašla. (I když nějakou naprosto zvláštní náhodou, např. některé druhy tvářenek na tomto BB drží jako přibité... no ale to přikládám vlastnostem té tvářenky.)



Tak nevím, závěr to žádný nemá, ale i tak já mám tento BB moc ráda. I když až mi dojde, tak se posunu o dům dál a znova si ho rozhodně nekoupím.

PS: a jen tak pro pořádek, vyrábí se dvě formy tohoto BB a já mám tu pro mastnou pleť.

19 komentářů:

  1. Děkuju za recenzi, asi do to půjdu!

    OdpovědětVymazat
  2. a tohle se nedá sehnat nikde jinde než v cizině? :-(((

    OdpovědětVymazat
  3. anonymní: jenom v cizině. bohužel.

    noogeta: baletka: no jen nakupujte, berušky moje, proč bych měla jenom já utrácet za blbosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi tady někde povaluje, ale ještě jsem ho ani jednou nezkusila, jsou teď na řadě jiné věci. Jsem vážně zvědavá, jestli na mně taky nebude držet, protože u mastné pleti je tohle problém číslo jedna.

    OdpovědětVymazat
  5. Teď to už bohužel stojí 10 liber, škoda :(. Ale chválím pěknou recenzi! An

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že se nedá sehnat jinde než v zahraničí :( http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Než jsem došla k poslednímu bodu, tak jsem si říkala, že ta věc je docela fajn - ale když to vydrží dvě hodiny?? vždyť tím pádem je to úplně na nic ... ;))) pokud se tedy člověk nemá vyžívat v tom, že se každé dvě hodiny zajde pomatlat a dvě hodiny si říkat, jak mu sluší ...

    ale když jsem si pak v komentářích přečetla, že i přesto to někoho inspirovalo k nákupu!, tak musím uznat, že z psychologického hlediska je to určitě zajímavý efekt (stačí ve většině bodů vychválit, konec už nikoho nezajímá), takže díky za něj, určitě to v někdy v životě k něčemu užitečnému použiju :DD


    btw. těším se na recenzi "bělící sérum bylo úplně na nic" - jaké máš, pro zajímavost? páč co mě už to stálo peněz, dojít k tomu, že žádná z těhle zatracenejch věcí nefuguje :D od té doby jsem vyléčená z kupování čehokoli, co má bělící vlastnost byť jen v poznámkách pod čarou ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, prosím ťa, ktorý z BB "creamov" je podľa teba najlepší. Nejaký, čo vydrží viac ako 2 hodiny a rozžiari a omladí:) Tak do 13 euro;)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Pořád mi to přijde jen jako tahák na peníze...vždyt na rozzarezi a omlazeni se dají pouzít jine veci xD

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten posledny bod by ma od kupy tohoto kremu odradil uplne.. nemam rada veci ktore musis nanasat 10x denne ak chces dosiahnut nejaky efekt :) Je pravda ze tvoja tvar s nim vyzera naozaj akoby ozdravena, ale ak to nema efekt dlhsi ako par hodin, nevidim v tom zmysel :( plus ak je ta vona taka ako popisujes, tak to uz vobec nie, vadilo by mi na tvari mat nieco co mi nevonia, aj ked len 2 hodiny. Ale veru skoda no..mohli na nom v laboratoriach trosku viac popracovat ;) PS nechapem ako mohla tato recenzia niekoho povzbudit ku kupe ;)

    OdpovědětVymazat
  11. viennettka: tak to jsem zvědavá, jak to bude u tebe. a největší záhadou stále zůstává, proč na mně tento bb nedrží, když nemám mastnou pleť a čím jsem starší, tím menší problémy mám s výdrží makeupů všeobecně.

    tan: ono se to musí vychytat, občas se objeví v aukci za cenu od $1

    černá moora: mám od unt, jen si nejsem jistá, které to sérum, myslím, že ex white ii, ovšem předpokládám, že to na mně nebude mít moc účinek, protože za prvé na to taky nevěřím a za druhé není ani moc, co bělit, že ano. ale tak když už jsem to koupila, tak to taky použiji.

    lenka: já ti nevím, toto je teprve můj druhý. první byl etude house a ten tedy vydržel celý den a taky rozjasnil, jen tedy tento baviphat vypadá na mně mnohem líp.

    p.o.l.: asi jo, ale přijde mi, že třeba tento má i nějaké pečující vlastnosti. rozhodně pro mě je největší výhoda to spf, takto vysoké se u krémů a makeupů běžně nevyskytuje...

    ann: to ani já nechápu, ale je pravda, že tento bb je opravdu velmi dobrý, s tou vůní jsem se už vyrovnala a opravdu to vypadá moc dobře. jen ta výdrž... je trošku hloupá.

    OdpovědětVymazat
  12. tiez som sa nan navnadila ale po precitani posledneho bodu moja euforia pohasla..:/

    OdpovědětVymazat
  13. Tak já asi napíšu, proč chci tento BB cream (i když jsem přečetla tuto recenzi). Možní je to tím, že vypadá opravdu dobře, že něco takového bych chtěla vyzkoušet, že nepotřebuju skoro nic krýt, normálně makeup moc nenosím (ráno jsem líná a ospalá), takže ta výdrž mě ani moc nevzrušuje, navíc kdo ví, třeba na mé asijské tváře vydrží dýl ;)

    OdpovědětVymazat
  14. S tvojí pletí si vážně rozumí... ale nic na mě, zakrývat potřebuju pořád něco.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem ho včera vyzkoušela a ten teda pofrčí z domu rychlostí blesku! Vůbec nechápu, jak je možné, že tobě ten odstín tak pěkně sedí a já v něm vypadám jak mrtvola! Přitom mi vždycky přišlo, že jsi tmavší než já... A krom mrtvoly jsem po něm měla fakt hnusnou pleť - s makeupem či bb krémem očekávám zlepšení, ale tenhle mi spíš zvýraznil každou nerovnost a neplechu co na obličeji mám. Jo a jako naschvál samozřejmě držel celý den...

    OdpovědětVymazat
  16. viennettka: nejdřív se omlouvím za nevhodnou reakci a pak se zasměju. chachacha. jako asi to zůstane záhadou. třeba se najde někde někdo, kdo v tom bude vypadat dobře (jako já) a komu to bude držet celý den (jako tobě). a rozhodně to někomu nabídni, protože zájemci by se našli (viz tato diskuze). (jo a teď teda absolutně nechápu, proč mi to na obličeji nedrží - prostě záhada roku.)

    OdpovědětVymazat
  17. Taky jsem achala, než jsem dočetla do posledního bodu. Takže děkuji, vynechávám. Peníze, co jsi mi touhle recenzí ušetřila, jsem už stejně dávno utratila jinde.

    OdpovědětVymazat
  18. aj napriek krátkej výdrži ho CHCEM CHCEM CHCEM!!:D strašne silne:) čítam ťa už dlho a tento BB týždeň ma teší, lebo BB krémy ma zaujímajú silne-presilne ale garnier som nekúpila. chcem tento, ale moja schopnosť nakupovať na e-bay je nulový. Kým príde na Slovensko budem mať 40 čo? a aj tak si ho vtedy kúpim!:D (a priznám, že z veľkej časti je to kvôli tomu obalu)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...